Към съдържанието

  •  

Alx

Регистрация: 31 авг 2006
Офлайн Последно: 31 авг 2009 - 23:53:59
-----

Моите теми

QMI SX6000

01 март 2007 - 13:50

Пичове,

Предполагам вече сте дискутирали нещо подобно (макар че не го открих на търсене) - искам да попитам за SX6000 - добавка/заместител на масло на тефлонова основа.

Имате ли мнение за него, пробвали ли сте го, имате ли нещо против

Твърдят че би намалило доста шума на дизеловия двигател, а както знаме CDI-тата са си шумнички :angry2:

Шумен дизел и вибрации при CDI

29 октомври 2006 - 19:34

Здрвейте фенове,

Имам следния проблем с моя Е270 CDI (W211). Нормално при стартиране на двигателя, първите няколко секунди двигателя трака доста отчетливо и се усещат вибрации. След това двигателя утихва, вибрациите изчезват и всичко е ОК.

От едно известно време след първите секунди на тракане и вибрации двигателя просто не преминава в нормалния тих режим, а си остава шумен и вибриращ. При подаване на газ шума е доста режещ в сравнение с тихия, мек и балансиран ход на 5 цилиндровия дизел.

Странното е, че понякога колата от самосебе си се оправя и връща към нормалния режим - т.е един ден работи нормално, на другия трака... И това е с един и същ резервоар - т.е не е от горивото както ме съветват в сервиза ("дизела в България бил виновен, разбираш ли...")

Имате ли идея какъв може да е проблема? Може би някяква клапа е тръгнала да се разваля (имаше една такава при един бензинов турбо двигател който карах наскоро и даваше подобни проблеми)

Chip/Power Box tuning

01 септември 2006 - 08:29

Здравейте фенове,

От скоро и аз съм в групата на собствениците ма Мерцедес-Бенц. В случая това е Е класа от 2002 (новото купе) W211, Е 270 CDI. Купен е от Белгия и е дефорсиран специално за там на 163 к.с. (и те имат като ншия акциз), но двигателя е същия като на немската версия с 177 к.с. (ефекта с намаляването на к.с. е само софтуерен).

Искам да попитам специалистите тука, могат ли да препоръчат добър тунинг за този модел който не само да върне нормалната мощност на двигателя, но и да го тунингова, оптимизирайки работата на турбината и горивния процес.

Също така бих бил благодрен ако някой може да обясни разиката между чип тунинг и пауър бокс тунинг за дизеловите автомобиле (принципа го знам но като ефективност, кой е за предпочитане)

Благодаря и поздрави!