Към съдържанието

  •  

zvezd0

Регистрация: 02 ное 2011
Офлайн Последно: 05 дек 2023 - 15:00:23
-----

#377745 Нов собственик на W140

Публикувано от zvezd0 на 28 август 2016 - 12:34

Хора наясно съм,че единственото общо между вашите и моята кола са капаците и джантите. Няма смисъл да се сравняват. Цената на 600 е 5 6 пъти колкото на 350. Пак казвам в никакъв случай не го хваля този двигател, просто лично мойто мнение е че мотор на 2 милиона километра,който продължава да се движи не е несполучлив. Съгласен съм че не е за това купе и му тежи но според мен в друга кола от класа на 124 примерно не би било зле. Относно газифизиране на 600 не знам кой би го направил адекватно и не ми се мисли колко би струвало. Лично аз ако притежавам такъв автомобил не бих го газифицирал. Ако трябва ще се кара веднъж в седмицата но на правилното гориво.
  • 1


#377668 Нов собственик на W140

Публикувано от zvezd0 на 26 август 2016 - 15:27

А като изпреварваш не щеш ли някой 600 да те бутне да си по уверен? :yeah

 

Ако не си карал покарай 600 и след това очаквам с голям интерес да си хвалиш пак мъртвороденото кюмбе монтирано на иначе голямата комфортна и хубава кола каквато е W140.

 

А иначе лафа ни е коя по добре се еве,цоцолана или гимнастичка. :D

 

Аре поздрави и кат ви наближи бързо отзад W140 бегайте оти не е кюмбе. :bump

Колега аз не си хваля колата, много добре знам какво представлява и колко е спъната. Давам му съвет катво да гледа при този мотор точно защото са му слабост тези работи.Ако искам да се надпреварвам по магистралите нямаше да карам мечок със сигурност въпреки,че това е любимата ми кола. Аз лично не мога да си позволя да минавам всеки ден по 100км с 6 литров двигател, ти щом можеш жив и здрав ;)


  • 2


#377488 Нов собственик на W140

Публикувано от zvezd0 на 22 август 2016 - 17:12

Колега и аз съм с 350 ТД и мога да кажа,че има няколко неща които да следиш по този автомобил. Виското да работи,антифриза да е хубав,термостата да е в ред и двете перки пред радиатора да са в ред(те се включват при по високи градуси. Общо взето всичко по охладителната система да е читаво и няма да имаш проблеми със загряването.Аз я юркам доста извънградско и дори в жегите лятото не ми е минавала сто градуса и то на сериозен баир. Не е особено еластична но като вдигнеш 150 ,160 няма какво да те бутне.


  • 2


#363357 Въпросче за w124 автомат

Публикувано от zvezd0 на 29 май 2015 - 10:31

Здравейте колеги.Оправихме ги скоростите на купето.Действахме по указанията на Хари.След като я вдигнахме първо източихме картера,оттам изтекоха между 2 и 3 литра доста старичко масло.След това завъртяхме турбината и източихме и нея.От турбината изтекоха още 3 литра масло.Това е технологичния отвор за който Хари спомена Прикачен файл  IMG_20150527_131638.jpg   149,67K   10 Брой сваляния

След това свалихме картера както и филърчето,оставихме я 15-20 минути да се изтече хубаво,изчистихме картера,сложихме му новата гарнитура и филтъра и го сглобихме по обратния ред.Наляхме 4 литра от новото масло,запалихме я изредихме 2 пъти лоста между всичките скорости,след което наляхме още 2 литра масло докато си дойде точно на нивото. Резултата е удивителен. Изчезна едно ритане между първа и втора скорост,което много дразнеше и в момента направо не се усеща как сменя скоростите.Имам още едно питане обаче забелязах,че от задната страна на кутията излиза един кабел който е отрязан и просто си виси  

Прикачен файл  IMG_20150527_131307.jpg   83,54K   7 Брой сваляния За какво е този кабел,възможно ли е неработещия кикдаун да има нещо общо с това ??


  • 2