Към съдържанието

  •  

NikiN

Регистрация: 18 дек 2011
Офлайн Последно: 31 юли 2013 - 21:35:15
-----

Моите мнения

В тема:Работи когато си поиска

03 юни 2013 - 19:11

Благодаря за инфото с ключа. някаде бях чел но мислех че е опция с някакъв сервизен ключ..

 

А за инфрареда и при мен е същата работа тябва да е най много 1см растояние сензора и клкюча за да работи и то винаги не става.. А на мой приятел дето има ц класа от 3-4 метра без проблем вхаща.

 

Аз отворих ключалката за да чистя сензора но то е затворено изцяло освен буксата нищо не може да се пипа..

Колегите хамериканци, разглабят варварската и дозапойват някакви връзки, пише го в техния форум


В тема:Покупка на W211 след W210 - предимства и недостатъци на по-новия модел

28 май 2013 - 19:21

За Е60 се тъврди че поддръжката е по-скъпа. При мен дилемата беше А6 3,0тди, Мерц е320, и Е60. За бавареца ще ти кажа че е по добре, ако е дизел мотора да е 231к.с, което върви с 4х4 ако търсиш по икономични мотори там не мога да ти кажа, но съм чел че хвалят 525, това обаче не ти върши работа. При бавареца возията е с една две идеи по твърда, а ако говорми возията е несравнима пир въздушното на мерца, но там поддръжката е сравнително проблемнна, поне за някакви моторчета, иначе възглавниците били сравнително здрави. При аудито 12 модула и 6 дюзи, автоматична ръчна спирачка - това са особеностите, а първите две са скъпотиите, при ауди въздушното също е скъпо , но не толкова колкото при мерца. При бавареца проблем имаше при филтъра за твърди частици и някакви пеперудки се махад за да не попаднат в двигателя. Ако питаш нещо конкретно по-мога да помогна. Не казваш какъв двигател търсиш? А за СБЦто при мерца, колегите вече са ти отговорили. Не казваш дали търсиш комби. 


В тема:Работи когато си поиска

28 май 2013 - 19:10

Благодаря за отговорите, коелги, особено за режима - това съм го чел в наръчника на колата, но го бях забравил. Това че нещата трябва да се случват само от близо, само при шофорската врата ми е ясно, изчетох всичко свързано със синхронизацията, на стъклата. Само тогава и то само понякога нещата се случват и всичко си работи както трябва - т.е. знам какво точно се получава когато нещата стават. Проблема идва, че не винаги или по-скоро само по някога се случват. Основното ми подозрение за батерията отпада, а руснаци и американци по форумите смятат, че проблема е в инфрареда при дръжката, но какъв е смисъла да работи само понякога и само след синхронизация на стъклата.

Питането е да слагам ли аларма за да могат прозорците да се затварят автоматично след като заключа колата. 


В тема:Работи когато си поиска

27 май 2013 - 22:08

Колега благодаря за отоговра, 

това с режима на ключа направо ме учиди яко, какъв е тоя режи, какво прави, и куп въпроси за ключа, какво като сменя тоя режим? Батерията не ми е проблем да я сменя и ще го направя, но по всичко личи, че не е за смяна, лови от много голямо разстояние и лампичката на ключа или диодчето не казва че е е изтощета, Та ако може да обяснищ малко по подробно, за което ще съм ти благодарен!


В тема:Още ли е скъпо въздушното окачване при мерцедес w211

07 февруари 2013 - 20:43

Колеги, благодаря за отговорите, но се появи черен фейслифтов екземпляр 4х4, мечта от всякъде. Естествено ако подкарам със забележките, ... няма подгряване и обдухване, двузонов климатроник, няма ги надписите на багажника, пребоядисване изцяло, но пък седанов фейслифтов 4матик, и то от известна автокъща в софия, вярно колата си личи че е регистрирана, с винетка и гаржданска, вярно че е на 300 000км, ама на снимка изглежда супер, дали да я видя утре? Помагайте, направо съм се подпалил.

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=20w705