Към съдържанието

  •  

hvkirov

Регистрация: 06 фев 2012
Офлайн Последно: 08 дек 2012 - 21:58:44
-----

#269024 Сигнализация за предпазни колани

Публикувано от hvkirov на 18 февруари 2012 - 09:50

Колеги веднага щом си оправя лаптопа ще ви пратя информацията.

За всички които желаят ще направя тема за да може всеки да получи инфо за колата му.
  • 2


#267994 Проблем с оборотите

Публикувано от hvkirov на 11 февруари 2012 - 11:25

Колега, отново се прекланям, пред правилните ти и изчерпателни обсняния! Този форум има нужда от ЧОвеци като теб!

Поклон пред човещината ти, желанието да помагаш и вещината ти по отношение на софта!

п.с
Ще се радвам един ден да пием и да лафим за Бенцове!

Браво!


Мерси колега , от поклони няма нужда просто помагам с каквото мога, а за познанията ми по Стар тул с удоволствие ще споделя каквото знам а и на някоя от збирките ще го донеса да помогна и с него. Само да се постопли че моя бенц зима не обича.

Имам доста постове в други форуми и щом ми остане време ще ги репостна и тук.

Хаиде до скоро и ако има нещо питаите.

И нека де не сме егоисти и да не споделяме само в лични съобщения все пак форума е да си помагаме кой с каквото може.
  • 2


#267748 Джанти 16" vs 17"

Публикувано от hvkirov на 09 февруари 2012 - 19:18

Staggered са с различна дебелина. Буквалния превод на думата няма пряка връзка.
Ето примери за staggered:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Hub е главина.
Spacer е фланец.
Hub-centric spacer e фланец центриран по главината. Изглежда така!

Публикувано изображение
Той му е хубав поста на колегата, с доста готино инфо, но можеше да го направи по-информативен.
Не знаех, че събира 285. Колко J e джантата, да не седи като streched?

Колега ти сащо се справяш перфектно.
За 285 дебелина на гумата е необходима джанта с дебелина 9.5 като това е оптималната дебелина на гумата за такава джанта, за да използвате тази дебелина обаче, гумата не трябва да е повече от 35 за 18ки , 40 за 17ки и 30 за 19ки висока. Иначе ще ви опира в сгъвката на калника и ще трябва да го ролвате или казано по точно roll the fender lip inside, за да не опира при подскачане.
  • 1


#267632 Питане за автоматични скорости в снега

Публикувано от hvkirov на 08 февруари 2012 - 22:26

Колеги нека убобщим че доста ги поумотахме:
- W = E = C , както и да ги наричаме селта им е една да се исползват в есенно зимния сезон както се саветва в книжката и от производителя.
- C = S , комфорт или стандарт целта е да се се исползват само в топло и сухо време .
- M , за тези които имат steering wheel shifters е за включване на ръчен режим или по точно воланен :))) , като при типтроника но при стигане на максимални обороти на определена предавка не превключва сам и обратното при минимални обороти сащо не превключва а чака да превключите.

За разхода между W и S няма съществена разлика а всичко зависи от начина на каране, а именно модула се самонастройва на всеки 1000км а иммено ако карате спокойно и галите педала е едно а ако ви тежи крака и натискате яко е друго.

За да нулирате настройките просто давате на контакт, три четири пъти рязко натискате газта до край и изключвате. Това нулира така наречения тротъл респонд.

При мен след каране по двата начина на спорт за 1000км разликата е около 1 литър на 100км , повторено на зимен или комфорт пак за 1000км пак е малко над 1литър. За справка колата ми е бензин и при дизела може да е по малко.
  • 2


#267261 пружини и щанга от C 36?

Публикувано от hvkirov на 06 февруари 2012 - 21:59

Аз пак сам със спорт и тийн прожини отпред на -3.5 см и твърди КИБ с рязани тийн отзад на -4.5 отзад, равносметка 10 см височина до най ниската точка на колата.
Минуси : много са.
Плюсове : изглежда размазващо добре вози стабилно и в завои не марда.

Равносметка: кой го интересуват минусите щом колата ти доставя такова удоволствие.

А за зимата ако някои пита, колата сняг и сол не вижда.
  • 1