Към съдържанието

  •  

gri6a05

Регистрация: 13 авг 2011
Офлайн Последно: 27 яну 2013 - 17:37:09
-----

Моите мнения

В тема:Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО

03 декември 2011 - 21:55

Здравейте приятели!

Много отдавна не бях влизал във форума и се досетих ,че не съм завършил темата.
В крайна сметка това излезе неоткриваем проблем и колата продължи да бъде със същите проблеми и доста отдавна я продадох .
Сега пак съм на същия w209 но CLK 270 CDI и за сега съм доволен.

До скоро .

В тема:Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО

22 август 2011 - 19:11

Нямам представа честно казано , ще попитам тук там и ако някой знае повече нека да пише.

В тема:Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО

22 август 2011 - 18:37

за твое щастие катализаторите са само два а не четири
направи си една разходка извън грана нещо от
порядъка на 150-200 км. и карай по бързичко
имаш еко клапан и от него също може да ти изпушва

Чесно казано и аз незнам колко са , знам че са 2 тръби по цялата дължина на колата и имат по 2 раздувки на тръба и ще ми струват около 1200 лв. което не е толкова зле, ако знам ,че веднага ще се оправи ги плащам. А относно този еко клапан , знаете ли къде се намира защото и за него се съмнявам.

В тема:Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО

22 август 2011 - 17:23

Аз му се порадвах , но горенето не ми хареса :) като постоянно го настъпвам ми отива 20/100 .
А някой случайно знае ли дали тази кола има еко клапан или нещо от сорта?

В тема:Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО

21 август 2011 - 22:15

Нещо ново под слънцето ... :)
Дадоха ми един елементарен съвет...
По-рано бях обяснил ,че двигатела работи много добре,тихо и правилно , форсира се мого добре и колата върви много.
По мое наблюдение бях обяснил,че колата двигатела си е добре но колата някак си се дави и тогава почва да пуши .
И както и да е по пътя на логиката помислих за катализатора ,че най-вероятно има проблем , щом двигатела е така задръстен и беше изчистен надолу най-вероятно да е нещо друго. И така , не бях се сещал за нещо много просто , понеже колата е автомат а автомата винаги държи колата в много ниски обороти , дори потегля на 3-та 4-та имам чувстовото ,че колата е задръстена и не може да се продуха и бях посъветван да я карам на тип-троник с ръчно сменяне и да я държа в обороти . И така и направих, под 3000-4000 оборота не съм падал, продухах я яко на 3-та изпробвах колко вдига (149 км/ч) и така нямах ГРАМ ПУШАК за 50 километра . Пусна ли пълния автоматик , колата пада в много ниски обороти 1500 макс и като покарам повече време и дам газ и отзад става пушилка.
Сега оставих колата при майстора и сега ще и отваря цялата система , тя има 4 катализатора и предполагам ,че както не и е било сменяно маслото ,катализаторите ще са пълни с масло и боклуци.
Мнения и съвети ,моля . :flagmbcb