- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: gri6a05
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 61
- Разглеждан: 4108
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
London
Други данни
-
Автомобил
2003 Mercedes CLK 320 / W209/
2005 Mercedes S320 CDI
#257129 Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО
Публикувано от gri6a05 на 03 декември 2011 - 21:55
Здравейте приятели!
Много отдавна не бях влизал във форума и се досетих ,че не съм завършил темата.
В крайна сметка това излезе неоткриваем проблем и колата продължи да бъде със същите проблеми и доста отдавна я продадох .
Сега пак съм на същия w209 но CLK 270 CDI и за сега съм доволен.
До скоро .
Много отдавна не бях влизал във форума и се досетих ,че не съм завършил темата.
В крайна сметка това излезе неоткриваем проблем и колата продължи да бъде със същите проблеми и доста отдавна я продадох .
Сега пак съм на същия w209 но CLK 270 CDI и за сега съм доволен.
До скоро .
#241925 Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО
Публикувано от gri6a05 на 21 август 2011 - 22:15
Нещо ново под слънцето ...
Дадоха ми един елементарен съвет...
По-рано бях обяснил ,че двигатела работи много добре,тихо и правилно , форсира се мого добре и колата върви много.
По мое наблюдение бях обяснил,че колата двигатела си е добре но колата някак си се дави и тогава почва да пуши .
И както и да е по пътя на логиката помислих за катализатора ,че най-вероятно има проблем , щом двигатела е така задръстен и беше изчистен надолу най-вероятно да е нещо друго. И така , не бях се сещал за нещо много просто , понеже колата е автомат а автомата винаги държи колата в много ниски обороти , дори потегля на 3-та 4-та имам чувстовото ,че колата е задръстена и не може да се продуха и бях посъветван да я карам на тип-троник с ръчно сменяне и да я държа в обороти . И така и направих, под 3000-4000 оборота не съм падал, продухах я яко на 3-та изпробвах колко вдига (149 км/ч) и така нямах ГРАМ ПУШАК за 50 километра . Пусна ли пълния автоматик , колата пада в много ниски обороти 1500 макс и като покарам повече време и дам газ и отзад става пушилка.
Сега оставих колата при майстора и сега ще и отваря цялата система , тя има 4 катализатора и предполагам ,че както не и е било сменяно маслото ,катализаторите ще са пълни с масло и боклуци.
Мнения и съвети ,моля .
Дадоха ми един елементарен съвет...
По-рано бях обяснил ,че двигатела работи много добре,тихо и правилно , форсира се мого добре и колата върви много.
По мое наблюдение бях обяснил,че колата двигатела си е добре но колата някак си се дави и тогава почва да пуши .
И както и да е по пътя на логиката помислих за катализатора ,че най-вероятно има проблем , щом двигатела е така задръстен и беше изчистен надолу най-вероятно да е нещо друго. И така , не бях се сещал за нещо много просто , понеже колата е автомат а автомата винаги държи колата в много ниски обороти , дори потегля на 3-та 4-та имам чувстовото ,че колата е задръстена и не може да се продуха и бях посъветван да я карам на тип-троник с ръчно сменяне и да я държа в обороти . И така и направих, под 3000-4000 оборота не съм падал, продухах я яко на 3-та изпробвах колко вдига (149 км/ч) и така нямах ГРАМ ПУШАК за 50 километра . Пусна ли пълния автоматик , колата пада в много ниски обороти 1500 макс и като покарам повече време и дам газ и отзад става пушилка.
Сега оставих колата при майстора и сега ще и отваря цялата система , тя има 4 катализатора и предполагам ,че както не и е било сменяно маслото ,катализаторите ще са пълни с масло и боклуци.
Мнения и съвети ,моля .
- 1
#241810 Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО
Публикувано от gri6a05 на 21 август 2011 - 16:34
Здравейте на всички.
Днес сутринта карах колата градско и всичко беше ОК (само сутринта като я запалих , пак изпуши)
Докато карам градско няма проблем с плавно подаване на газта.Така 4-5 км и пак ми светна лампата на маслото ,че е повече и малко след това реших да дам повече газ и пак изпуши стабилно. След това спре, изхвърли каквото има и същото нещо след това. Спрях колата за 4-5 часа , запалих я пак си изпуши при паленето и то веднага докато запаля и тругва облака. Изчиства го и градско няма грам пушек , пак ми светна лампата не след дълго но продължих да карам на ниски обороти и не ми изпуши. Като се прибрах я форсирах 2-3 пъти максимално и тогава пак си изхвърли облака.
Не съм проверявал свещите ,понеже незнам как и сега пак ще я карам на майстора.
Но много старнно ,че този пушек определено не мирише на масло , нито на антифриз , няква странна смрад , дори не е гадна смрад ами просто немога да я определя. Колата върви прекрасно , няма проблеми с вървенето , набирането и т.н. също така двигатела си работи много тихо и равномерно.
Щях да попитам нещо , дали това може да е от катализаторите ,че те май са и два и ако те във времето са се пълнили с масло и т.н. да не може да си издиша и да сабира емисиите там докато не му стане тясно и изхвърли всичко. Това възможно ли е ?
Помагайте колеги , моля ви !
Днес сутринта карах колата градско и всичко беше ОК (само сутринта като я запалих , пак изпуши)
Докато карам градско няма проблем с плавно подаване на газта.Така 4-5 км и пак ми светна лампата на маслото ,че е повече и малко след това реших да дам повече газ и пак изпуши стабилно. След това спре, изхвърли каквото има и същото нещо след това. Спрях колата за 4-5 часа , запалих я пак си изпуши при паленето и то веднага докато запаля и тругва облака. Изчиства го и градско няма грам пушек , пак ми светна лампата не след дълго но продължих да карам на ниски обороти и не ми изпуши. Като се прибрах я форсирах 2-3 пъти максимално и тогава пак си изхвърли облака.
Не съм проверявал свещите ,понеже незнам как и сега пак ще я карам на майстора.
Но много старнно ,че този пушек определено не мирише на масло , нито на антифриз , няква странна смрад , дори не е гадна смрад ами просто немога да я определя. Колата върви прекрасно , няма проблеми с вървенето , набирането и т.н. също така двигатела си работи много тихо и равномерно.
Щях да попитам нещо , дали това може да е от катализаторите ,че те май са и два и ако те във времето са се пълнили с масло и т.н. да не може да си издиша и да сабира емисиите там докато не му стане тясно и изхвърли всичко. Това възможно ли е ?
Помагайте колеги , моля ви !
- 1
#241043 Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО
Публикувано от gri6a05 на 16 август 2011 - 23:30
Васе , златен си приятелю ! Който си знае си знае . Остави ,че ще почерпя колата с хубаво масло ама теб и другите колеги трябва да черпя ! Благодаря за съвета !!!Със сигурност ще се оправи. Препоръчвам ти да го почерпиш с най-хубавото масло и като го подкараш на всеки 500 км,да преглеждаш масленият филтър и ако е нобходимо да го подменяш
Запомни! Няколко пъти така,за да не дойде друга изненада след промивката!
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: gri6a05
- Privacy Policy