Към съдържанието

  •  

tempomat

Регистрация: 23 ное 2011
Офлайн Последно: 05 сеп 2012 - 14:05:56
-----

Моите мнения

В тема:VIN Декодер

03 април 2012 - 23:25

Хей, мноооого благодаря за бързият отговор. Интересни неща излезнаха :) Малко това - VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS ме притеснява, надявам се някакви дреболии с които да нямам проблеми.

В тема:VIN Декодер

03 април 2012 - 20:22

Здравейте,
може ли да помоля за инфо по този VIN : WDB2032061F272435

Предварително благодаря !!!

В тема:Command 2.0 Ml270 CDI

11 януари 2012 - 23:18

Не искам да се заяждам, но тия легенди, че Мерцедес са проектирали устройството да не чете записани дискове.....За да не съм голословен ще цитирам технологията : "Данните от диска се четат с помощта на лазерен лъч с дължина на вълната 780 nm, който минава през поликарбонатния слой, отразява се от алуминиевото покритие и се улавя от фотодиод. Лъчът на лазера образува върху отражателния слой петно с диаметър примерно 1,5 µm. Тъй като дискът се чете от долната страна, всеки пит изглежда за лазера като възвишение. Местата, където такива възвишения отсъстват, се наричат площадки (land)."

Тоест, ако имаш проблем със записаните дискове, той се дължи на твоята оптика, а не на конструктивно изменение от страна на Мерцедес (или по-скоро на производителя на у-вото и оптиката му). Тази оптика е строго стандартизирана.
С някои оптики наистина има проблем със записваните дискове, доколкото дават различно отражение, спрямо матричните (щамповани) такива.
Пробвай да я почистиш с някой диск за целта и може да се оправи проблема. На моя Command на s203 няма проблем със записвани дискове. Но пък по някой път не иска да ги вади (проблем със зареждащият механизъм), та си ползвам чейнджера.

В тема:Претрисане на дизел

03 януари 2012 - 12:17

Най-вероятно е дюза колега.Ако е заминал регулатора на налягането е характерно полюшване на мотора докато е студен,но след това се оправя.По принцип диагностицира се докато го прави леко се почуква по датчика,ако се оправи значи е от него.Вътре има една съчма,която от хубавото гориво корозира и спира да се върти свободно,и засяда за определено време.Ти така или иначе си го сменил,но внимавай да не те накарат да сменяш(поправяш)повече от една дюза.Смени първо дюзата с най-големи отклонения и виж как ще се държи колата.Дюзите се конпенсират една друга така че няма как да показват едни и същи показатали при няколко поредни измервания.Виж отиди при някой който се занимава профилирано с дизелова горивна апаратура,остави ги тия БОШ.Ползвай съдействие от колегите от София.


Точно така се държи - докато е студена има "полюшване", което сега, след смяната на регулатора, е доста по-малко, но пак остана. Като загрее си работи и не мърда. Но явно ще търся и друго мнение, освен на БОШ СУПЕРДИЗЕЛ, бяха ми ги препоръчали, а то има логика - нали всичко в тоя Мерцедес е БОШ (горивна система, ABS, ESP и т.н.) ?

В тема:Претрисане на дизел

31 декември 2011 - 11:15

Има развитие, ако на някой му е интересно, ходих в BOSCH SUPER DIESEL, на диагностиката излезна нестабилно налягане в рейката. За дюзите казаха, че са в норма. Смених регулатора, но на друго място, понеже го нямаха наличен и има разлика. Сега пропаданията са с по-малка амплитуда и в по-тесен температурен диапазон. След Нова година, пак ще ходя да видим сега какво става.

Весели празници :)