Здравейте,
Щях да пускам нова тема но видях, че колегата е пуснал същата тема и симптомите са същите като при мен.
Ще използвам темата за да дискутираме всички тук (дано колегата няма нищо против)
Мерцедеса е на мой приятел и от както я взе или може би ден два след това е в това попложение.
Колата е: W203 2.2cdi 136hp 10.2004г (ОМ646) автомат.
203ката е карана няколко пъти на стар диагностика и са сменени доста неща които ще изброя след малко.
С две думи без значение топла или студена ако се кара нормално до 2500об/м няма проблем. Проблема идва когато се смачка газта, след като мине 2500об почва да насича и или влиза в авариен или успява да стигне до 4000об и при следващо натискане вече влиза в авариен режим. След това или трием грешката или гасим и палим и си тръгва отново до 2500об обаче.
Аз имам Делфи и с него не мога да му бъда много полезен на моя приятел.
Той обаче я кара няколко пъти на човек със Стар диагностика и в следствие на което са подменени следните неща.
Датчик налагане на рейла.
Датчик налягане до помпата (ГНП)
Мап сензор
Регулатор турбо (електрически е)
Стигнахме до момент в безизходица и решихме че проблема идва от запушени катализатори и или ЕГР. Изключиха му ЕГР и вихрови клапи софтуерно и съответно клапите са махната и затапени, ЕГР също е затапен, а катализаторите са премахнати. Възползва се от случая и му вдигнаха малко нютоните и к.с.
Всичко обаче е без резултат.
Търся диагностик от София или региона, на който му се занимава и има време да я погледне на място и в движение, за да разбере ако може от къде идва проблема на тази кола, че вече моя приятел не издържа.