Към съдържанието

  •  

Acho

Регистрация: 03 май 2011
Офлайн Последно: 24 мар 2015 - 21:14:35
-----

#254941 Проблем със секторна кутия

Публикувано от Acho на 16 ноември 2011 - 01:12

колега аз не се срамувам от това че съм инж. , непоставяй под общ знаменател всички има и кадърни сред нас . Неказвам че съм перфектния инженер но работя с едни от наи - добрите хидравлици и постоянно се уча от тях това което съм казал е вярно и стоя зад него.
  • 2


#254891 Проблем със секторна кутия

Публикувано от Acho на 15 ноември 2011 - 19:06

ачо, на колко мерцедеса със секторни кутии рециклира СВД, зъбен сектор?
Би ли ми описал процеса който използвате за рециклирне на износен зъбен сектор? По специално възстановяването на контактното петно! Също и на износена СВД ? За лагерите-ясно сменят се...
Почни да правиш разлика между вал и ос, и тогава не се съгласявай с мен.

Нямаш зацепване между СВД и вал! А между СВД и зъбен сектор. зъбният сектор върти вала.
я пак го прочети това в скобите... тая ос какво прави там?

ТУ ли завърши? машинни елементи? Вражилски?

Ако си толкова сигурен че "обирате луфт и тропане" на секторни кутии на 126 и 124 без да стане тегав волана в средно и крайно положение, доста работа ще ви създам, постоянно имам контакти с хора с мерцове на по четвърт век с по 15градуса луфт в седно положение.
Ма да не почнат да прегряват и вият хидропомпите след наместа?


Ами колега ако си прочел внимателно съм написал че луфта се обира , а не рециклираме елементи, под рециклиране на секторна кутия имам впредвид подменени уплатнения и обрана хлабина . Износена винто - съчмена двойка не се рециклира (износването е характерно повече за механични секторни кутии, които остават без масло, пробвал съм с подмяна на съчмите но луфт все пак остава, а при хидравличните най- често се износва от прецакана обръщалка, която много лошо я надира) , износени зъби също не се рециклират (има вариант но излиза по-евтино да си земеш нова), що се отнася за тегав волан в средата на кутията... ами то това е целта всъщност на обирането на луфта , да не ти сее в средно положение , въпроса е колко ще обереш хлабината така че да намериш компромисен вариант (рециклирал съм на брат ми Е - класата също с 15 градъса луфт и моята и сега нямам никакъв проблем)
А за образованието ... да инженер съм машинни елементи (добар 4) смятам че за тия 5,5 години все съм разбрал нещо от хидравлика (това ми е специалността), несмятам че е коректно да се заяждаш за найменованията мисля че го обясних много добре и ясно за кои елементи ставаше на въпрос. Извинявам се за което и ако смятате че информацията която съм я дал е неверна моля да пренебрегнете моето мнение.
  • 1


#254790 хидравлика

Публикувано от Acho на 15 ноември 2011 - 00:24

АТФ червено масло!!! филтър имат само тези с аломиниевото казанче и е много малък та да окаже влиание за грамажа на маслото по - скоро се съобрази със секторната кутия тя ще поеме поне 1,5 литра и помпата 200мл около 2 литра са напълно достатъчни.Важи и за тези с рейките .
  • 1


#254788 Хидравлична помпа

Публикувано от Acho на 15 ноември 2011 - 00:18

Разликата е огромна тази с алуминиевото казанче е 100 класи пред тази с пластмасовото. Тази има филтър за пречистване на раб. течност а другата няма затова и тази с пластмасовото казанче почти не се рециклира. Щом ти тече не я оставяй без масло имаче е брак. Подлежи на рециклиране само ако я хванеш навреме.
  • 1


#254782 Проблем с чистачките

Публикувано от Acho на 15 ноември 2011 - 00:00

Колеги има едно много елегантно решение на проблема ама не е за манияци. И аз като вас имах този проблем реших го с пробиване на чистачката и наливане в нея на малко масалце. Да поясня : махате капачето на чистачката (капачето е това което е под перцето и над "костенурката" маха се с приплъзване) пробива се една дупчица 2мм с обикноженна ръчна бор машина и наливате малко масло , след втория оборот на вистачката тя вече се движи плавно. Дупката може да запълните с малко силикон и отново да върнете капачето намясто. Правено е на 3 мерцедеса и няма проблем.
  • 1


#254770 Проблем със секторна кутия

Публикувано от Acho на 14 ноември 2011 - 23:32

Колеги работя в Техническият Университет в София . Там рециклираме хидравлични елементи , но най-вече се занимаваме с рециклиране на хидравлични помпи, рейки и кутии. Лично аз съм отремонтирал десетки секторни кутии и не съм съгласен с повечето мнения особенно с колегата Lorinser . Секторната кутия може да тропа от 3 места :от винто - съчмената двойка , от зацепването м/у нея и вала (с хебела) и от аксиалните лагери на винта (оста към карето на волана). Не е препорачително да се обира хлабина на нясто (т.е. на колата) , защото вала влиза навътре и дефакто вкарвате ръждата под уплатнението и след това протича. При 90% от случаите на тропащи кутии тропането се обира на 100% (т.е. в права посока няма никакъв луфт).Изключвам 10% за тези кутии, които са претърпели удар. Рециклирането на секторна кутия е 160лв.
  • 1