Update!
Оправих проблема.
Оказа се, че предишния собственик /тиквеник/ е счупил буксата за задния датчик, която се намира зад десния еърбег. Та кабелите се бяха измъкнали. Душих като митничарско куче по мексиканци и го намерих накрая.
Minkoff не е добавил приятели
Публикувано от Minkoff
на 06 юли 2017 - 16:08
Update!
Оправих проблема.
Оказа се, че предишния собственик /тиквеник/ е счупил буксата за задния датчик, която се намира зад десния еърбег. Та кабелите се бяха измъкнали. Душих като митничарско куче по мексиканци и го намерих накрая.
Публикувано от Minkoff
на 24 април 2017 - 08:39
Ако имаш пин за диагностика на ABS пробвай да направиш аналоговата диагностика със светодиод.
Иначе си има компютър за ABS който е зат акумолатора с една букса е.
На този сайт има инфо за диагностиката
https://diagnostikamb.alle.bg
Буксата ми за диагностика е с 16 отвора тип банан. В половината няма контакти и не знам коя е за ABS.
Винаги съм се чудел каква роля играе въпросния компютър зад акумулатора. Възможно ли е да е само за това? Ясно е, че комутатора смята времената за дюзите и искрата, но пък 50+ пина за ABS??
Есента проблема го нямаше, зимата не сменях гуми, така че са си същите. Единственото, което направих в престоя е да подменя кабелите на инсталацията (дюзи, бобини, датчици, дросел - има тема по въпроса)
Алтернатора е ОК, скоро сменях реле-регулатора с четките. Напрежението е в норма.
Между другото в момента списвам една програмка за микроконтролер, който ще ми показва малко информация, която няма откъде да я взема на тази кола. Неща като разход на 100 или час на място, разстояние, изгорено гориво...
https://drive.google...iew?usp=sharing
Като го довърша може да пусна темичка по въпроса
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com