- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Postman
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 3
- Разглеждан: 1153
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
София
0
Neutral
Инструменти
Приятели
Postman не е добавил приятели
Моите мнения
В тема:CLK430
25 август 2011 - 09:12
По-лесно ще ми бъде да ти отговоря в удобно за мен време, затова ти предлагам да нахвърляш въпросите си и да ми ги пратиш на ЛС, но много по-полезно за останалите ще бъде да ги постнеш тук.
В тема:CLK430
25 август 2011 - 00:10
КПД-то на компресора не е това, което доставя удоволствието от шофиране, Rotrex-a ако ще и 100% КПД да има, като не постига налягане на ниски обороти няма как да дойде и въртящ момент... Не знам кои цени сравняваш при положение, че не съществува кит с Rotrex за този двигател... ако гледаш само цената на гол компресор и я сравняваш с готов кит, накрая ще останеш изненадан, а като всяко ново нещо (визирам саморъчно направен кит с Rotrex) в началото има досадни проблемчета и решаването им минава през фаза на дълбоко разочарование. Поради това те посъветвах ако ще даваш пари да се информираш обстойно за какво ще ги харчиш.
Инак аз имам ротрекс на моята кола, ако те интересува нещо конкретно може да питаш, предполагам че ще мога да ти отговоря, ако ли пък не има кого да питам.
Инак аз имам ротрекс на моята кола, ако те интересува нещо конкретно може да питаш, предполагам че ще мога да ти отговоря, ако ли пък не има кого да питам.
В тема:CLK430
24 август 2011 - 23:16
Колега, не искам да те разочаровам, но шансът да срещнеш утре инженери от Rotrex в Берлин е практически нулев. По всяка вероятност си говорил с хора от Komo-Tec, но имай предвид че това не е Rotrex, а дилър на техния продукт за Германия. Не че има значение в твоя случай ако ти съдействат, но в съвременния глобален свят е добре да знаеш ако някой ти спестява истината.
Като човек с минимален опит в компресорите и без претенции бих те казал, че няма нищо по-хубаво от това да можеш да си купиш готов bolt-on kit, да отвориш кашона и да го монтираш за един уикенд вместо да загубиш една година в ходене по мъките правейки си собствен кит за сравнително екзотичен двигател. Освен това поведението на автомобила с кит на Kleemann и Rotrex ще бъде тотално различно, защото компресорът използван от Kleemann постига много по-високо налягане на ниски обороти отколкото може да направи компресорът на Rotrex.
Ако са ти нови тези неща, отдели малко повече време и прочети какво е поведението на различните видове компресори, в случая компресор на Рут (Kleemann) и центробежен (Rotrex).
Като човек с минимален опит в компресорите и без претенции бих те казал, че няма нищо по-хубаво от това да можеш да си купиш готов bolt-on kit, да отвориш кашона и да го монтираш за един уикенд вместо да загубиш една година в ходене по мъките правейки си собствен кит за сравнително екзотичен двигател. Освен това поведението на автомобила с кит на Kleemann и Rotrex ще бъде тотално различно, защото компресорът използван от Kleemann постига много по-високо налягане на ниски обороти отколкото може да направи компресорът на Rotrex.
Ако са ти нови тези неща, отдели малко повече време и прочети какво е поведението на различните видове компресори, в случая компресор на Рут (Kleemann) и центробежен (Rotrex).
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Postman
- Privacy Policy