Към съдържанието

  •  

locque

Регистрация: 13 окт 2011
Офлайн Последно: 02 мар 2019 - 16:44:58
-----

#417057 Бартер W204 за W221 заслужава ли си ?

Публикувано от locque на 02 март 2019 - 16:48

Аз имам W221 - поддържката не е скъпа (моделът вече е доста стар), части има страшно много - нови и втора употреба (ако е нещо по-специфично), моята е S500 - 500 лева на месец (това без горивото, граждански и т.н.) са напълно достатъчни ако вземеш нещо в добро състояние. Лично аз бих избягвал 4matic, но ти си прецени. Хубаво е да вземеш нещо на не повече от 200-250к километра, имай предвид че това е кола за дълъг път и някои екземпляри (особено 320 и 350 дизел) въртят по 100к на година и ако вземеш такъв на 600 хиляди километра примерно верно ще дадеш хиляди левове за ремонти, защото всичко е амортизирано. Иначе вземеш ли запазен ще се наслаждаваш на един прекрасен автомобил за цената си - от време на време си правя екскурзии по 1000 км и като слезеш от колата все едно не си карал, пътя не се усеща. Задължително преди покупка я закарай в сервиз за подробен преглед (Силвърстар, Ивайджет или някой хубав сервиз, в който се занимават само с Мерцедеси, не на кварталния дето прави от Лада до БМВ :-) и си мисли че разбира от всичко).


  • 1


#334872 Мнения за CLK (W209) 270 CDI

Публикувано от locque на 21 октомври 2013 - 23:28

Аз съм карал такова CLK270 автомат няколко седмици и беше доста приятно. Не е много бързо, но въртящият момент е висок и дава мощен старт. Двигателят е добър, но провери хубаво, защото ако има проблем с дюзите примерно една струва от 500 лева нагоре в зависимост от марката, а в най-лошия случай може да ти трябват 5. Иначе другите неща не са скъпи - има много OEM заместители на прилични цени - приемерно амортисьор Sachs - 160 лева, преден носач лемфьордер 120 лева, дискове TRW - 150 лева комплект и т.н.

Ако ползваш оригинални части цените горе долу са с 50% над добрите OEM заместители.

Що се отнася до CLK500, каквото имам в момента ако си вземеш такова - няма да съжаляваш. Старият M113 двигател е жесток, ускорението е много приятно, а ако го караш леко и спокойно харчи 10/100. Разбира се ако го натискаш много ще стигнеш 20/100, но това е максимума горе долу. На извън градско съм стигал около 15.5/100 - но това при разстояние 400 km и средна скорост 190 km/h - т.е. основно се движиш с 220. Ето ти снимка от тази Неделя да видиш, че ако внимаваш разходът не е страшен. Това е обикаляне в София - по обяд, без задръствания. Лошото е че трудно се намират в БГ. 

 

6680005J.jpg

 


  • 1


#325948 Покупка на CLK 320,W209

Публикувано от locque на 08 юли 2013 - 23:32

Аз като си купувах моя CLK - тествах няколко 320-ки - вървят доста прилично, лично аз обаче харесвам CLK500 повече, но като цяло не е лош избор. Ето ти мнение от друг форум:

 

"От около година и половина карам CLK320/2002 г., само че съм с ковото купе. До колкото знам моторът е същия. Аз съм изключително доволен от машинката. Много е пъргава и всякакви коментари от рода на това, че й липсва мощност или няма добър старт са ми непонятни. Особено ме впечатлява когато тръгна да изпреварвам от около 80-90 нагоре. Понякога ми се струва, че дори превърта гуми в движение. Обслужвам я само в Балканстар и в интерес на истината ми излиза доста скъпо - периодичната смяна на масло и филтри е около 650-700 лв. Проблеми не съм имал с изключение на един период, в който се получи колебание с оборотите на празен ход, но в БС я оправиха, та дори и пари не ми взеха.
По отношение на разхода ще кажа следното: Извънградско - 10-12 л/100км. Рекрдно съм свалял на 8,5 но е голяма мъка да се влачиш с BMW-тата smile.gif
Градско в София зависи от задръстванията, но средно качва до около 16/100.
Аз съм привърженик на по-голямата кубатура без компресор.
Поздрави!"

 

Момчето дето го е писало това си продава 320-ката, ако искаш виж я. Ето това е обявата - http://nfs.mobile.bg...ls&slink=3fkrji

Гледах и тази навремето http://nfs.mobile.bg...ls&slink=3fkrji - но нещо не ми допадна. Тогава и искаше нещо от сорта на 14000. Ето ти и пример какви забележки откриха на една 320-ка, която карах в Балканстар:

тампони ДВГ + скоростна кутия, задни амортисьори, теч заден семеринг колянов вал, теч капаци клапани - това е много често, не работят част от функциите ел седалка, масло АСК тъмно и мирише на изгоряло, блокирал ел. мотор + счупена щанга, акумулатор за смяна - ето ти и някои цени на оригинални части за 320-ка - амортисьор - 418 лева, тампон ДВГ - 247 лева, акумулатор 100ah - 430 лева, предни дискове - 218 лева бройката - OEM части - можеш да купиш наполовина. Тази беше на 203000 km и се продаваше за 13400 с коментар.

 

Лично аз бих търсил CLK500 - разликата в разхода и поддръжката не е голяма, удоволствието от CLK500 определено е по-голямо. Лошото е че няма много голям избор и трябва да е M113 двигателя, че после с M273

има проблеми там до определена година.

 


  • 1


#323012 Мнение за покупка на A209 CLK200 Kompressor Cabrio

Публикувано от locque на 10 юни 2013 - 20:21

Да има си и keyless и си работи супер. Другата ми кола е Рено, която също има keyless та съм си свикнал, адски е удобно. Реното струваше два пъти повече от clk-to и е с  8 години по-ново, но съм го изоставил в гаража, щото

се оказва два пъти по-скапано от 10 годишен Benz :hailandkill На всичкото отгоре Merc-a дето се води спортен вози и два пъти по-добре, а удоволствието от шофирането е абсолютно несравнимо.


  • 3


#322459 Мнение за покупка на A209 CLK200 Kompressor Cabrio

Публикувано от locque на 04 юни 2013 - 20:35

Да благодаря на всички за съветите. Реших да мина на малко по-мощен двигател че 200K ми се стори бавен. Затова си купих CLK500 кабрио от 2003 година. Има си щора и т.н. Засега съм доста доволен от колата. Достига максималната си скорост, което е много важно :-)) и общо взето е супер фън..... Има и абсолютно всички екстри без дистроник... Абе Мерцедес си е Мерцедес  :yeah


  • 1


#314635 Мнение за покупка на A209 CLK200 Kompressor Cabrio

Публикувано от locque на 14 март 2013 - 18:19

Благодаря много на всички за отговорите. Те са я вкарали Март 2012 за лято 2012 - съдейки по историята на цената основно са смъкнали след като не са я продали лятото. При цена от 29000 нищо чудно че не се е продала.

Търсене за такива коли няма особено - първо трябва да имаш гараж, не става за семейна кола - 2 врати и малък багажник и т.н. Само за кеф става.

Относно wind stopper-a  не беше наличен. За фаровете - тук не съм наясно как е при Мерцедес, при моята кола пръскалките на фаровете се включват заедно с пръскалките на чистачките, тук ако трябва отделен бутон

и го няма - ясно за бронята. 

 

Преди нея карах в БС - http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2dr2x2http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2dr2x2 и 

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=2dr2x2.На номер 2 и 3 километрите не излизаха с около 70000 - при номер 2 това се видя от паметта на последните пет смени на маслото - първа

останала в паметта на 95000, следваща на 25000 :-)) (тук е влязал в България),

при номер две излезе несъответствие в системата на Мерцедес Германия (излязал от гаранция на 56000 2006 година, човекът го купил от Германия 2009 на 49000 км :-)), а номер 1 имаше един лист A4 с проблеми, същото се отнасяше за номер 2 - направо трагедия тук, номер 3 горе долу, и там имаше ремонти за около 3000 в БС

и най-вече съмнителни километри - но  той ми е другия избор евентуално - лошото е че съвсем няма екстри - например няма даже CD и не се знае на колко КМ е но по-сметки около 180000 :-))) 

 

При тази километрите също не са ясни - спокойно може да е на 150000, книжката изглеждаше малко криминално та си трябва проверка в БС, но не винаги и там могат да хванат нещата. За цената по оценка на DAT ако е на 86000 км - 

12000 ЕUR, ако е на 150000 км - 10600 EUR. 

Ето го прайс хисторито на Горублянската.

 

Дата и час Промяна Цена Начало   29990 лв. 07.06 в 15.46 ч. - 1000 28990 лв. 01.09 в 10.22 ч. - 3000 25990 лв. 31.10 в 11.07 ч. - 1000

24990 лв

 

 

Значи трябва да настоявам за БС, там ще видят всичко какво е оригинално (броня и т.н.) и какво не и за автомивка. Относно цената 10% е обичайно намаление за пазара в Горубляне - те 22500. 

Ако откажат да я карат в БС както чета мненията май по-добре да не рискувам.


  • 1