Към съдържанието

  •  

Peter Darakchiev

Регистрация: 12 фев 2012
Офлайн Последно: 22 фев 2012 - 01:49:03
-----

Моите мнения

В тема:DIY: Подсветка на ключа на фаровете

14 февруари 2012 - 21:06

на мен не ми свети пепелника .някои правил ли е нещо такова

В тема:Акумулатор - колко ампера?

14 февруари 2012 - 20:47

има таблици ,препоръчителни какъв акумолатор трябва да се ползва според кубатурата на мотора .аз я имам таблицата за една марка акумолатори но няма как да я плиосна тука ,кадето и да попитате търговец които продава акумолатори ще ви поясни .А ако си куоите от някои от мрежата на АУТО БОКС и ако има проблем може да се замени в всеки един от центровете без значение от кой град в страната сте го закупили

В тема:Акумулатор - колко ампера?

14 февруари 2012 - 20:40

При поставяне на по-малък от необходимото винаги рискуваш да не достигне ток. Да, стартовия е важен при палене, но и цялостната издръжливост също е важна - сега зимата се ползват доста консуматори в колата - подгряване на седалките, всички светлини светят постоянно, подгряване на задното стъкло, ако ползваш REST функцията на климатика и т.н., ако живееш в града - караш често на къси разстояния и често може да не успее да се зареди изцяло.

В тези коли има електроника, която започва да блокира функции, когато има недостиг на ток.

Ако сложиш по-голям от предписаното - винаги рискуваш алтернатора да не може да го зареди напълно. А оставиш ли го недозареден за дълго време - ще се скапе за по-малко от гаранционния срок. А нали се сещаш, че никой производител няма да признае гаранция на акумулатор, който е монтиран в автомобил, който не е подходящ за съответния акумулатор.

Максимално допустимия марж в тока на акумулатора може да ти бъде 5%, което при фабрично предвидени 100Ah ще рече че ти трябва от 95Ah до 105Ah.

Отново ще кажа - всеки сам си решава, но аз познавам доста хора, които са си патили от използването на неправилния акумулатор и не познавам нито един човек, който да е имал проблем от използването на правилен :)


няма такъв момент някои да не ти признае гаранцията ако си сложил по голям акумолатор .проблем е ако сложиш по малък

В тема:Проблем с тресене при спиране S320

14 февруари 2012 - 20:29

щом като спираш и с мотора пак има вибраций трябва да се провери кардана каретата и висящия лагер ,още почвече щом са правени има и случаи на нарушен баланс на кардана
има една особенна разлика когато тресенето е от кардана ,вибрацияте е по ситна (с по голяма честота от тази при която се получава от гуми и джанти ) ако живеше на близа на драго сърце щеше да го погледнем в моя сервиз

В тема:Скъса ми нервичките

12 февруари 2012 - 23:12

Аз вече имам чуството че тая пластмаса и задават срок на годност умишленно да почне да се скапва след определено време, не е спукването от замръзване както си мисли колегата. Просто като и минат годините почва да се рони и няма лепене няма оправия само нов.