А решен...имах Е320 CDI и ръждата се хранеше с него!
Аз също съм за 290 ТД! Имам такъв, имах и цди! С цди-то само кахъри срещнах! Тия мотори не са правени да вървят с БГ нафта и маслата, които продават по магазините!
plamen hristov не е добавил приятели
Публикувано от plamen hristov на 19 януари 2016 - 22:13
А решен...имах Е320 CDI и ръждата се хранеше с него!
Аз също съм за 290 ТД! Имам такъв, имах и цди! С цди-то само кахъри срещнах! Тия мотори не са правени да вървят с БГ нафта и маслата, които продават по магазините!
Публикувано от plamen hristov на 30 декември 2015 - 22:33
Имал съм 320 цди и тази кола не може да гори под 12-13/100 градско, особено сега..зимата! Чел съм колеги по форуми, да излизат с твърдения за 6.8/100 градско, което за мен е научна фантастика! Този мотор и извънградско не може да свали до 6.8/100
Колега Бано, имал съм и 124, 250 Д, автоматик...разхода е почти двойно по-малко от четириочка 320 цди!
Точно така ги бях подредил и аз, 250 Д, 320 цди, а сега съм на средно положение...290ТД!
Публикувано от plamen hristov на 19 декември 2015 - 19:22
Не бих спрял 2Т масло, дори и след поста на колегата Даймлер1!
По тази логика ние трябва постоянно да зареждаме нафта в Германия или Австрия! Тук ни наливат уникални блигочи! Моторите ни със сигурност се питат, какво им причиняваме?
ПП Ама тая Кастрол викам да я пробвам тия дни!
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com