Към съдържанието

  •  

zizo

Регистрация: 08 яну 2012
Офлайн Последно: 10 окт 2013 - 13:37:26
-----

#262205 Mercedes A-Klasa OBD2-Диагностика

Публикувано от zizo на 09 януари 2012 - 17:15

Колеги извода като цяло е : Германеца го е направил така че само със специализирана апаратура да се пипа.

Руснаците казват точно това че става с KKL 409.1 който поддържа КPW+протокола но как не уточняват затова пробвах но нищо.

И така за любители те като мен който обичат да човъркат постоянно нещо по колите си:
-За автомобили след 2001г. става с "Memoscan U581" и "U351" скенери цена 90-120лв. http://www.memoscan....ucts.asp?Cid=10
-За автомобили преди 2001г. само с "Autel EU 702" скенер цена 300лв.(работи и чете всичко - информация и гаранция директно от производитела)http://www.auteltech.com/eu02.htm

Това са в случайте че не ви се занимава с лаптопи и разни COM-портове с или без преходници и всякакви CarSof-ти каде работещи каде НЕ.
И най-досадното ходене по сервизи при знайни и незнайни майстори за щяло и нещяло.

Аз за себе си реших даже вече водя преговори за цена на "Autel EU 702" и захвърлям всички кабели и боклуци дето съм насабрал и здраве да е. :drunk
  • 1


#262006 Mercedes A-Klasa OBD2-Диагностика

Публикувано от zizo на 08 януари 2012 - 11:30

Здравейте на всички участници и гости на този добър форум.

Искам да отворя тази тема която смятам че ще е много полезна за всички притежатели на Mercedes A-Klasa.
И така въпроса ми е следният:
-Ако някой е наясно с диагностицирането на тези автомобили да сподели както за мен така и за всички читатели с какво се прави диагностика? :dontknow
-С каъв портокол работи системата и от коя до коя година?Ако е пробвал с други универсални диагностични уреди освен "Star Diagnostic" и "CarSoft 7.4" има ли някакъв успех и по какъв начин се е свързал със системата на автомобила? :dontknow

Моята кола например е Mercedes A140 1998г. има OBD2 конекток до лостчето за отваряне на предният капак.Пробвал съм с диагностичен кабел ELM327 който поддържа портокол ISO 9141-2 но не стана :cray дори след смяна на всички възможни скорости за преноса на данни както съветват колегите в руския форум коити са се доказали като добри така да ги нарека Хакери.На всякаде информацията за този модел автомобил е протеворечива защото някаде се казва че портокола за работа е ISO 9141-2 a някаде ISO 9141 използван при VAG групата.При това пробвах с диагностичен кабел KKL 409.1 който поддържа портокол ISO 9141 но пак опита бе неуспешен :brick .След още малко четене разбрах че МУЛТИПЛЕКСОРА служи да разделя информацията подавана от различните системи ABS/SRS?ARB и така нататака при което казкачих кабелите от OBD2 буксата и пробвах системите поотделно но пак нищо.
Гледам в англиският форум Линк към мен който се посочва навсякаде за инфирмация н тозо форум колегите споменават за този диагностичен уред "U581 CAN BUS Diagnostic Code Reader Scanner Live Data" че става ако някой е пробвал да каже какъв е резултата защото англичаните казват че става на автомобили 2001г. а за тези преди това?

"U581 CAN BUS Diagnostic Code Reader Scanner Live Data" може да се намери в Ebay za 115-120лв. сравнително добра цена като се има в предвид:
1.Парите който ни искат в нашите сервизи за диагностика и времето което губим.
2.За разлика от другите не ни е нужен лаптоп или настолен компютър с реален COMPORT което е голяма пречка.
3.Компактен може да се държи например в жапката на колата и да го използваш повсяко време.
4.Може дори една жена без да обиждам колежките да си диагностицират колата и да си изтрият евентоално появили се грешки и загасят някой претиснително светещи лампи по таблото.

Смятам че темата ще е полезна за всички предвид ограничената информация по темата и на и вече претискащата ни криза. :coolgrin :coolgrin

Очаквам вашите коментари и отговори. :gathering

ЧАО ЗА СЕГА

Добре дошъл при нас! :)
Колега, имам молба... Може ли да си намалиш подписа, да не е толкова фрапантен!

  • 1