Към съдържанието

  •  

lyuben54

Регистрация: 22 фев 2006
Офлайн Последно: 15 авг 2008 - 16:21:30
*****

Моите мнения

В тема:Ретро парад 2008 София

09 юни 2008 - 18:25

Е, как няма да ти обере всичко чайката - НЯМА друга такава кола, Саше! Носят се слухове, че вътре се чувало само цъкането на часовника. Само не съм сигурен дали ставаше дума за този или за следващия модел.


Аз съм се возил в Чайка ГАЗ 13 и мога да кажа, че возията и вървенето са невероятни. Като имате предвид, че притежавам W 140, значи че знам за какво става въпрос!

В тема:проблем

08 юни 2008 - 18:16

ок.а нови два ключа ще ми дадат ли и дали трябва да си запиша час.такмо и лампата наSRS да ми оправят че почва да ме дразни вече .а може да си запиша час в сряда такмо да доида наи сетне на сбирката .надявам се да е актуална още и да си платя вноската за сбора :flagmbcb


И час ще си запишеш, и ще е след няколко дни, и ще чакаш още няколко седмици и т.н. екстри. Преди 3 г. си поръчах втори ключ, закарах колата с всички документи, и големия талон, и моите лични документи и автобиография на баба ми, и срещу 300 + лева (тогава) получих резервен ключ с уговорката, че ако не работи е за моя сметка и няма никаква гаранция и т.н.

Успех, все пак, не губи кураж!

В тема:В предната част духа в задната не

04 септември 2007 - 19:06

W140 Някой от колегите беше споменал нещо за втори климатик в задната част на колата.
При мен от въздуховодите под предните седалки не духа нищо-ни топло ни студено.
Между предните седалки има такива пластмасови кутийки с нагласяване на струята въздух но и те нищо.
Моля кажете как да ги вкл тези неща ако са изкл или вероятно има някакъв проблем.
В задната част на купето от никъде не духа нищо.
Моля помогнете.

Трябва да се демонтира подлакътника между предните седалки. Под него има два елемента, които могат да предизвикат такъв проблем - единият е гофриран пластмасов въдуховод който трябва да е нанизан на кутията с отворите, през които духа назад, но може и да е изваден. Вторият е едно жило, което трябва да е хванато към лостчето с което се управлява отворено/затворено, и ако е откачено, клапата е затворена и въздух не духа.
И в двата случая подракътникът е демонтиран по някаква причина и при сглобяването един от горните елементи не е поставен на мястото му. Вероятно е жилото на лостчето. Имай предвид, че при разглобяване на подлакътника вероятно ще ти изпадне пружината, която държи капака на жабката и след сглобяване няма да ти застава в различна по височина позиция.

В тема:Парктроник и чистачки на фарове

03 септември 2007 - 19:32

Първо за парктроника. В упътването пише, че можеш да го изключиш, но става само при работещ двигател. Като изгасиш двигателя и го запалиш отново, парктроника пак е включен. Това е нормалното състояние. За кой парктроник става въпрос - за предната броня или за задната? При мен се случи да изгори единият клаксон. При това изгоря и бушона и изчезна парктроника докато не смених бушона. При прекъсване на кабела към парктроника, или откачен куплунг, при запалване на двигателя първоначално индикацията на парктроника на таблото светва, все едно работи, после започва да пищи, все едно си се опрял в нещо и след няколко секунди се изключва напълно. Така е при всяко палене. Според мен провери бушоните и бутона за изключване.

Второ за чистачките на фаровете. Много са капризни. Пипай внимателно, защото оста е куха и през нея се пръска водата за миене на фаровете. Чистачките на фаровете се включват като: фаровете са включени на къси светлини, контактният ключ е на контакт или двигателят работи, натискаш бутона за миене на стъклото. Тогава пръска вода и работят чистачките на предното стъкло и на фаровете.

Успех.