Към съдържанието

  •  

RUSNAKA

Регистрация: 03 май 2011
Офлайн Последно: 08 юни 2011 - 16:42:25
-----

Моите мнения

В тема:Отборът на С-класата

05 май 2011 - 10:34

От мен два,
Е190 1.8 моно-инжекция с 109кончета, но заради метана 87 коня.
Ц180 2.0 инцекцион с 132 кончета, но отново заради метана 132 кончета (не няма грешка с компютър на метановото е!!!!)


Е190-та е 11.1992
Ц180-та е 9.2002

В тема:Отборът на С-класата

05 май 2011 - 10:31

От мен два,
Е190 1.8 моно-инжекция с 109кончета, но заради метана 87 коня.
Ц180 2.0 инцекцион с 132 кончета, но отново заради метана 132 кончета (не няма грешка с компютър на метановото е!!!!)

В тема:R-class

05 май 2011 - 00:15

Спойно мога да кажа че автомобила е уникален особено нашият модел с AMG-Styling, Единствено мога да кажа че при 260, ако не погледнеш километража се едно се движиш с 150-160 км/ч, уникален автомобил не съжелявам, че накарах баща ми да даде 30 000 евро струваше си, независимо че бе купен на 90 000км от Даймлер центъра в Биберах, обслужването е повече от добро!!!! Лошото е че на всеки 100К-120К се иска смяна на един модул на скоростната кутия който струва горе долу 3000лв +/– някой друг лв.
Най-изумителен е разхода на гориво по магистрала(уточнявам германска магистрала) с 110 на 6 скорост с темпомата разхода на 100км/ е точно 8л дори 7,8л!!!!!! Ако това не е икономия за R 320 CDI 3.0 V6, 4 Matic, с мощност от 242 конски сили без ESP не се управлява независимо че тежи 3300кг. Последната снимка е причинена от поставените безразборно знаци в Сърбия!!! и 40км/ч пак ни се случи тая гадост :X:X:X:X Информативно за 24 часа смяна на предно стъкло на красавеца беше 2200лв в БС без бакшиша :Д:Д:Д