- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: kokoVmaxa
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 67
- Разглеждан: 2663
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Хасково
Други данни
-
Автомобил
W208 CLK320
12
Good
Инструменти
Последни посетители
#284880 CLK-тата във Клуба и форума
Публикувано от kokoVmaxa на 08 юни 2012 - 07:38
............. aбе не е готово , ама докато е в измито състояние
#280767 Размисли и страсти за двуколесните и управляващите ги :)
Публикувано от kokoVmaxa на 09 май 2012 - 13:59
........... както каза един колега , работата отива на Хранилка.......... Аз все още се надявам , че има хора които четат всичко от край до край...........
Идеята ми не е да ви обеснявам че трябва да пазите някого - който не се пази сам няма как някой друг да го опази !!(това си е самата реалност)
Аз не плача на никого сещаш ли се - Аз за мен съм си намерил решението и смятам че съм избрал правилният вариянт!
Относно това за Миг невнимание или нещо подобно и видиш ли боли ме - моята кола само очукана а оня - ТРУП........... е да де ама:
- ПРОБЛЕМА е във МИСЛЕНЕТО И ТОЛЕРАНТНОСТА -> същото го има и при моторисите , там пък е обратната страна на Монетата .............. Всеки един от по младите с напиращи хормони пък мисли , че автомобилиситите са му длъжни.......... и видиш ли ако някой си не му дадял път - Чупене на огледала , побоища и други такива .............?!?!!!!
И кво правим , в какъв свят се живее?!
................. ами да вземем да раздадем направо АК47 на Мотористите и от другата страна на М16 Автомобилистите и да изчакаме РЕДУЦИРАНЕТО На БОРЙКАТА ?!
Относно това Мотористите не спазвали закона - Айде първият БЕЗГРЕШЕН Сред ВАС да излезе и да го каже - Аз съм Примерен и Безгрешен , а Мотористите са нарушители и трябва да бъдат линчувани..........!
Или както някой в библията беше го казал: нека този който смята че е безгрешен да вземе и пръв да хвърли камъка...................
- По върпоса за това което съм написал в началото и не съм попаднал на праивлните думи може и да е така........... или просто начинът ми на изразяване е по различен........
Исках да кажа това:
Имам над 1 500 000 км с Автомобил/микробус/камион ............ вкл и всички видове Сертификтати и Лицензи дори и на Професионален Рали пилот!
Имам над 200 000 км с Мотоциклет ............. вкл всички лицензи , сертификати , лиценз за пилот и т.н.
.................. това прави ли ме по ГОЛЯМ от някой който не е със мойте знания и възможности ?!
Идеята на тази тема е да си поговорим и да си помисли всеки за себе си - неможем ли да сме толерантни един към друг ?!
Идеята ми не е да ви обеснявам че трябва да пазите някого - който не се пази сам няма как някой друг да го опази !!(това си е самата реалност)
Аз не плача на никого сещаш ли се - Аз за мен съм си намерил решението и смятам че съм избрал правилният вариянт!
Относно това за Миг невнимание или нещо подобно и видиш ли боли ме - моята кола само очукана а оня - ТРУП........... е да де ама:
+1 и да добавя - Никога да не разбереш след това какво те очаква , какво е да си в мелачката на ДЪРЖАВНИЯТ АПАРАТ !Дълги години ще го превърташ през главата си - а как ако бях направил това и т.н......... в Живота и реалноста няма копче - UNDO а Живота втора серия няма..............Пожелавам ти никога да не разбираш, как ще се чувстваш, ако това се случи.
- ПРОБЛЕМА е във МИСЛЕНЕТО И ТОЛЕРАНТНОСТА -> същото го има и при моторисите , там пък е обратната страна на Монетата .............. Всеки един от по младите с напиращи хормони пък мисли , че автомобилиситите са му длъжни.......... и видиш ли ако някой си не му дадял път - Чупене на огледала , побоища и други такива .............?!?!!!!
И кво правим , в какъв свят се живее?!
................. ами да вземем да раздадем направо АК47 на Мотористите и от другата страна на М16 Автомобилистите и да изчакаме РЕДУЦИРАНЕТО На БОРЙКАТА ?!
Относно това Мотористите не спазвали закона - Айде първият БЕЗГРЕШЕН Сред ВАС да излезе и да го каже - Аз съм Примерен и Безгрешен , а Мотористите са нарушители и трябва да бъдат линчувани..........!
Или както някой в библията беше го казал: нека този който смята че е безгрешен да вземе и пръв да хвърли камъка...................
- По върпоса за това което съм написал в началото и не съм попаднал на праивлните думи може и да е така........... или просто начинът ми на изразяване е по различен........
Исках да кажа това:
Имам над 1 500 000 км с Автомобил/микробус/камион ............ вкл и всички видове Сертификтати и Лицензи дори и на Професионален Рали пилот!
Имам над 200 000 км с Мотоциклет ............. вкл всички лицензи , сертификати , лиценз за пилот и т.н.
.................. това прави ли ме по ГОЛЯМ от някой който не е със мойте знания и възможности ?!
Идеята на тази тема е да си поговорим и да си помисли всеки за себе си - неможем ли да сме толерантни един към друг ?!
+1Нека незабравяме, че наи напред всички сме ХОРА, а след това мотористи, шофьори на автомобили, каруцари, готвачи, мотьори и каквито си поиската, наи напред сме ХОРА. Поздрави на всички и много безавариини.
- 2
#280754 Размисли и страсти за двуколесните и управляващите ги :)
Публикувано от kokoVmaxa на 09 май 2012 - 11:14
- Да така е ............ но и не е така.
Защо ли - всички сме били на 20 и сме правили купища глупости - който не е да се покаже да го видя !?!?
Тук темата я пускам не с целта - да поплачем да ни вардите(колкото и да е и аз спадам към числто на Адреналино-зависимите) - Напротив Никой не реве на никого , идеята е да има дискусия и да се намалят инцидентите!
може би ще последва ......................... - Да бе тоя донор кво ме ебе че се гътнал.......... ! е да де ама обаче ако се спомине след тупаник в твоята кола когато недай си боже правиш ляв или обратен завой ще отиде и твоят живот и твоето здраве да не говорим за семейство/кариера и всичко останало - това е проблема! Така , че както каза и колегата:
- По скоро пазя себе си отколкото него! (правя го от куртоазия)
- Аз вече 3 - 4г не карам мотор по пътищата поради няколко причини и най-вече защото някой селски тарикат с Джип-че е решил че е по голям(селския манталитет е голяма работа) и видиш ли всички трябва да се съобразят с него , другият с голямата S-класа ми се изпънал вътре и смята че като кара Мерцедес пътя е негов по наследство.......... е това са едната част от проблемите .............. Другата страна на монетата - Пикльо на 17г. купил си мотор 200к.с. ходи във Фитнеса да се "нацепи" и "изреже" и за целта се тъпче с менделеевата таблица и мозъка му се превърнал в желе - кара в насрещното и ще ми се тресне челно ................... другият пък Сложил чехлите , късите гащи фланелката и тръгнал да ми се доказва видиш ли къв мъж бил как можел да кара с 270 на задна гума..........
Така че идиоти има и от двете страни , въпроса е да се намери начин и малко от малко да се намали % съотношение на този тип шофьори/манталитет!
Някой от вас правил ли е нещо когато е видял друг в явно нарушение............... пробвал ли е да говори със "тариката" ................?!?!
Ето давам моят личен пример - Няма случай АЗ да видя моторист Без каска и да не намеря начин да го спра и да му обесня по такъв начин , че той да осъзнае каква е ситуацията , няма вариянт да съм го видял да прави простотия и да не съм го предупредил , че това е опасно и застрашава не само неговият си Донорски живот а и на много други хора около себе си които не са виновни и не е нужно да са потърпевши от неговите действия - и да ви кажа мисля че има полза от това!
Колко пъти сте карали по улица по която се движат и пешеходци но не по тротоара а на уличното платно и сте отделили време да им обясните без нерви и избухвания , че местото им е на специално построеният тротоар.........?!
Защо ли - всички сме били на 20 и сме правили купища глупости - който не е да се покаже да го видя !?!?
Тук темата я пускам не с целта - да поплачем да ни вардите(колкото и да е и аз спадам към числто на Адреналино-зависимите) - Напротив Никой не реве на никого , идеята е да има дискусия и да се намалят инцидентите!
може би ще последва ......................... - Да бе тоя донор кво ме ебе че се гътнал.......... ! е да де ама обаче ако се спомине след тупаник в твоята кола когато недай си боже правиш ляв или обратен завой ще отиде и твоят живот и твоето здраве да не говорим за семейство/кариера и всичко останало - това е проблема! Така , че както каза и колегата:
- По скоро пазя себе си отколкото него! (правя го от куртоазия)
- Аз вече 3 - 4г не карам мотор по пътищата поради няколко причини и най-вече защото някой селски тарикат с Джип-че е решил че е по голям(селския манталитет е голяма работа) и видиш ли всички трябва да се съобразят с него , другият с голямата S-класа ми се изпънал вътре и смята че като кара Мерцедес пътя е негов по наследство.......... е това са едната част от проблемите .............. Другата страна на монетата - Пикльо на 17г. купил си мотор 200к.с. ходи във Фитнеса да се "нацепи" и "изреже" и за целта се тъпче с менделеевата таблица и мозъка му се превърнал в желе - кара в насрещното и ще ми се тресне челно ................... другият пък Сложил чехлите , късите гащи фланелката и тръгнал да ми се доказва видиш ли къв мъж бил как можел да кара с 270 на задна гума..........
Така че идиоти има и от двете страни , въпроса е да се намери начин и малко от малко да се намали % съотношение на този тип шофьори/манталитет!
Някой от вас правил ли е нещо когато е видял друг в явно нарушение............... пробвал ли е да говори със "тариката" ................?!?!
Ето давам моят личен пример - Няма случай АЗ да видя моторист Без каска и да не намеря начин да го спра и да му обесня по такъв начин , че той да осъзнае каква е ситуацията , няма вариянт да съм го видял да прави простотия и да не съм го предупредил , че това е опасно и застрашава не само неговият си Донорски живот а и на много други хора около себе си които не са виновни и не е нужно да са потърпевши от неговите действия - и да ви кажа мисля че има полза от това!
Колко пъти сте карали по улица по която се движат и пешеходци но не по тротоара а на уличното платно и сте отделили време да им обясните без нерви и избухвания , че местото им е на специално построеният тротоар.........?!
- 2
#280728 Размисли и страсти за двуколесните и управляващите ги :)
Публикувано от kokoVmaxa на 09 май 2012 - 07:44
- Като за начало да се представя в общи линии.......
казвам се Никола - един от най-добрите в Областа в която работя(според европейците съм №1) в момента съп производствен директор на завод и т.н. това не са интересни подробности според мен.................. та за по лесно всички ме знаят като КОКО!
- Карам активно от 20г (леле как се изтъркулва времето) Карам и Автомобили и Мотоциклети , покарал съм на Републикански рали шампионати , карал съм и какви ли не глупости , карам пистови мотоциклети от времето когато МЗ 251 беше лукс а ЯВА Калифорния беше мечтана въздишка за основната част от мотористи в българия............ но от няколко години Активно и изцяло само и единствено Аз управлявам спортен шосеен мотоциклет на Специално създадени за това съоръжения , поради факта , че на пътя управлението на такъв тип мотоциклет вече се свежда до - ОЦЕЛЯВАНЕ! Имено поради това искам да подкрепя една кампания подета от мой колега от един мотоциклетен форум и да се обърна към един форум с потребители които не са с акъла на 12г деца!
- Ето какво сподели колегата Стефан(копи - пейст)
Молбата ми към вас е: Пазете мотористите на пътя. Сезонът започна и съответно - започна да се пълни и "черната статистика" на инцидентите. Не допринасяйте за това, внимавайте за моторджиите и не ги поставяйте в рискови и опасни ситуации. Те са много по-уязвими от вас (в колите) - нямат въздушни възглавници, предпазни колани и тон и половина железария около себе си. Съвсем малко е необходимо, за да нарушите траекторията на мотора, след което е възможно всичко, буквално всичко...
Напълно съм наясно със ситуацията - много мотористи карат рисково и безотговорно, създават критични ситуации, много от тях са дори без каски и неправоспособни, често правят нарушения и (почти) никой от тях не спазва ограниченията на скоростта. Така е, знам го от личен опит, и аз съм го правил. Но "урокът" за тях е много по-тежък, понякога - дори фатален. При инцидент с мотоциклет не става въпрос за изкривена ламарина, строшено стъкло или спукан спойлер, а за живот и смърт. Нали не искате да станете преичина млад човек да загине или да остане инвалид за цял живот? Дори вие да сте прави, а той - не, стресът, шокът и споменът за инцидента ще ви преследват години, повярвайте ми.
С две думи, ви моля за следното:
1. Гледайте за мотористи, внимавайте за тях, търсете ги сред другите участници. Те понякога за трудно забележими, движат се бързо, провират се между колите а и съзнанието на шофьора е настроено да внимава за по-големи обекти, затова трудно "регистрира" мотоциклетите. Тя трябва да карат със запалени фарове и през деня, но няма гаранция, че всички го правят. Най-тъжните и до бола познати думи за един моторист са: Извинявай, не те видях...
2. Не ги поставяйте в критични ситуации, не им отнемайте предимството, не изпитвайте рефлексите им. Мотористът е точно толкова участниик в движението, колко и всеки останал и има толкова право да бъде на пътя, колкото и вие. Внезапният обратен завой, престрояване или изпреварване без мигач, кръшкането за да се избегне дупка или друго препятствия на пътя, неочаквано отваряне на врата - означават СМЪРТ за моториста след вас, не ставайте убийци.
3. Пазете ги, защото те са много по-уязвими от вас. Вашите коли ви предпазват, но те нямат друга защита, освен преценката и рефлексите си. Понякога може да се наложи да мислите и да внимавате и заради тях, с вашето майсторство да компенсирате и техните грешки, казано с две думи - да спасявате ситуацията. Пазете се и вие - нямате интерес някой мотор да се забие в колата ви с висока скорост. Дори застраховката да покрие щетите - шокът остава, за вас и семейството ви.
4. Бъдете по-снизходителни към грешките им, не се стремете непременно да ги "накажете", да им "дадете урок" или да "отмъстите". Всички правим грешки, бъдете толерантни, прощавайте им. Между тях има млади момчета на 20 години, знаете - всички сме правили глупости на тази възраст иникой от нас не се е родил с опит или научен. Каквато грешка или нарушение да са извършили - нали не заслужават да бъдат убити или осакатени заради нея?
Това е от мен, благодаря ви за вниманието и се надявам поне да се замислите по горните въпроси. Много приятни и безаварийни километри на всички!
казвам се Никола - един от най-добрите в Областа в която работя(според европейците съм №1) в момента съп производствен директор на завод и т.н. това не са интересни подробности според мен.................. та за по лесно всички ме знаят като КОКО!
- Карам активно от 20г (леле как се изтъркулва времето) Карам и Автомобили и Мотоциклети , покарал съм на Републикански рали шампионати , карал съм и какви ли не глупости , карам пистови мотоциклети от времето когато МЗ 251 беше лукс а ЯВА Калифорния беше мечтана въздишка за основната част от мотористи в българия............ но от няколко години Активно и изцяло само и единствено Аз управлявам спортен шосеен мотоциклет на Специално създадени за това съоръжения , поради факта , че на пътя управлението на такъв тип мотоциклет вече се свежда до - ОЦЕЛЯВАНЕ! Имено поради това искам да подкрепя една кампания подета от мой колега от един мотоциклетен форум и да се обърна към един форум с потребители които не са с акъла на 12г деца!
- Ето какво сподели колегата Стефан(копи - пейст)
Молбата ми към вас е: Пазете мотористите на пътя. Сезонът започна и съответно - започна да се пълни и "черната статистика" на инцидентите. Не допринасяйте за това, внимавайте за моторджиите и не ги поставяйте в рискови и опасни ситуации. Те са много по-уязвими от вас (в колите) - нямат въздушни възглавници, предпазни колани и тон и половина железария около себе си. Съвсем малко е необходимо, за да нарушите траекторията на мотора, след което е възможно всичко, буквално всичко...
Напълно съм наясно със ситуацията - много мотористи карат рисково и безотговорно, създават критични ситуации, много от тях са дори без каски и неправоспособни, често правят нарушения и (почти) никой от тях не спазва ограниченията на скоростта. Така е, знам го от личен опит, и аз съм го правил. Но "урокът" за тях е много по-тежък, понякога - дори фатален. При инцидент с мотоциклет не става въпрос за изкривена ламарина, строшено стъкло или спукан спойлер, а за живот и смърт. Нали не искате да станете преичина млад човек да загине или да остане инвалид за цял живот? Дори вие да сте прави, а той - не, стресът, шокът и споменът за инцидента ще ви преследват години, повярвайте ми.
С две думи, ви моля за следното:
1. Гледайте за мотористи, внимавайте за тях, търсете ги сред другите участници. Те понякога за трудно забележими, движат се бързо, провират се между колите а и съзнанието на шофьора е настроено да внимава за по-големи обекти, затова трудно "регистрира" мотоциклетите. Тя трябва да карат със запалени фарове и през деня, но няма гаранция, че всички го правят. Най-тъжните и до бола познати думи за един моторист са: Извинявай, не те видях...
2. Не ги поставяйте в критични ситуации, не им отнемайте предимството, не изпитвайте рефлексите им. Мотористът е точно толкова участниик в движението, колко и всеки останал и има толкова право да бъде на пътя, колкото и вие. Внезапният обратен завой, престрояване или изпреварване без мигач, кръшкането за да се избегне дупка или друго препятствия на пътя, неочаквано отваряне на врата - означават СМЪРТ за моториста след вас, не ставайте убийци.
3. Пазете ги, защото те са много по-уязвими от вас. Вашите коли ви предпазват, но те нямат друга защита, освен преценката и рефлексите си. Понякога може да се наложи да мислите и да внимавате и заради тях, с вашето майсторство да компенсирате и техните грешки, казано с две думи - да спасявате ситуацията. Пазете се и вие - нямате интерес някой мотор да се забие в колата ви с висока скорост. Дори застраховката да покрие щетите - шокът остава, за вас и семейството ви.
4. Бъдете по-снизходителни към грешките им, не се стремете непременно да ги "накажете", да им "дадете урок" или да "отмъстите". Всички правим грешки, бъдете толерантни, прощавайте им. Между тях има млади момчета на 20 години, знаете - всички сме правили глупости на тази възраст иникой от нас не се е родил с опит или научен. Каквато грешка или нарушение да са извършили - нали не заслужават да бъдат убити или осакатени заради нея?
Това е от мен, благодаря ви за вниманието и се надявам поне да се замислите по горните въпроси. Много приятни и безаварийни километри на всички!
- 5
#270693 Водороден генератор (HHO generator) подходящ за автомобили .
Публикувано от kokoVmaxa на 28 февруари 2012 - 09:07
.......... Нека и аз се изходя по тоя въпрос.
от много ддълго време чета и се интересувам от "водородната" клетка на Браун , не толкова за вграждане в Автомобил а с цел отопление на Жилище/Къща/хале/Офиси , в продължение на тези няколко (4-5г) слушах и четох доста , видях няколко вида разработки и решения от които извода и насоката за работа се оказва че не е никак лесна и елементарна!
- Пламакът който се получава при чисто горене на този газ се води "интелегентен" тоест - колкото по висока е температурата на топене на материала до който гори пламъка , толкова е по висока и неговата температура , когато го допрете до ръката си той е Студен така да се каже , когато обаче го "запознаете" със стъкло да речем............ той го Прорязва , има фирми за паметници който вече режат мрамора с Горелки на Браун газ , кутиика от кока кола(кен) я реже със скороста с която можете да напишете името си с химикал или пък да се подпишите(това е от лични проби с браун клетка на едни младежи произвеждащи я в Хасково)
- Естествено когато видиш всичко това и ти (поне аз бях така) оказва се че основният проблем при вграждане в Автомобил е КОНСУМАЦИЯТА на ТОК колкото и странно да звучи , Динамото на колата произвежда определено количество енергия и "нанася" загуби в мощноста на двигателя , тоест ако динамото на колата се махне ви ще имате в + мощност и намален разход , точно това се случва и с Браун клетките , когато нямате перфектното захранване(това е голямата тайна) вие преливате от пусто в празно , произвеждате газ , увеличавате мощноста , но пък динамото си го компенсира и горе доло - зел кольо дал кольо......... само че има една дума - Развитие и ъпгрейд!
- От 4-5 месеца(имам наблюдения само над тези двама младежи в Хасково и още Двама в Шумен) вече преминаха към 5 волтово импулсно захранване и с консумация от 5 волта и 5-7А получават завидни резултати!
- Все още нямам монтирана клетка на колата , но скоро и това ще стане(чакам си реда успяват да произвеждат и монтират средно по 2 клетки на ден и моята дата е за края на Април) към момента усилено следя резултатите от собствениците на автомобили с монтирани такива а те са горе доло:
от -20% в разхода да +10-12% в максимална скорост ............... но никога и двете заедно , тоест: искаш икономия , не натискаш а си каркаш нормално 5-10Ам и стигаш до -20%(това е тавана който съм виждал на автомобил) искаш пауър въртиш копчето 30Ам и получаваш +10-12% макс Скорост по ГПС спрямо преди , ама разхода си е като преди да сложиш клетка.....
БМВ Х5 3.0 Нафта 257км/ч по ГПС с Браун клетка ...... и 228км/ч без при 1:1 разход
ФВ Пасат 6 2.0Тди - от 4,6/100(на колонка не по борд) градско до 6/100 градско при 6,8-7/100 преди това + бели ауспуси
Основен потребител заради който и аз чакам - ФАДРОМИ по кариерите - Пример(Пилотен проект - Кариера около Карлово) 5 Фадроми 4 Тона цистерна на 48 часа ........... след монтаж на Браун Клетки поетапно , вече същите 5 фадроми работят със същата цистерна 58 до 62 часа!!!!!
- Констатация - Колкото е по голям двигателя 2,5 ; 3 ; 3,5 ; 4 и т.н. прогресивно нарастващите кубици толкова е разликата и икономията и то най-вече при турбо-дизелите , при "Газификациите" най-добрият резултат е 14-16% (Реални говорим) икономия 2,5 16V със ГИ , но автомобилът е една идея по пъргав от на БЕНЗИН!!!!!!!
- При Дачия Логан 1,4 Бензин с АГУ (Такси) разликата е под 5% почти недоловима!!!!!!
от много ддълго време чета и се интересувам от "водородната" клетка на Браун , не толкова за вграждане в Автомобил а с цел отопление на Жилище/Къща/хале/Офиси , в продължение на тези няколко (4-5г) слушах и четох доста , видях няколко вида разработки и решения от които извода и насоката за работа се оказва че не е никак лесна и елементарна!
- Пламакът който се получава при чисто горене на този газ се води "интелегентен" тоест - колкото по висока е температурата на топене на материала до който гори пламъка , толкова е по висока и неговата температура , когато го допрете до ръката си той е Студен така да се каже , когато обаче го "запознаете" със стъкло да речем............ той го Прорязва , има фирми за паметници който вече режат мрамора с Горелки на Браун газ , кутиика от кока кола(кен) я реже със скороста с която можете да напишете името си с химикал или пък да се подпишите(това е от лични проби с браун клетка на едни младежи произвеждащи я в Хасково)
- Естествено когато видиш всичко това и ти (поне аз бях така) оказва се че основният проблем при вграждане в Автомобил е КОНСУМАЦИЯТА на ТОК колкото и странно да звучи , Динамото на колата произвежда определено количество енергия и "нанася" загуби в мощноста на двигателя , тоест ако динамото на колата се махне ви ще имате в + мощност и намален разход , точно това се случва и с Браун клетките , когато нямате перфектното захранване(това е голямата тайна) вие преливате от пусто в празно , произвеждате газ , увеличавате мощноста , но пък динамото си го компенсира и горе доло - зел кольо дал кольо......... само че има една дума - Развитие и ъпгрейд!
- От 4-5 месеца(имам наблюдения само над тези двама младежи в Хасково и още Двама в Шумен) вече преминаха към 5 волтово импулсно захранване и с консумация от 5 волта и 5-7А получават завидни резултати!
- Все още нямам монтирана клетка на колата , но скоро и това ще стане(чакам си реда успяват да произвеждат и монтират средно по 2 клетки на ден и моята дата е за края на Април) към момента усилено следя резултатите от собствениците на автомобили с монтирани такива а те са горе доло:
от -20% в разхода да +10-12% в максимална скорост ............... но никога и двете заедно , тоест: искаш икономия , не натискаш а си каркаш нормално 5-10Ам и стигаш до -20%(това е тавана който съм виждал на автомобил) искаш пауър въртиш копчето 30Ам и получаваш +10-12% макс Скорост по ГПС спрямо преди , ама разхода си е като преди да сложиш клетка.....
БМВ Х5 3.0 Нафта 257км/ч по ГПС с Браун клетка ...... и 228км/ч без при 1:1 разход
ФВ Пасат 6 2.0Тди - от 4,6/100(на колонка не по борд) градско до 6/100 градско при 6,8-7/100 преди това + бели ауспуси
Основен потребител заради който и аз чакам - ФАДРОМИ по кариерите - Пример(Пилотен проект - Кариера около Карлово) 5 Фадроми 4 Тона цистерна на 48 часа ........... след монтаж на Браун Клетки поетапно , вече същите 5 фадроми работят със същата цистерна 58 до 62 часа!!!!!
- Констатация - Колкото е по голям двигателя 2,5 ; 3 ; 3,5 ; 4 и т.н. прогресивно нарастващите кубици толкова е разликата и икономията и то най-вече при турбо-дизелите , при "Газификациите" най-добрият резултат е 14-16% (Реални говорим) икономия 2,5 16V със ГИ , но автомобилът е една идея по пъргав от на БЕНЗИН!!!!!!!
- При Дачия Логан 1,4 Бензин с АГУ (Такси) разликата е под 5% почти недоловима!!!!!!
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: kokoVmaxa
- Privacy Policy