Към съдържанието

  •  

imexu

Регистрация: 21 дек 2011
Офлайн Последно: 03 яну 2012 - 19:36:26
-----

Моите теми

Проблем - Не Пали !

21 декември 2011 - 12:58

Здравейте, колеги ! Карам Mercedes w203 CDI220 2001г. модел.

Доста теми изчетах по форума, но никъде не можах да открия отговор на моя проблем, затова реших и аз да пусна една тема.. Извинявам се предварително, ако вече има някаква подобна тема из форума !

От скоро (1 месец) имам следните проблеми( как така се струпаха всички едно след друго) - това, че колата въобще не иска да завърти и да запали.
Всичко започна с така:

1. Преди около от 2-3 месеца колата взе да прави следния проблем - не иска да пали от 1вия път, но почти винаги след 2-3я път палише но без никакво въртене на стартера и никакви грешки по бордовия комютър.. Така няколко седмици.. След което въобще спря да пали.... както и да е.. смених нов акомулатор - BOSCH 100am/h.
Колата взе дапали с 1вия път. Така 1 седмица...
2. След което започна да чука на стартер.. Айде правих и стартер.. Старият ми го рециклираха.. Направиха ми го.. и работи в момента на 100%, няма никакви проблеми с него... след което..
3. Карах така, с редовен стартер и акомулатор 3 дни, след ремонта на стартер.. АБСОЛЮТНО НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ ! И както изведнъж бях отишъл на гости в един приятел.. тука преди около месец.. Спирам пред тях колата - 6+ ! Никакви проблеми, никакви признаци за проблеми .. НИЩО ! Както и да е.. след гостенското, качвам се аз в колата и въртя ключа, контакт, изчаквам , въртя, паля... Включвам на скорост (автоматична скоростна кутия).. и тръгвам.. Веднага след което на борда ми изписва грешка - авариен режим.. влиза колата, перката тръгва на 2-ра степен директно.. и колата не ускорява повече от 1500 оборота.. Както и да е .. така изминавам около 1-2 км. и се прибирам до нас.. Тъй като беше около 1 часа през ноща,а и преди това е правила тоя проблем и аз си мислех, че бушон номер "53" - Електроника на двигателя.. се е скъсал и затова е в авариен режим колата ( А преди правеше тоя проблем, че звената на самобото бушонче бяха твърде раздалечени и крачетата на бушончетата и не правеха хубав контакт и се късаха).. и аз си мислех, че отново поради тая причина колата е в авариен режим.. След като спрях пред нас се пробвах на уличната лампа да проверя бушона - беше скъсан и го подмених.. На другия ден същото нещо без резултат.. И паля и отивам до центара за 15 мин. в авариен режим и се връщам веднага до нас да търся проблема.. сменях няколко бушона .. още щом сложа новия бушон, веднага щом дам на контакт и го къса ! Така няколко пъти.. След което ми се обадиха да ида отново до центара по работа спешно и аз затворих капака и се качвам в колата - давам комтакт, ПАЛЯ, включвам на скорост, пускам спирачката и колата изгасна.. ОТ ТОГАВА НЕ Е ПАЛЕНА и не знам защо не може да запали .. и какво става .. направо се побърквам..
От тогава въртя и не пали.. и къса бушона, въпросния номер "53".. В процес на развитие разбрах, че последно който майстор е барал кутията с бушоните (защото както казах по-горе и преди е правела този проблем с бушоните).. въпросния майстор е сложил 15А бушон, вместо да сложи 7,5А както го пише в книжката...
Ходих до няколко майстора тука в града (Аз съм от Пловдивски регион) и установихме, че някъде по колата нещо замасява.. ! и дава на късо, за това е късал бушона.. Лошото е че вече не изписва никаква грешкка на бора нито къса бушона.. само като дам контакт тръгва перката и колата НЕ ИСКА ДА ПАЛИ !!!

Установих, че проблема нито е в стартер, нито в акомулатора.. не е и в кабелите, които са под кутията с бушоните.. Някъде нещо замасява.. Четах доста теми във форума свързани с "не паленето" на w203, но никъде не отркрих отговор, за това реших и аз да пусна една тема с надеждата, че някой колега ще ми даде добър съвет.. Моля колеги помагайте, защото без кола не се издъжа просто вече повече от месец ! И направо се побърквам !

Поздрави ! Надявам се на интерес по темата от ваша страна, колеги !

Моля помогнете !