И така грешките са няколко (според Стар диагнозата):
ImageUploadedByTapatalk1363946362.268106.jpg 71,26K
142 Брой сваляния
ImageUploadedByTapatalk1363946373.861112.jpg 73,18K
145 Брой сваляния
Първата причинява горене на бушона, който по принцип е 15А (изгори 2-3такива).
Втората грешка е в единия дебитомер, дори когато ги разменим, което навява на кабелен проблем.
Третата е задръстен DPF, заради сервизния режим в който е колата. Тя не ме притеснява.
Някой да се е сблъсквал с първите два проблема?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: ICE
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 17
- Разглеждан: 1834
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
Е320cdi (W211), 2005г
0
Neutral
Инструменти
Приятели
ICE не е добавил приятели
Моите мнения
В тема:W164 (ML320cdi) проблем - загуба на мощност (влиза в сервизен режим)
22 март 2013 - 12:02
В тема:W164 (ML320cdi) проблем - загуба на мощност (влиза в сервизен режим)
14 март 2013 - 23:36
Да, майсторлъка.... Диагностиката казва едно, ти обаче не й обръщаш внимание, защото, примерно е от женски род и най-вероятно те лъже! Хихихи!
В тема:W164 (ML320cdi) проблем - загуба на мощност (влиза в сервизен режим)
12 март 2013 - 01:44
В този ред на мисли ще ми препоръчате ли някой сервиз/майстор/колега от форума, който е доказан и не е небрежен към колите, по които работи? Иначе за диагнозата ... от Стар, какво по-добро?Не вземай под внимание горните мнения, стрелят те на сляпо, проблема ти е другаде.
Имаш хубава кола, не пести пари за хубава диагноза и сервиз.
В тема:W164 (ML320cdi) проблем - загуба на мощност (влиза в сервизен режим)
12 март 2013 - 01:40
Колеги, мислите ли че, ако има проблем с ЕГР-а, колата ще работи до 1500об/мин и ще губи мощност? И другият ми въпрос е, ако има проблем в ЕГР-а, няма ли да зпише грешка, която на диагностиката да излиза? Ще се радвам да ми обясните, понеже не съм много запознат с Мерцедес. Благодаря.
ПП. Единствено, което мислех да направя на този етап, е да сваля "лястовицата" с дебитомерите да видя дали не е отчупено парче отдолу на фланеца. Пък и нали, зада се провери електрониката/моторчето на турбината, тази част трябва да се демонтира?!
ПП. Единствено, което мислех да направя на този етап, е да сваля "лястовицата" с дебитомерите да видя дали не е отчупено парче отдолу на фланеца. Пък и нали, зада се провери електрониката/моторчето на турбината, тази част трябва да се демонтира?!
В тема:W164 (ML320cdi) проблем - загуба на мощност (влиза в сервизен режим)
11 март 2013 - 11:41
Да
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: ICE
- Privacy Policy