Към съдържанието

  •  

tanybg

Регистрация: 18 фев 2012
Офлайн Последно: 31 мар 2012 - 16:12:54
-----

Моите мнения

В тема:Висок разход А 180 CDI

30 март 2012 - 14:01

Здравейте,
проблемът е решен. Колата мърка и харчи 7 градско. Публикувано изображение Оказа се, както каза колегата, прецакан датчик за налягането на ДПФ филтъра. От дългото каране с този датчик ДПФ-ът беше запушен. Всичко стана ясно след като сменихме датчика. Софтуерът за диагностика отчете 100бара налягане във ДПФ филтъра, при нормални 6-10бара. Колата влезе веднага в авариен режим и каза, че филтърът е твърде пълен за да бъде регенериран. Насочиха ме към едни майстори в село Лозен. Те с това се занимават, чистят ДПФ филтри. За скромните 200 лв го отрязаха, напълниха го с някакви химикали и го измиха, а след това го закачиха на компресор и го издухваха, около час. После го сложиха на колата и мога да ви кажа че сега лети. Много съм доволен, че най сетне реших този проблем, че ми беше побеляла косата от пишман майстори и мнения.Публикувано изображение Като го закачихме на диагностика тя отчете 8 бара налягане и 13% зацапване и този от Балкан стар беше възхитен че са успели така да го почистят. Каза че новите коли идвали с 10% зацапване.
Ами това е успех на колегите с подобни проблеми ако някой има нужда от телефон за регенерация на ДПФ мога да дам кординати на хората в с. Лозен

В тема:Висок разход А 180 CDI

19 февруари 2012 - 17:22

Ами ръчна е. Не е CVT. Бе казаха ми на диагностиката днес, че всичко е наред само имало една дюза дето "пикаела" на тихи и била на двойна стойност от останалите. Може ли това да е причина за толкова повишен разход? Аз не съм усетил да тресе мотора или да има нещо странно при каране. Как я усетиха тази дюза не знам. От др страна може ли някой да каже, да я сменям ли или има смисъл да слагам добавки?
Mbthepower А класата W169 oт 160 CDI do 200 CDI всички са с 1996 кубика мотори. Само компютърът е различен и затова са различни коне и аз не знаех до скоро :)

В тема:Висок разход А 180 CDI

19 февруари 2012 - 10:41

Ами да речем карам към 10км градско спирам да си свърша работата, после пак тръгвам. С две думи имам си поне 2-3 спирания и тръгвания на ден. Странното е че преди карах едни форд фиеста 1.4 ТДЦИ и независимо дали спирах или не колицата си харчеше 6-6.5 градско и джобът ми пееше. Сега този малък курник ме разори :)))