Привет на всички любители на марката.
От скоро и аз се сдобих с „Емблемата с мерника“ и искам да изкажа поздравления и респект към този форум. Единствено тук намерих отговор на моя проблем, както и адекватни съвети за решаването му.
Броблема с грешката която колегата е описал е много точна. За съжаление решаването му не е от най- евтините. Проблема при мен беше следния:
Колата изпада в сервизен режим. При четене със „Стар“ дава грешка в моторчето което управлява всмукателните клапи..т.е. същата която колегата е посочил. При раздвижване на моторчето от диагностиката установихме, че то е наред, но част от лостчето където са закачени клапите се е откачило и пречат на хода на моторчето. При ненормално позициониране компютъра го засича като неработещо и вкарва колата в сервизен режим.
След свалянето на колекторните тръби утсановихме следните повреди:
1. Разбити оси на клапите
2. Клапите са износени и с неправилна форма..нямаше нито една кръгъла
3. Гнездата на клапите които се захващат за оста към моторчето съшо са разбити и това е довело от откачането на лостчето
Ремонтния КИТ струва около 850 лв (комлект колекторни тръби + всички необходими „О“ пръстени гарнитури и т.н. Цената е от Балканстар ии малко фирми продават този КИТ) За съжаление това се води консуматив и се подменя на около 150 000 км. (не е само на Мерцедес. На ОПЕЛ цената на КИТ-а е около 2000 лв.) Както е споменто по-нагоре в темата – КАРАНЕТО без тези клапи не е препоръчително.
Желая успех на всички и изказвам БЛАГОДАРНОСТИ.
Ако не съм споменал колата е C220CDI – 2003.
Oko
Регистрация: 26 юни 2011Офлайн Последно: 21 апр 2015 - 08:48:58