Към съдържанието

  •  

Pelera

Регистрация: 08 окт 2006
Офлайн Последно: 15 май 2009 - 20:40:05
-----

Моите мнения

В тема:Проблем с парното

11 февруари 2008 - 21:05

Колега, ако изведнъж е спряло да ти духа, значи проблема е във вентилатора.

Може да се оправи много лесно. При мен беше изгоряло бушончето на вентилатора. Намира се отделно от другите, върху левия калник в отделна черна кутийка /образно/. Голяма е колкото да се поберат две бушончета. Намери я. Голяма е вероятността да се разминеш с едно бушонче.

В тема:Автоматични скорости,знаещите да помагат

03 февруари 2008 - 13:18

Pelera, избърши и разгледай 4 места:
- гарнитурата на картерчето;
- шестограма за източване на маслото от картерчето;
- болта за тръбата на щеката(както каза W123);
- болта, който стяга тръбата за охлаждането на маслото(тръбата върви към радиатора), намира се от другата страна на тръбата за щеката(откъм шОферската седалка).
Ако дозатягаш нещо, затягай го леко, че тоя последния болт е кух и да не стане беля...
Това по кутията, гледай добре, щото може да не е от нея, може да е от друг агрегат.
Кога си сменял маслото на тая кутия? Ако сте сипали повече, кутията отгоре ще го изплюе. Не се шашкай, 10см петно е 30 грама масло, а ти имаш поне 5 литра в кутията ;)
Взимаш от бензиностанция Shell едно литърче Dexron II за 11-12 лева беше(червена кутия) и доливаш при нужда.
От "онези" 1000 лева, изваждаш 30-40 и купуваш един хубав букет и го носиш на майстора, с най-добри пожелания и не забравяй да му споменеш, че това е спИциално за него, а също и как смяташ да изхарчиш останалите около 950 лева, д**ба левака хитър. Ако имаш други 1000 за трошене, мини през нас аз ще ти сменя всички уплътнения на охладителната система(примерно) или ще дойда до вас да сменя гумичките на уплътненията на мивката :yahoo
Успех и пиши какво е станало!


Нека уточним, DEXRON II трябва да пише на маслото или това е някаква класификация.
Купих от Шел масло, на което пише DONAX ТА отдолу пише TYPE II D. В червена туба с пояснение за автоматични трансмисии MB 236.7.
Налях около половин литър и нивото е по средата.

Отделно се заврях под колата и според мен сълзи от мястото, където се захваща самата кутия за двигателя. Картерчето остава малко по-назад. Има два големи болта 17 или 19 и между тях сълзи. Опитах да ги стегна, но не помръднаха. Леко сълзеше и шестограма предполагам, че е за източванена маслото. Асамият картер въпреки, че беше омаслен, нямаше пресен теч.

В тема:Вече имам два

28 януари 2008 - 22:20

Ти си знаеш,имаш да черпиш ма МНОГО имаш да черпиш


С удоволствие :hooray

В тема:Относно Километраж

12 декември 2007 - 23:05

Жилото е здраво пък не отчита нито дневния нито общите километри ...ебаси м****а нови пластмасови зъбни колелца трябва по моргите да ходя


Колега, имах подобен проблем. Решението беше следното - извадих цялата конзола с километражите, отидох при майстор часовникар /от старите/, те си знаят работата. За 15 левчета всичко ми е наред вече много време. Така че успех :coolgrin

В тема:Колко ни харчат Мерцедесите

23 ноември 2007 - 19:25

Колеги, нещо не можах да видя по темата, но ако някой има впечатления да сподели. Колко приблизително гори 124 Е300 дизел 136к.с., автомат, че нещо съм се наточил :harabe