Към съдържанието

  •  

rabbitt

Регистрация: 31 авг 2006
Офлайн Последно: 12 авг 2012 - 22:18:55
-----

#214399 E 210 facelift бензин - но кой?

Публикувано от rabbitt на 17 ноември 2010 - 10:10

Здрасти колега,

Имам от февруари Е200 компресор. Довлен съм доста от него - има голям момент в ниските обороти, икономичен е и си дърпа купето спокойно. По принцип исках 6-ак, но попаднах на доста запазен Е200 и го взех. Доколкото знам върви по-добре от 240 и е малко по-зле от 280 или някъде около него. Може да се чипне. Недостатък е понякога шума от компресора, който си се чува. Интересното, което забелязах след като го купих е че държи цена, поне в Германия. Всеки казва, че мотора е доста здрав, а компресора не се троши. Бензинова 210-ка трудно се намира, поне в БГ. Повечето са дизели, което не е лошо, но са на поне 250-300k и ще си иска вложения. Аз бих си взел дизел, но малкото, които гледах като ги закачих за диагностка ми се отщяваше да си ги купя. Ако ти изпадне дизел на малко километри е може би по-добрият вариант. Аз лично имах 2 пури с 6-ци - шума на мотора е друг и усещането също, но си харчат. Все пак са още 2 гърла, а газовата в БГ си е приключение, особено на такава кола. Аз съм сложил на 5 коли газови, но на 210-ката още не мисля че има смисъл. Просто съм виждал как ги монтират, губиш доста багажник, разправии и прочее. Оглеждах една 280-ка, която беше Авангард с доста екстри. Оказа се, че е на 250к вместо на 113к, имаше да се сменя верига вече, модул за еърбека и други дреболии. На този мотор (112 мисля) са поставени по 2 свещи на цилиндър, имаш още 2 дюзи нищо, че е бензинова и т.н. Просто повечето цилиндри водят повече разходи, но пък и колите са като цяло с повече екстри, возят по друг начин.

Дано да съм бил полезен!
Ако искаш нещо по-конкретно да ти кажа - питай!
:-)
  • 1