Към съдържанието

  •  

Вай Басо

Регистрация: 03 мар 2011
Офлайн Последно: 07 дек 2018 - 22:05:08
*****

#393673 Съвместимост между климатик и климатроник

Публикувано от Вай Басо на 22 юни 2017 - 09:32

Слагай го Наско.  :beer


  • 1


#393515 5Г проблем

Публикувано от Вай Басо на 20 юни 2017 - 09:27

Ако в Гоце Д. има Стар, прочетете и пуснете грешките тук. ....снимайте дисплея на диагностиката, с текстовете в електроника на АСК, електроника на избирателен лост и електроника мотор.

 

Уверете се, че маслото е на правилното ниво, карайте и наблюдавайте кога се предава кутията - само под товар или без знаение.

 

 Според мен проблема още не е станал голям.


  • 1


#390172 проблем с автомат

Публикувано от Вай Басо на 21 април 2017 - 10:04

Или конектора не е паснат като трябва, или са оплескали нивото, или поради незнание са опекли платката( датчиците). Това се случва когато някой кратунковци точат АСК без да са я изчакали да изстине!

 

СТАР му е майката!


  • 1


#389487 w210 320 4matic

Публикувано от Вай Басо на 11 април 2017 - 09:43

Двигателя V6 M112 не похапва масло. Течове може да има от гарнитурите на капаците на клапаните, от гарнитурите на радиаторчето за масло, от капачката за наливане на масло, от гарнитурата или липсата на такава на един капак от долната част на двигателя (не знам как се казваше това чудо) и от предния и най вече задния семеринг на коляновия вал. Всички тези течове са за 1-1.5 литра максимум масло за доливане на 10 000 км. За да е на минимум маслото трябва течовете да са по големи и никой да не е поглеждал колата доста време. Ремонтите не са скъпи и времеемки, само за задния семеринг на коляновия вал ще трябва да се сваля скоростната кутия. Само да знаеш че течовете се появяват след 300 000 км пробег. 3 години карах М112 във W210 и съм бил доволен.

+1

 

Малката капачка под охладителя и няколко пластмасови тапи отзад на главите.

 

Страхотен мотор!


  • 1


#388416 МОЛЯ ЗА ПОМОЩ! Единия цилиндър не работи?

Публикувано от Вай Басо на 24 март 2017 - 09:16

Ама какво се чудите толкова.......... измъкнете буксите на пръднята и закачете бензиновите, веднага ще покаже!

 

Ако газомонтажистите не са ползвали преходници, а са рязали инсталацията.... изрежете импровизациите им, възстановете заводското и ако проблема не е механичен, колата ще заработи както му е реда.


  • 2


#387916 Взаимозаменяеми ли са задните мостове?

Публикувано от Вай Басо на 16 март 2017 - 09:28

Еднакви са Ванка. ;)


  • 1


#386752 Честит Рожден Дена на MIMO160

Публикувано от Вай Басо на 20 февруари 2017 - 09:57

Наздраве Мимче! ;)


  • 1


#386195 ESP,BAS, ABS - светнаха заедно . E класа - 2002 год , 2,2 cdi.

Публикувано от Вай Басо на 06 февруари 2017 - 10:46

То не е казано ,че винаги сензора като уред създава проблем . Много често и проводниците до сензора дефектират ...

 

Момчета, не пропускайте този съвет. 


  • 1


#386170 Проблем с хидравилика

Публикувано от Вай Басо на 05 февруари 2017 - 10:11

Търсете клапан на рейката, вероятно в буксичката му или в самият клапан е проблема. 


  • 1


#386033 Обучение на дросел! Помощ

Публикувано от Вай Басо на 02 февруари 2017 - 10:23

Изкарай го на дълъго - 10/20км.

 

Калибровката обаче ще се получи, само ако всичко друго от което зависи е наред - дебитомер, бобини, кабели, свещи, освобождаване на картерни, ламбди, плътност.....

 

Само тогава! ;)

 

Демек ако причината за сваляне и почистване на дросела е само профилактика, ще се получи.


  • 1


#385395 Проблема е ,, мистичен ,,приемам всякакви съвети

Публикувано от Вай Басо на 20 януари 2017 - 10:47

Черният пластмасов електровакуумен клапан до дросела здрав ли е....  До него стига ли вакум - ако не, маркучето е откачено или напукано.

 

Металният клапан до него - който се управлява от пластмасовият здрав ли е...

 

Всички вакумни връзки трябва да са супер!

 

Извадете и запушете с болт 10мм дебелият вакум на дросела - оставете черната му тръбичка да виси - не е проблем.

 

Демонтаж и оглед на свещите биха дали яснота .Сменете ги ако не сте сигурни в тях! 

 

Пробвайте да размените лулите и бобините и следете със СТАР.

 

Гарнитурата се разбира много лесно - погледнете главата от задната страна от страната на изпускателя, ако е скапана, там ще има зелени, розови или сини следи от антифриз. Първо протича навън и макар и губейки го може да си върви безпроблемно и без колебания. 

 

Ако мотора прекъсва от гарнитура, симптома е по различен от като при свещ,кабел, лула или бобина.

 

Преди всички тези проби, затворете изходящият кран на газовата бутилка за да не постъпва газ към системата и се уверете че газовите връзки не са повредени.

 

 

Покажете написаното в темата на "майстора" ви и току виж би се подсетил за избавлението.

 

Успех!  ;)


  • 2


#383837 Ч.Р.Д. LiL (КамитУ)

Публикувано от Вай Басо на 19 декември 2016 - 10:54

Жива, Здрава и красива, мацко!  :beer


  • 1


#382523 ЧРД на Аспарух (Mr.Big)

Публикувано от Вай Басо на 19 ноември 2016 - 10:39

Здраве и Късмет Аспо :beer


  • 1


#382013 Питаме за автоматик

Публикувано от Вай Басо на 08 ноември 2016 - 08:27

.Попринцип не трябва ли всички автомати като пуснеш спирачката да тръгват?

 

Ако няма наклон, да. 

 

Разковничето е в трудно пропускащ филтър, количеството масло или и двете.  Другата причина може да е в изпаднал филтър ( случва се при 722.6 ). Колата е 05г., от тогава обаче започват да слагат и 722.9, там филтъра не пада в картера.

Под "изпаднал" да се разбира, излязъл от гнездото и легнал на дъното на картера. Това се случва когато гумичката на филтъра се е опекла, не уплътнява добре и фитъра пада с 2мм, лягайки на дъното на картера.


  • 1


#381847 SCN Coding 7G

Публикувано от Вай Басо на 04 ноември 2016 - 10:01

Ако е здрав, не би трябвало да има проблем с втората употреба, има значение обаче дали здравият блок е за дизел или бензин, съответно да отговаря на твоето гориво.

 


  • 1