- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Peter Darakchiev
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 17
- Разглеждан: 1461
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
0
Neutral
Инструменти
Приятели
Peter Darakchiev не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:DIY: Подсветка на ключа на фаровете
14 февруари 2012 - 21:06
на мен не ми свети пепелника .някои правил ли е нещо такова
В тема:Акумулатор - колко ампера?
14 февруари 2012 - 20:47
има таблици ,препоръчителни какъв акумолатор трябва да се ползва според кубатурата на мотора .аз я имам таблицата за една марка акумолатори но няма как да я плиосна тука ,кадето и да попитате търговец които продава акумолатори ще ви поясни .А ако си куоите от някои от мрежата на АУТО БОКС и ако има проблем може да се замени в всеки един от центровете без значение от кой град в страната сте го закупили
В тема:Акумулатор - колко ампера?
14 февруари 2012 - 20:40
При поставяне на по-малък от необходимото винаги рискуваш да не достигне ток. Да, стартовия е важен при палене, но и цялостната издръжливост също е важна - сега зимата се ползват доста консуматори в колата - подгряване на седалките, всички светлини светят постоянно, подгряване на задното стъкло, ако ползваш REST функцията на климатика и т.н., ако живееш в града - караш често на къси разстояния и често може да не успее да се зареди изцяло.
В тези коли има електроника, която започва да блокира функции, когато има недостиг на ток.
Ако сложиш по-голям от предписаното - винаги рискуваш алтернатора да не може да го зареди напълно. А оставиш ли го недозареден за дълго време - ще се скапе за по-малко от гаранционния срок. А нали се сещаш, че никой производител няма да признае гаранция на акумулатор, който е монтиран в автомобил, който не е подходящ за съответния акумулатор.
Максимално допустимия марж в тока на акумулатора може да ти бъде 5%, което при фабрично предвидени 100Ah ще рече че ти трябва от 95Ah до 105Ah.
Отново ще кажа - всеки сам си решава, но аз познавам доста хора, които са си патили от използването на неправилния акумулатор и не познавам нито един човек, който да е имал проблем от използването на правилен
няма такъв момент някои да не ти признае гаранцията ако си сложил по голям акумолатор .проблем е ако сложиш по малък
В тема:Проблем с тресене при спиране S320
14 февруари 2012 - 20:29
щом като спираш и с мотора пак има вибраций трябва да се провери кардана каретата и висящия лагер ,още почвече щом са правени има и случаи на нарушен баланс на кардана
има една особенна разлика когато тресенето е от кардана ,вибрацияте е по ситна (с по голяма честота от тази при която се получава от гуми и джанти ) ако живеше на близа на драго сърце щеше да го погледнем в моя сервиз
има една особенна разлика когато тресенето е от кардана ,вибрацияте е по ситна (с по голяма честота от тази при която се получава от гуми и джанти ) ако живеше на близа на драго сърце щеше да го погледнем в моя сервиз
В тема:Скъса ми нервичките
12 февруари 2012 - 23:12
Аз вече имам чуството че тая пластмаса и задават срок на годност умишленно да почне да се скапва след определено време, не е спукването от замръзване както си мисли колегата. Просто като и минат годините почва да се рони и няма лепене няма оправия само нов.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Peter Darakchiev
- Privacy Policy