Към съдържанието

  •  

rock_vever

Регистрация: 26 юни 2011
Офлайн Последно: 10 яну 2016 - 21:39:30
-----

#346992 Проблем с запотяване

Публикувано от rock_vever на 04 април 2014 - 19:01

7227257K.jpg 

 

1.  След като достигнете въпросния клапан откачете буксата му  (при изключен контакт ) 

2.  Откачете бързите връзки на маркучите   клапана се държи на един торкс винт който се вижда на снимката

3.  След като  клапана вече е  в ръцете ви  4 или 6 на брой пластмасови щифта държат капачето с буксата .ВНИМАТЕЛНО ги извадете , като гледате да запазите цялостта им  

4.  След като щифтовете вече са долу отново внимателно издърпайте буксата ИЗЛИЗА ЗАЕДНО С БУБИНАТА на клапана

 5. След като направите и тази процедура вземете пластмасовия корпус погледнете  през отворите които съм обозначил като ВХОД и ИЗХОД поне на един от двата ,ако не и на двата отвора има микро-филтърчета които съм обозначил с ф1 и ф2 изглеждат като пресовани бронзови гранули

6.  Посредством (шило или някакъв  друг инструмент който може да влезе през отвора свободно ) избивате тези "гранули"

7. След като ги избиете почиствате хубаво вътрешността на корпуса и сглобявате по обратния ред като внимавате отново

От изброените точки се състоя  интервенцията при мен, успех !! 


  • 1


#339491 Въпрос за диференциала на W202

Публикувано от rock_vever на 26 декември 2013 - 19:52

Честита коледа колеги. Пожелавам на всички много здраве щастие късмет пожелавам и незабравимо посрещане на новата година!!

А сега да ви се похваля как се развиха нещата с проблемния диф. 

На кратко  оказа се външния лагер на пиньона  които е със стандартен размер и беше закупен от магазин  Триера за 25лв и след като си нямах никкаква идея как се стяга гайката я стегнах на принципа както стягам лагерите на главините на колелата стягане докато започне да се варти с усилие и отхлабване с четварт оборот

ново масло 85в90  и това е направих и около 650км няма шумове никакви 

ако някои има въпроси пишете ще се радвам ако мога да бъда полезен .


  • 1