Да S 320 бензин.Няма газ и никога няма да имаЧестито, колега. Много безаварийни километри. S320 ли е?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: doich
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 237
- Разглеждан: 3371
- Титла: Чирак
- Възраст: 58 годишен/шна
- Рожден ден: Януари 21, 1966
-
Пол
Мъж
-
Град
Бургас
-
Интереси
Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
Други данни
-
Автомобил
clk 230 cоmpresor
81
Excellent
Инструменти
Последни посетители
#400827 Още един мерцедес в гаража,
Публикувано от doich на 21 ноември 2017 - 21:27
#400766 Още един мерцедес в гаража,
Публикувано от doich на 19 ноември 2017 - 22:49
Здравейте колеги.
Да се похваля с новобридобития Мерц. Колата я търсих над 6 месеца и след над 50 тестдрайва и 6 коли проверени в Балкан стар взех тази.По принцип търсих ес 500 но всички бяха над 300 хил км. Автомобилът беше на 138 хил реални км,проверени в БС.Един собственик италянец който го е пазил много. Кожата е в състояние неразличимо от ново, държана е в гараж и няма грам ръжда. Вече е с нови Мишлен Кросклаймът, масло Мобил 1 5-50,нови свещи НГК иридиум. Смених в БС хидравлична течност,спирачна течност и масло скоростна кутия ,всичко за 550 с отстъпката.Общо до сега с регистрация и т.н 15000 лв. Вече навъртях 9000км и мога да кажа че
няма такава возия(имам и ЦЛК). Еми това е!
Прикачени файлове
- 20170515_104622 - Copy.jpg 117,34K 33 Брой сваляния
- 20170515_141123.jpg 46,19K 32 Брой сваляния
- 20170515_104742 - Copy.jpg 60,1K 33 Брой сваляния
- 20170515_141419.jpg 130,33K 32 Брой сваляния
- 20170515_141504.jpg 105,6K 31 Брой сваляния
- 20170515_140948.jpg 114,33K 30 Брой сваляния
- 20170515_110524.jpg 75,87K 30 Брой сваляния
- 20170515_110326.jpg 76,23K 29 Брой сваляния
- 20171027_145608.jpg 81,14K 29 Брой сваляния
- 4
#384410 Избор между E500 или C32 AMG
Публикувано от doich на 28 декември 2016 - 14:24
Както пише в Бибилята по ДВГ -" Един е Бог V8 и V8 supercharger е неговия Пророк'' ! Реторичен въпрос-Има ли драгстер с турбокомпресор?
- 2
#381296 почистване с водород
Публикувано от doich на 21 октомври 2016 - 19:06
Във епизод на ''Да продадеш колата си " бяха закупили един SL от Щатите , но не в движение тъй като не можеше да влезе в допуска за въглеродни емисии.Показателите му бяха над CO2 бяха над 800г /км. Само от промиването с водород ,при замерването преди и след процедурата нивата на CO2 бяха сведени до 370г/км,След доп. регулировки беше сведено до нормата.В епизода механика Ед Чайна каза че закупили машината и ще я използват за първи път.Даже той бе учуден от ефекта.
- 1
#380288 ЧАТ-ТЕМА
Публикувано от doich на 08 октомври 2016 - 20:04
13450051_1107541882640417_1687241104807406012_n.jpg 26,04K 6 Брой свалянияПушка,специално за теб една статия в "Форбс" за нашият вожд.
Чакай сега да чуеш за нея по така наречените национални медии...
Цитат от нея:
"...Ако България беше нормална страна в добро здраве, премиерът й сега щеше да е подал оставка и правителството да е паднало. Защото решението за подмяна на номинациите бе лично на министър-председателя. Той направи това, въпреки че знаеше, че две трети от българските граждани предпочитат първия си кандидат.
Бойко Борисов е името на този премиер - дълбоко посредствен, дори тъпоумен интригант-сървайвър, съвсем в политическите традиции на региона. Той излезе за първи път на преден план като бодигард на последния комунистически лидер в България. Това би трябвало да ви даде представа за качествата му..." Жизнерадостното твърдение, че "Форбс" наругал премиера обаче е вопиюща манипулация. Нещо са се объркали. Всъщност говорим за нахален българофобски донос на някой си Мелик Кайлан, който пише в платформата на списанието за външни сътрудници.
Кайлан не е щатен редактор, репортер или колумнист, а сътрудник (contributor). Както е отбелязано във форума на изданието, позицията му е лична и не ангажира с нищо редакцията.
Факт е, че въпросният дописник от година пропагандира ожесточено кандидатурата на Ирина Бокова за шеф на ООН. Това може да се проследни от предишните му дописки, сякаш скроени по един калъп, със сходен патос. Защо ли този тип толкова се вълнува от ведомствения конфликт Бокова - Кристалина? Изкярил ли е нещо покрай агитациите в полза на едната? Можем само да се досещаме, без да имаме доказателства.
Интересно е да се отбележи, че Мелик Кайлан е роден в Истанбул и от двайсетина години се подвизава зад океана като сътрудник на различни медии. Възгледите му са, меко казано, ексцентрични и скандални. Допреди няколко години минава за яростен русофоб и громи руската инвазия в Крим. Отскоро е обърнал палачинката и сипе дитирамби за Путин (дали пък това не съвпада с лобирането за Бокова?!).
Дописникът Кайлан се слави и с позорните си твърдения, че не съществува понятието "арменски геноцид". Той отрича родната му Турция да е избивала стотици хиляди арменци и адвокатства на младотурския режим в Анкара от времето на Първата световна война. Ето защо Мелик Кайлан попада в официалната арменска "стена на позора" заедно с подобни нему ислямски фундаменталисти от цял свят (Виж водещата снимка).Най-нагли в статията все пак са не обидите срещу Борисов, а умотворението, че издигането на Бокова "бе шансът за малка, древна България да блесне на световната сцена за първи път от хилядолетие, вероятно чак от пристигането на българите по сегашните им земи на коне от Централна Азия."
Както се казва - думите да излишни. Някакъв рязан безроден фес с претенции за анализатор не просто ругае министър-председателя на страната ни, но и ни описва като нещастни аборигени без история и културни достижения.
- 1
#373918 Съвети и въпроси относно закупуване на CLK W208
Публикувано от doich на 16 май 2016 - 19:07
Има парктроник оргинално отпред и отзад,има 3 дисплея 2 отпред и един в плафона за отзад.Бутона се намира под този на ESP и има означение P.Tова е нещо модифицирано китайско изпълнение.Влез в моя профил и виж на снимките всички бутони.
- 1
#368523 Дайте мнение за този автомобил
Публикувано от doich на 26 ноември 2015 - 17:57
На вкус и цвет товарищей нет.Моят салон е бял ,никога не бих взел с черен. АMG е думичка вълшебна ,но подръжката е кошмарна.Освен това ,това е май само AMG пакет.Никъде не видях снимка на двигателя там не може да излъжат.
- 2
#361539 Здраве!
Публикувано от doich на 03 април 2015 - 19:37
От опит да ти кажа, с висока пикочна киселина (известно още като подагра) също не е много весело. Знам, че не съм единствения във форума... ама и това си е жестока болка, възпаляват се ставите, предимно на краката и зловещото е, че боли независимо в каква поза застанеш... Та така.
Може неправилно да съм се изразил,висока е под 5,2 т.е колкото по малко ,киселинна между 5.7-6.1 неутрална, нагореот 6.4 алкална.Чувал съм че много боли и много византийски императори са се лекували в нашите минерални извори.Но не може да се сравнява с бъбречна криза! Само здрави да сме всичко друго се постига!
- 1
#361508 Здраве!
Публикувано от doich на 03 април 2015 - 10:34
От личен опит споделям : камък не боли докато не тръгне да се изхвърля.Над 1 см не може да се изхвърли по естествен път понеже пикочния канал при мъжете е 0.8 см ,при жените доста по голям.Веднъж тръгне ли и падне в легенчето под бъбрека ,не може да разбие в следствие запушва се канала,събира се урина и може да се получи некроза(умиране) на бъбрека и тогава само по оперативен път се отстранява.Тъй като целия бъбрек е в нервни окончания болката няма равна с друга такава в човешкото тяло.И на мен ми откриха 1.2 см и понеже се скитам из океаните а там доктори няма ме посъветваха да го разбия превантивно за да не получа някоя криза насред нивата.Разбиха ми го в Доверие (имат най-прецизната апаратура на Сименс)мисля че доцент Младенов е най-добрия.Процедурата е около 45 мин,парчетата изхвърлих по средата на обратния път за Бургас.Диети ,миети няма спасение, има случай на деца на около 2 год с камъни просто организма когато почне да прави камъни няма спасение.От лекари препоръчана рецепта за моряци и когато няма наблизо мед помощ,пиеш 50 г уиски не повече,след 10 мин загряваш до 50-60 градуса докато се разгазира 1бира и половина и пиеш на екс.От уискито съдовете се разширяват а от бирата се получава нещо като мини хидравличен удар.Малко е гадно , ама при пясък и по малки камъни помага.Пий си минерална вода мин. 2л на ден по 1 бира ходене редовно до тоалетна и няма да имаш грижи.Камъните се получават най вече заради киселиността на урината Ph по малко от 6.Има едни германски разтворими таблетки Блемарен които повишават Ph на урината т.е става алкална и лека полека камъка се разтваря.Лошото е че ги няма в България.Същия ефект се получава и с някой билки.Дано съм бил полезен.Няма страшно ,но трябва да си правиш изследвания поне на годината веднъж за да си спокоен.Жив , здрав,прав и корав още дълги години да си!
- 5
#360936 Съвети и въпроси относно закупуване на CLK W208
Публикувано от doich на 24 март 2015 - 20:04
Относно екстрите имам ги на 99 % и ги ползвам на 100%.Кожа задължително,ако бък е и бежава или кварц още повече отваря салона все едно си в друга кола.Задната щора съм я вдигнал вече, и я свалям края на септември или когато карам вечер защото пречи на електро хроматичното огледало.За дълъг път и за такъв с много завой много е хубаво надуването на седалките,не усещаш никаква умора от пътя.Не знам Лилов ,защо не харесваш подгрева на седалките ама аз обичам зимата да ми е топличко на задника .С парктроника така се свиква ,че когато карам Алфата(която има доста по висока задница)доста зор виждам докато я паркирам.Относно автомата -нямам ,не съм имал ,и няма да имам като искам да карам такава отивам с детето на лунапарк.
- 1
#359491 Запитване за добавка към маслото
Публикувано от doich на 22 февруари 2015 - 19:46
Да ,аз използвам от 5 години само че готово масло 10w40 с молибден на другата ми кола Алфа Ромео.Много съм доволен,двигателя осезаемо работи по тихо и гладко ,повдигачите изобщо не чукат зимата.Жалко че няма пълна синтетика 5W 40 с молибденов дисулфат иначе щях и на ЦЛК-то да слагам.Не знам за каква марка питаш но ако слагаш да е само оригинална на Лики Моли.Те са откривателите ,то и името на компанията идва от течен молибден(liquid Molybdenum)
- 1
#355605 Покупка на CLK
Публикувано от doich на 09 ноември 2014 - 16:15
Аз съм от Бургас,мога да го видя това във Ветрен.При желание и диагностика може да се организира.Общо взето купета ,няма фирмени автомобили и са по малко карани от седаните.Аз моята я взех на 123х. реални.
- 1
#351506 Следващият шестак ще е редови... следващият SL ще е последния
Публикувано от doich на 12 юли 2014 - 15:56
мда Анди, прав си за вибро-проблемът.
Всъщност аз не се изразих правилно като написах мнооого по-голямо КПД. Точно имах впредвид тези 1 до 3%, но при буталните ДВГ, всеки % е сериозно подобрение.
(По спомен КПД на бутален ДВГ е около 25%)
Тъй като 22 години се занимавам с корабни двигатели ,мога да ти кажа че КПД на съвременен корабен ДВГ с вторично използване на изгорелите газове през економайзер достига до 45 %. Относно редови или V -образен,там където има достатъчно място а на кораба има предостатъчно,V-образните са под 5 %.Само за сведение преди 4 години правихме ремонт на 12 цилиндров редови ДВГ с дължина на коляновия вал 22 метра и тегло на вала 14 тона.Мислиш ли че ако КПД -то е 3% по добро ,при разход 200 тона на денонощие конструкторите няма да започнат да го внедряват масово?Освен главите дето са по X 2 забравяте че и разпределителните валове са по X 2.A те могат да достигнат до 10-15 % процента от стойноста на един двигател.
- 1
#351450 Следващият шестак ще е редови... следващият SL ще е последния
Публикувано от doich на 10 юли 2014 - 22:53
Относно МНОГООООО голямото предимство не е баш тъй.Противотежестите на коляновия вал при IN LINE двигателя са много по-МАЛКИ като маса от тези при V образния,Второ ъгълът между цилиндрите ако е по малък от 60 градуса се нуждаеш от балансиращи валове.Tрето ъгълът между цилиндрте ако е 90градуса възникват сили на усукване и късане на вала-справка Субаро и 6 цилиндровия им дизелов боксер(първият в света след 10 години разработки и тотален неуспех). Трето- цилиндровата глава си е цифра,справка VR-6 мотора на WV(с една обща глава).Къде го чете тва че V има по високо КПД от IN LINE че аз нещо в мойте учебници не мога да го намеря.Единствено предимство на V -то е ,че е компактен и влиза в коша.Тва е!
- 3
#351424 Следващият шестак ще е редови... следващият SL ще е последния
Публикувано от doich на 10 юли 2014 - 11:38
"От гледна точка на динамиката 6-цилиндровият редови двигател е идеалният. При него всички сили и моменти от I и II порядък напълно се самоуравновесяват" Глупости на търкалета.От гледна точка на динамиката 8 -цилиндровия редови двигател е много по идеален от 6 цилиндровия.Да не говорим че от гледна точка на термодинамиката идеалния двигател е 16 -цилиндров редови(4 такта X 4 цилиндъра).6 цилиндров редови може да е идеален само при 3 тактов двигател ама няма такъв.Кагато двигателя е 2 тактов числото на цилиндрите не е от такова голямо значение.
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: doich
- Privacy Policy