1. След като достигнете въпросния клапан откачете буксата му (при изключен контакт )
2. Откачете бързите връзки на маркучите клапана се държи на един торкс винт който се вижда на снимката
3. След като клапана вече е в ръцете ви 4 или 6 на брой пластмасови щифта държат капачето с буксата .ВНИМАТЕЛНО ги извадете , като гледате да запазите цялостта им
4. След като щифтовете вече са долу отново внимателно издърпайте буксата ИЗЛИЗА ЗАЕДНО С БУБИНАТА на клапана
5. След като направите и тази процедура вземете пластмасовия корпус погледнете през отворите които съм обозначил като ВХОД и ИЗХОД поне на един от двата ,ако не и на двата отвора има микро-филтърчета които съм обозначил с ф1 и ф2 изглеждат като пресовани бронзови гранули
6. Посредством (шило или някакъв друг инструмент който може да влезе през отвора свободно ) избивате тези "гранули"
7. След като ги избиете почиствате хубаво вътрешността на корпуса и сглобявате по обратния ред като внимавате отново
От изброените точки се състоя интервенцията при мен, успех !!