- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: hvkirov
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 43
- Разглеждан: 2534
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Гоце Делчев
Други данни
-
Автомобил
Mercedes CL203 C230k converted to CLC
8
Neutral
Инструменти
Последни посетители
#269024 Сигнализация за предпазни колани
Публикувано от hvkirov на 18 февруари 2012 - 09:50
Колеги веднага щом си оправя лаптопа ще ви пратя информацията.
За всички които желаят ще направя тема за да може всеки да получи инфо за колата му.
За всички които желаят ще направя тема за да може всеки да получи инфо за колата му.
#267994 Проблем с оборотите
Публикувано от hvkirov на 11 февруари 2012 - 11:25
Колега, отново се прекланям, пред правилните ти и изчерпателни обсняния! Този форум има нужда от ЧОвеци като теб!
Поклон пред човещината ти, желанието да помагаш и вещината ти по отношение на софта!
п.с
Ще се радвам един ден да пием и да лафим за Бенцове!
Браво!
Мерси колега , от поклони няма нужда просто помагам с каквото мога, а за познанията ми по Стар тул с удоволствие ще споделя каквото знам а и на някоя от збирките ще го донеса да помогна и с него. Само да се постопли че моя бенц зима не обича.
Имам доста постове в други форуми и щом ми остане време ще ги репостна и тук.
Хаиде до скоро и ако има нещо питаите.
И нека де не сме егоисти и да не споделяме само в лични съобщения все пак форума е да си помагаме кой с каквото може.
- 2
#267748 Джанти 16" vs 17"
Публикувано от hvkirov на 09 февруари 2012 - 19:18
Колега ти сащо се справяш перфектно.Staggered са с различна дебелина. Буквалния превод на думата няма пряка връзка.
Ето примери за staggered:
Hub е главина.
Spacer е фланец.
Hub-centric spacer e фланец центриран по главината. Изглежда така!
Той му е хубав поста на колегата, с доста готино инфо, но можеше да го направи по-информативен.
Не знаех, че събира 285. Колко J e джантата, да не седи като streched?
За 285 дебелина на гумата е необходима джанта с дебелина 9.5 като това е оптималната дебелина на гумата за такава джанта, за да използвате тази дебелина обаче, гумата не трябва да е повече от 35 за 18ки , 40 за 17ки и 30 за 19ки висока. Иначе ще ви опира в сгъвката на калника и ще трябва да го ролвате или казано по точно roll the fender lip inside, за да не опира при подскачане.
- 1
#267632 Питане за автоматични скорости в снега
Публикувано от hvkirov на 08 февруари 2012 - 22:26
Колеги нека убобщим че доста ги поумотахме:
- W = E = C , както и да ги наричаме селта им е една да се исползват в есенно зимния сезон както се саветва в книжката и от производителя.
- C = S , комфорт или стандарт целта е да се се исползват само в топло и сухо време .
- M , за тези които имат steering wheel shifters е за включване на ръчен режим или по точно воланен )) , като при типтроника но при стигане на максимални обороти на определена предавка не превключва сам и обратното при минимални обороти сащо не превключва а чака да превключите.
За разхода между W и S няма съществена разлика а всичко зависи от начина на каране, а именно модула се самонастройва на всеки 1000км а иммено ако карате спокойно и галите педала е едно а ако ви тежи крака и натискате яко е друго.
За да нулирате настройките просто давате на контакт, три четири пъти рязко натискате газта до край и изключвате. Това нулира така наречения тротъл респонд.
При мен след каране по двата начина на спорт за 1000км разликата е около 1 литър на 100км , повторено на зимен или комфорт пак за 1000км пак е малко над 1литър. За справка колата ми е бензин и при дизела може да е по малко.
- W = E = C , както и да ги наричаме селта им е една да се исползват в есенно зимния сезон както се саветва в книжката и от производителя.
- C = S , комфорт или стандарт целта е да се се исползват само в топло и сухо време .
- M , за тези които имат steering wheel shifters е за включване на ръчен режим или по точно воланен )) , като при типтроника но при стигане на максимални обороти на определена предавка не превключва сам и обратното при минимални обороти сащо не превключва а чака да превключите.
За разхода между W и S няма съществена разлика а всичко зависи от начина на каране, а именно модула се самонастройва на всеки 1000км а иммено ако карате спокойно и галите педала е едно а ако ви тежи крака и натискате яко е друго.
За да нулирате настройките просто давате на контакт, три четири пъти рязко натискате газта до край и изключвате. Това нулира така наречения тротъл респонд.
При мен след каране по двата начина на спорт за 1000км разликата е около 1 литър на 100км , повторено на зимен или комфорт пак за 1000км пак е малко над 1литър. За справка колата ми е бензин и при дизела може да е по малко.
- 2
#267261 пружини и щанга от C 36?
Публикувано от hvkirov на 06 февруари 2012 - 21:59
Аз пак сам със спорт и тийн прожини отпред на -3.5 см и твърди КИБ с рязани тийн отзад на -4.5 отзад, равносметка 10 см височина до най ниската точка на колата.
Минуси : много са.
Плюсове : изглежда размазващо добре вози стабилно и в завои не марда.
Равносметка: кой го интересуват минусите щом колата ти доставя такова удоволствие.
А за зимата ако някои пита, колата сняг и сол не вижда.
Минуси : много са.
Плюсове : изглежда размазващо добре вози стабилно и в завои не марда.
Равносметка: кой го интересуват минусите щом колата ти доставя такова удоволствие.
А за зимата ако някои пита, колата сняг и сол не вижда.
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: hvkirov
- Privacy Policy