Към съдържанието

  •  

Ивайло Шангов

Регистрация: 03 яну 2012
Офлайн Последно: 19 фев 2018 - 11:25:08
-----

Моите теми

Покупка на W211 след W210 - предимства и недостатъци на по-новия модел

25 април 2013 - 09:52

Здравейте, колеги.

 

От доста време оглеждам W211 и ми минават едни мисли, дали да не продам W210 и да си взема W211.

 

Затова се обръщам с молба за мнение на хора, които са имали Mercedes W210, след което са купили W211.

 

Какви са предимствата и недостатъците /ако има такива/ на W211 спрямо W210?

 

Някои ще кажат, по-нова е колата, по-добра е със сигурност.Но не винаги е така.

Затова предпочитам мнение на хора, които са имали и двата автомобила.

 

Ще сбъркам ли, ако продам W210, от който съм много доволен и си купя W211?

Разбира се, давам си сметка, че е много важно на какъв автомобил ще попадне човек.

 

Интересува ме следното:

 

- сравнение на комфорта, возията, качеството и лекотата на управление;

- сравнение на необходимите средства за обслужване /предполагам, че обсл. на W211 е по-скъпо, което е нормално/;

- при W211 същото ли е както при W210 - елеганса да има по-добра возия от авангарда и да е по-висок автомобила?

- всичко друго, което ви идва на ум като предимства и недостатъци на W211 спрямо W210.

 

Чувал съм за прословутия проблем с модула на спирачките при W211.Той може ли да се хване на диагностика, и разбира ли се по някакъв начин, дали този модул е сменян?

След фейслифта /2007г. - поправете ме ако греша/ този модул сменен ли е и проблема дали е решен?

 

 

Предварително благодаря на отзовалите се.

 

Поздрави :beer

 

П.п.И последното ми питане е, дали бихте предпочели да купите BMW E60 - 530XD 4x4 пред W211 - това ми препоръча да направя мой близък.

За Е60 нямам никакви наблюдения.

/Ще съм благодарен, ако на този въпрос отговорят само хора, който са карали и двата автомобила.Да не правим общо сравнение на марките BMW и MB/


Избор на добри зимни гуми

11 септември 2012 - 15:11

Здравейте колеги.

Решил съм за предстоящата зима да си взема добри зимни гуми, че колата си е тежичка, със задно предаване, автомат.........
Всички знаем за какво иде реч. :)
Автомобилът е Mercedes W210 E200 Kompressor 2000г. - 186к.с., без 4matic. :)))

В момента е с летни 215/55/16, мисля за зимните да сваля един размер в ширина и да увелича един размер във височина.
За избора на размер нямам колебание - 205/60/16.

Колебая се обаче каква марка и модел зимни гуми да купя.

Затова реших да го споделя с Вас, да ми препоръчате гуми от които сте останали доволни.

Засега съм се спрял на два варианта:

1.Michelin Alpin A4 GRNX 205/60 R16 92H.

Прикачен файл  m.jpg   15,46K   33 Брой сваляния

2.Nokian WR D3 205/60 R16 92H.

Прикачен файл  n.jpg   22,04K   36 Брой сваляния


Michelin - a малко надделява за момента в избора между двете.

Препоръчайте ми и други гуми, стига да сте доволни от тях.

Изчетох доста ревюта в нета, но друго си е мнение на хора, ползвали и останали доволни от определени зимни гуми.

Предварително благодаря за отговорите.

Поздрави,
Иво

Компресора /на двигателя/ спира да се включва след като се изфорсира над 5000 об./мин.

28 юли 2012 - 18:38

Здравейте.

От известно време насам имам следния проблем.

Преди да кажа за проблема, да споделя, че компресора на двигателя /не този на климатика/ ми работи идеално, включва си на 2000 оборота и колата си върви перфектно.

Обаче, когато вдигна 5000, 5500 об./мин. той спира да се включва и колата става много тромава.
Без да гася двигателя отварям капака и ръчно подавам плавно газ, шайбата изобщо не "залепва".

(Не съм мерил дали в този момент идва ток до ел.магнитната шайба, ще го направя тези дни.)

При това положение не ми изписва никаква грешка на дисплея.

След гасене на двигателя и повторно палене /без да вадя ключа, да заключвам колата и т.н./ всичко е както трябва и компресора отново си работи идеално.

Много е кофти, колата става супер тромава и трябва да търся място да спра, да гася двигателя, че да "събудя" компресора отново.

Ако някой има идея от какво може да е това нека сподели, ще бъда много благодарен.

Колата е W210, E200 Kompressor - 186hp, автоматик.

Поздрави,
Иво

Ремонтен комплект за задно ел. стъкло.

18 юли 2012 - 16:08

Здравейте колеги.

Вчера както си вдигах задно дясно стъкло нещо изхрупа вътре, машинката си продължи да работи, но стъклото си остана неподвижно.

Благодарение на тази тема - http://www.mercedes-...msg7831#msg7831 ,

разглобих всичко много лесно всичко и открих, че се и при мен се е е счупила същата пластмаса, за която са закачени жилата и окачвача за стъклото.
Може ли да го направят толкова слабо и......., но това е тема за друг разговор.

Дотук добре, но днес къде ли не звънях, навсякъде предлагат цял окачвач, само без ел.мотора, но никъде не предлагат т.н. ремонтен комплект, който ще покажа на снимката долу.

Има го в ибея, но не ми се чака доставка -

http://www.ebay.co.u...R-/130550824349

http://www.ebay.co.u...r-/130605746359

Знае ли някой къде мога да намеря такъв ремонтен комплект в наш магазин?

Предварително благодаря за отговорите.

Поздрави,
Иво

Публикувано изображение

W210 E200 Kompressor 186 к.с. - 15" джанти ще станат ли?

03 май 2012 - 19:18

Здравейте колеги.

Някой слагал ли е 15" джанти /лети или метални/ на Е200 Компресор 186 к.с.?

В момента колата е със 16"-ки джанти и гуми 215/55/16.

Спрямо този сайт - http://mercedes-bulg...a-mercedes.html,
джанти 15" x 7J ET 37 и 15" x 6.5J ET 37 би трябвало да стават, но като гледам на какво разстояние са 16" - ките ми в момента от спирачния апарат хич не ми се вярва да станат.

По гуми центровете около мен нямат 15" за Мерцедес, че да пробвам.

Тук гледам - http://mercedes.test...essor186Hp.html,
че за този двигател дават стандартно гуми 205/65/15.

Ако някой кара Е200 Компресор 186 к.с. с 15" джанти нека сподели за да съм сигурен.

До колкото съм чел на Е300 ТД не стават 15" джанти, но за моя Мерцедес не намерих никаква информация.

Предварително благодаря за отговорите.

Поздрави. :beer