Ух ....
Ще каже ,че по принцип съм много далече от тези неща.И написаното от колегата IVOS ( за което много му благодаря) направо ми звучи супер стресиращо.Не съм сигурен дали ще можем да я оправим тази кола.ПЪк и моя човек няма нужните инструменти за ,чистене на дюзи,и този манометър за налягането.
Аз съм от София дали има място където има хора които им разбират на тези коли защото наистина са малко специфични.ПОнеже съм доста зает и няма кога да я правим с него.Да я оставя за няколко дни и да ми я поправят .
Нещо яко се разочаровах от Мерцедес.Посотянно ми се въртят из главата мисли да я продавам ,но все още задържам понеже все си мисля ,че може да се оправи.
П.С. Къде точно в Пловдив го има ако трябва ще отида на място да го купя?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: malizia
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 8
- Разглеждан: 1459
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
0
Neutral
Инструменти
Приятели
malizia не е добавил приятели
Моите мнения
В тема:AirFlow Meter (124/190) помощ
23 януари 2012 - 00:14
В тема:AirFlow Meter (124/190) помощ
22 януари 2012 - 04:45
Отварителна работа.
В крайна сметка го намерих в ebay.co.uk ко някой иска може да си поръчаме няколко бройки има една оферта за 18 лири има една и за 70.
http://www.ebay.co.u...#ht_1365wt_1398
http://www.ebay.co.u...#ht_1693wt_1165
Мисля ,че този от 70 ще да е по добрия защото пише Bosch Genuine part .
Утре ще пиша на човека с по ниската цена за да ми каже нещо повече за това какво продава.
Иначе при мене проблемите са ми 2 .
1. Трудно палене на студено.
2.Не държи ниските обороти.
Така сега ще обясня на ширико какво сме правили.
Колата я купих с метан разхода е повече от приятен под 9 лв на 100 км... НО тези проблеми който ги описах по-горе ги имаше ги открихме като свалихме тенджерата (курубата на възд.филтър) няколко дни след като я купихме.От долу беше мазало.вакуми сстърчаха от всякъде тези коленца гумените покрай главата и те бяха станали на PVC и се бяха сцепили и тн.Наредихме всичко като по книга с нови неща и вакумите по местата .КОлата се подобри като цяло ,но пак остана проблематична .Само ще спомена ,че колат ами я прави мноооого добър приятел в сервиза на баща му без да ми взима пари не съм ходил по пишман майстори а при хора който искат да ми я направят.Тааа след тази намеса почнахме с измерванията сис мултиметър с резистор и проверихме всички релета и пц-та просто имаше друга такава под ръка в сервиза и взимахме от нея.Проблемите си останаха .Сменихме бензинова помпа,филтри нови + свещи по каталог точните пак всичко по старо му.. В последствие разбрах ,че вътре в самия инжекцион там дето са тръбичките за бенз към цилиндрите има нещо като клапаче което при мен изпуска и като оставя колата да поседи по дълго време горивото попада в колектора .От тук ми идва според майстора трудното палене защото първо колата се дави а след това нямам достатъчно налягане на бенз към цилиндрите. Отделно свалихме и плочката на потенциометъра и беше дооста изтрита (затова и толкоз усилено си я търся) . затворихме всичко направихме настройките по книжка но проблемите останаха.
От скоро се задълбочават.В момент пали от 7-8 път и то много тегаво .Едвам захапва а като евентуално запали седи около 500 оборота тръгна ли да подавам газ направо гасне.. Евентуално ако я закрепя някакси и тръгна в първите моменти когато е студена като натисна педала има едно чудене ама 3-4-5 секунди лъжа я със съединител само и само да не изгасне.Над 2-3 хиляди оборота няма проблеми но опусна ли я голяма мъка.Като загрее над 40 вече проблема изчезва напълно.От потенциометъра ме тормози това пък на Бензин като подам газ и превключа на около 2-3к оборота остава така около секунда и тогава почват да падат.Като цяло ниските ги държи на загрята около 700 .
На метан (газ) колата се държи по-добре от на бензин.Върви си нормално оборотите на празен ход са 700-800 .Вързали сме стъпковото моторче да не влияе като превключа на газ.Всичко е настроено от изпарителя.като цяло от държанието и на газ съм доволен но пустото палене и проблемите който описах по-горе направо ми разказаха играта.
Радвам се ,че толкова много хора се притекоха на помощ по моя проблем.
В крайна сметка го намерих в ebay.co.uk ко някой иска може да си поръчаме няколко бройки има една оферта за 18 лири има една и за 70.
http://www.ebay.co.u...#ht_1365wt_1398
http://www.ebay.co.u...#ht_1693wt_1165
Мисля ,че този от 70 ще да е по добрия защото пише Bosch Genuine part .
Утре ще пиша на човека с по ниската цена за да ми каже нещо повече за това какво продава.
Иначе при мене проблемите са ми 2 .
1. Трудно палене на студено.
2.Не държи ниските обороти.
Така сега ще обясня на ширико какво сме правили.
Колата я купих с метан разхода е повече от приятен под 9 лв на 100 км... НО тези проблеми който ги описах по-горе ги имаше ги открихме като свалихме тенджерата (курубата на възд.филтър) няколко дни след като я купихме.От долу беше мазало.вакуми сстърчаха от всякъде тези коленца гумените покрай главата и те бяха станали на PVC и се бяха сцепили и тн.Наредихме всичко като по книга с нови неща и вакумите по местата .КОлата се подобри като цяло ,но пак остана проблематична .Само ще спомена ,че колат ами я прави мноооого добър приятел в сервиза на баща му без да ми взима пари не съм ходил по пишман майстори а при хора който искат да ми я направят.Тааа след тази намеса почнахме с измерванията сис мултиметър с резистор и проверихме всички релета и пц-та просто имаше друга такава под ръка в сервиза и взимахме от нея.Проблемите си останаха .Сменихме бензинова помпа,филтри нови + свещи по каталог точните пак всичко по старо му.. В последствие разбрах ,че вътре в самия инжекцион там дето са тръбичките за бенз към цилиндрите има нещо като клапаче което при мен изпуска и като оставя колата да поседи по дълго време горивото попада в колектора .От тук ми идва според майстора трудното палене защото първо колата се дави а след това нямам достатъчно налягане на бенз към цилиндрите. Отделно свалихме и плочката на потенциометъра и беше дооста изтрита (затова и толкоз усилено си я търся) . затворихме всичко направихме настройките по книжка но проблемите останаха.
От скоро се задълбочават.В момент пали от 7-8 път и то много тегаво .Едвам захапва а като евентуално запали седи около 500 оборота тръгна ли да подавам газ направо гасне.. Евентуално ако я закрепя някакси и тръгна в първите моменти когато е студена като натисна педала има едно чудене ама 3-4-5 секунди лъжа я със съединител само и само да не изгасне.Над 2-3 хиляди оборота няма проблеми но опусна ли я голяма мъка.Като загрее над 40 вече проблема изчезва напълно.От потенциометъра ме тормози това пък на Бензин като подам газ и превключа на около 2-3к оборота остава така около секунда и тогава почват да падат.Като цяло ниските ги държи на загрята около 700 .
На метан (газ) колата се държи по-добре от на бензин.Върви си нормално оборотите на празен ход са 700-800 .Вързали сме стъпковото моторче да не влияе като превключа на газ.Всичко е настроено от изпарителя.като цяло от държанието и на газ съм доволен но пустото палене и проблемите който описах по-горе направо ми разказаха играта.
Радвам се ,че толкова много хора се притекоха на помощ по моя проблем.
В тема:AirFlow Meter (124/190) помощ
21 януари 2012 - 11:42
Горе на Черни Връх телефоните не си дигат.Викам си ще отида на място.Сутринта направо запалих колата отивам там към 9 на тези пък работното им време от 10:00.Върнах се в колата почаках 1 час и отивам пак.Входа долу пише приемна клиенти или нещо от този сорт.Влизам аз вътре седеше една кифла на 20 години зад един голям тезгях зад нея наредени винтоверти и тн уреди чакащи някои да ги вземе от сервиз.
Аз: Добро утро
Тя Добър утро .
Аз: Така и така търся тази част имам ваш номер ще може ли да проверите дали я имате или да я поръчате
Тя: Ама извинете господине тука не продаваме такива части.... и почна да прави някакви физиономии
Аз: А поне можете ли да ми кажете къде мога да я поръчам в кой магазин дали изобщо става?
Тя: Еми бош е голяма фирма обикаляйте по-магазините и питайте ние работим с много доставчици.
Аз: По-конкретно нещо?
Тя: Еми не знам ....
И това беше разговора.После се обадих в Бош сервиз в Обеля понеже го видях ,че ми е най-наблизо.от вкъщи така и така този потенциометър.Имаме го цената е малко висока 220 лв поръчвал см ги от Харватска нз си кво.. викам ОК ще мина да го взема,Минах през Киров Бош на Царица Йоана -465лв .Отивам аз към този в Обеля да си го купя.Влизам аз Здравейте идвам за потенциометъра за който се чухме по рано .ООО ,да ама аз проверих цената в Бош му е 450 лв няма как да ви го продам на предишната цена която ви казах.Мога да ви сваля ДДС-то от 20% и цената която се получава е 350 лв .Дори и на тази цена съм на загуба тва онова.Викам няма как да го купя за тези пари просто.Той вика чакай сега ще се обадя и в централния Бош да видя дали ще го имат.Седя 10 мин... Еми нямат го това при мен е последното нз си какво.Викам ОК.Ще продавам колата и си тръгвам.Той вика ако размислиш звъни нз си какво ще ти го запазя и така..
Та така с моите неволи...Голям рекет за тези части...
Аз: Добро утро
Тя Добър утро .
Аз: Така и така търся тази част имам ваш номер ще може ли да проверите дали я имате или да я поръчате
Тя: Ама извинете господине тука не продаваме такива части.... и почна да прави някакви физиономии
Аз: А поне можете ли да ми кажете къде мога да я поръчам в кой магазин дали изобщо става?
Тя: Еми бош е голяма фирма обикаляйте по-магазините и питайте ние работим с много доставчици.
Аз: По-конкретно нещо?
Тя: Еми не знам ....
И това беше разговора.После се обадих в Бош сервиз в Обеля понеже го видях ,че ми е най-наблизо.от вкъщи така и така този потенциометър.Имаме го цената е малко висока 220 лв поръчвал см ги от Харватска нз си кво.. викам ОК ще мина да го взема,Минах през Киров Бош на Царица Йоана -465лв .Отивам аз към този в Обеля да си го купя.Влизам аз Здравейте идвам за потенциометъра за който се чухме по рано .ООО ,да ама аз проверих цената в Бош му е 450 лв няма как да ви го продам на предишната цена която ви казах.Мога да ви сваля ДДС-то от 20% и цената която се получава е 350 лв .Дори и на тази цена съм на загуба тва онова.Викам няма как да го купя за тези пари просто.Той вика чакай сега ще се обадя и в централния Бош да видя дали ще го имат.Седя 10 мин... Еми нямат го това при мен е последното нз си какво.Викам ОК.Ще продавам колата и си тръгвам.Той вика ако размислиш звъни нз си какво ще ти го запазя и така..
Та така с моите неволи...Голям рекет за тези части...
В тема:AirFlow Meter (124/190) помощ
20 януари 2012 - 11:58
да точно това ми е нужно... няма такива лапачи просто .Обявяват ми една цена от 220 лв като отидох на място тоя ми покзва някакъв каталог (екселска таблица ) и вътре 450... Мога да ти го продам на загуба вика за 350... пфу викам няма просто как да си купя такава част на цена 1/3 от себестойноста на колата..
та така.Намерих една 190-тка и тоя каза 150 лв за целия моно инжекцион трябва сега събота да отида да я видя.Но сигурно и на нея ще и е изхабен този потенциометър.
та така.Намерих една 190-тка и тоя каза 150 лв за целия моно инжекцион трябва сега събота да отида да я видя.Но сигурно и на нея ще и е изхабен този потенциометър.
В тема:AirFlow Meter (124/190) помощ
19 януари 2012 - 12:54
Никой нищо ли не знае?
Някъде тогава втора ръка евентуално да се намери .Инфо да имате?Или където ги рециклират?..
Някъде тогава втора ръка евентуално да се намери .Инфо да имате?Или където ги рециклират?..
![:wacko](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wacko.png)
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: malizia
- Privacy Policy