Към съдържанието

  •  

aekimsky

Регистрация: 13 окт 2011
Офлайн Последно: 27 дек 2013 - 13:16:41
-----

Моите мнения

В тема:Истините за W124

02 януари 2013 - 18:56

Da dobavja i as neshto,za "Zarjat na patja.." Njakoi si pozvoljavat da podlagat na samnenie,konzerna Daimler Benz...No mnogo greshat ili prosto nishto ne razbirat.Ot 1984 do sega,tova e nai dodrija avtomobil proizvejdan njakoga,njakade...Vapreki che otdavna e sprjan ot proizvodstvo-1996-toi i do dnes se tarsi i e v dvijenie,sas zapazeni kachestva,a za elegantnostta da ne govorim...Tova e avtomobila, koito naistina te kara da se chuvstvash' Zar na patja'!!!No tova razbira se go znae samo chovek darjal v razete si volana s trilachevata zvezda!Mojata Prinzesa-E230 automatik-1985g. mi dostavja istinsko udovolstvie ot tova da karash takava kola...15 godini veche ...Chesto pati vijdam iznenadanite i opuleni pogledi na njakoi svetofar,kogato starija merdjo otlita ,i bes mngo bramchene i svirene na gumi e na horizonta...!!!E,razbira se v novite modeli s tolkova mnogo elektronika e vazmojno da ima poveche problemi i to nai veche svarzani s tova.Vjarvam che,otstranjavaneto na vsichki takiva problemi e vapros na kratko vreme!Daimler Benz s negovija opit ot 125g e dokazal tova!

В тема:Истините за W124

11 септември 2012 - 18:27

Naistina 124-ta e jeljaznata kola...Javno v Stuttgart sa vlojili dosta akal v nachaloto na 80 te godini!As imam E230 avtomatic.Mnogo korav motor...Edinstveno tempomata mi otkaza,no sled kato uspjah da si otmakna shemata mu ot Balkanstar si go opravih...Kutijata s platkata e pod volana.Pochistih ja ot okisa,prezapoih spoikite na integr.shemi i vsichko si doide na mjasto.Maistorite ot Balkanstar mi iskaha 1000lv.,kato i te ne znaeha za kakvo...Klimatika mi e blokiral i si tarsja v momenta.Smenjal sam i zadnite gumeni vtulki na okachvaneto na zadnija most.Inache vsichko si e kakto e pravena v zavoda!Ot njakoklo godini karam i S class W220 -S430, vjarno che e mnogo dobra ,no staroto E si mi e na sarze....!!!!Mejdu drugoto sam Radio-TV ing.,taka che moga da pomagam v elektronikata... S pozdrav kam vsichki MBenz men!!! A. Ekimsky

В тема:Как да разбера - имам ли отечка или не

18 април 2012 - 16:05

Здравей, колега. При всички положения колата консумира, макар и минимален ток от акумулатора при покой. За да си сигурен какъв е той, трябва да се премери тока с мултиметър. Откачва се положителния полюс, включва се мултиметъра на амперметър, положителния полюс /червения проводник/ се опирая на плюс клемата на акумулатора, а минус накрайника /черния проводник/ - към плюс клемата за захранване на колата. Трябва да се отчетат примерно 30-40 ма, като може и да са по-малко - зависи каква алармена инсталация има монтирана и до колко е изправна инсталацията на колата. Ако това не е така, т.е. тока е голям на покой, трябва да се провери коя верига товари батерията, като се изключват последователно и се следи амперметъра. Най-лесно това може да стане като се махат предпазителите, като съответно и на тяхно място също може да се мери протичащия ток.
Успех!