- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: nasseto
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 16
- Разглеждан: 1630
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
S320 CDI W220 2004 Facelift
0
Neutral
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Рециклиране на Airmatic
19 февруари 2012 - 19:13
Вече мога да се похваля, че колата ми е ОК (Благодаряние на Владо - момчето писало точно преди мен, или с други думи VABONTI)! Оправи Mи амортисьорите и сега всичко е наред! Вече от опит, мога да кажа, че съм доволен и всеки, които има проблеми с въздушно окачване може да му се довери и да си оправи колата при него! Момчета наистина са се специализирали в това и аз останах доволен!
В тема:Отключване на W220, Студено й е и не иска да се отключи :)
30 януари 2012 - 20:44
Да така е, но за момента съм мнооооого доволен!
Тази сутрин -11C и работи без поблем.
Преди малко беше -7C натоскам - отключва
Тази сутрин -11C и работи без поблем.
Преди малко беше -7C натоскам - отключва
В тема:Отключване на W220, Студено й е и не иска да се отключи :)
27 януари 2012 - 23:30
Няколко дни колата ми беше в бокса (леки забележки по броните) и реших да ги боядисам, взех си колата и тази седмица ми беше много натоварено и нямах време да се занимавам с нея! Днес обаче останах малко по-свободен и се метнах на колата, разглобих я и свалих този ши*ан модул!
отворих го, то платка до платка! Повъртях го, поогледах го - а отлево, а отдесно, не е работа за мен!
закарах го на един жичкаджия (много разбира от работата) и го питам дали е оправял такива и дали може да ми го оправи.
Оказа се че в момента поправяше такъв модул от С-класа 203 купе!
Каза че вече доста е поправил и няма проблеми, горял вътре процерос и от него идвал проблема,
Каза още че тези до 2002 са с процесори Моторола и не правели проблеми, но след 2002 - Фейслистовите, са с тези гадни
процесори, които горят и......
Та оставих го за 2-3 часа и уж го поправи, взех го и го монтирах, за сега всичко е ок и работи, утре сутринта ще се види
дали наистина работи, а и тези дни ще го тествам на -16, -18, -20 градуса, ако наистина температурите паднат толкова, както го дават!
Иначе ремонта ми излезна 130лв. По принцип за това нещо взимал по 300лв, но понеже ми е познат затова ми даде така цена (така ми каза).
Все пак мисля, че ако ремонта е успешен, то парите си заслужават!
Благодаря много на отзовалите се, ще споделя какво ще се случи и как ще работи модулчето, а ако някой го е закъсал като мен,
мога да помагам ако има нужда!
Това е от мен засега......
отворих го, то платка до платка! Повъртях го, поогледах го - а отлево, а отдесно, не е работа за мен!
закарах го на един жичкаджия (много разбира от работата) и го питам дали е оправял такива и дали може да ми го оправи.
Оказа се че в момента поправяше такъв модул от С-класа 203 купе!
Каза че вече доста е поправил и няма проблеми, горял вътре процерос и от него идвал проблема,
Каза още че тези до 2002 са с процесори Моторола и не правели проблеми, но след 2002 - Фейслистовите, са с тези гадни
процесори, които горят и......
Та оставих го за 2-3 часа и уж го поправи, взех го и го монтирах, за сега всичко е ок и работи, утре сутринта ще се види
дали наистина работи, а и тези дни ще го тествам на -16, -18, -20 градуса, ако наистина температурите паднат толкова, както го дават!
Иначе ремонта ми излезна 130лв. По принцип за това нещо взимал по 300лв, но понеже ми е познат затова ми даде така цена (така ми каза).
Все пак мисля, че ако ремонта е успешен, то парите си заслужават!
Благодаря много на отзовалите се, ще споделя какво ще се случи и как ще работи модулчето, а ако някой го е закъсал като мен,
мога да помагам ако има нужда!
Това е от мен засега......
В тема:Често включване на компресора на аирматика-w220
23 януари 2012 - 21:25
Благодаря ти много, ще се свържа с момчето и ще видим какво ще ми каже!
А ти карай и си свиркай, и не с еослушвай за компресора!
Той за това е там да работи и да помпа, а не да си почива!
Ти ако дойдеш да видиш моя - той не спира да помпа, това не е добре за него, но.......
А ти карай и си свиркай, и не с еослушвай за компресора!
Той за това е там да работи и да помпа, а не да си почива!
Ти ако дойдеш да видиш моя - той не спира да помпа, това не е добре за него, но.......
В тема:Отключване на W220, Студено й е и не иска да се отключи :)
23 януари 2012 - 21:16
niknd, Благодаря ти много за инфото!
Този експеримент го направих преди няколко дни и наистина е така!
Когато всичко си е ок и алармата се включи, слагам ключа, разпознава го и се върти и пали без проблеми!
Пак благодаря, и ще го сваля, ще го разглобя и ще видя дали евентуално подлежи на някакъв ремонт и дали мога да го поправя!
Ако някой има идеи относно ремонта, нека сподели!
Този експеримент го направих преди няколко дни и наистина е така!
Когато всичко си е ок и алармата се включи, слагам ключа, разпознава го и се върти и пали без проблеми!
Пак благодаря, и ще го сваля, ще го разглобя и ще видя дали евентуално подлежи на някакъв ремонт и дали мога да го поправя!
Ако някой има идеи относно ремонта, нека сподели!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: nasseto
- Privacy Policy