Слагай го Наско.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Viewing Profile: Reputation: Вай Басо
Community Stats
- Group Потребители на форума
- Active Posts 5,604
- Profile Views 24,238
- Member Title Бамбашка!
- Age 54 years old
- Birthday August 1, 1970
-
Пол
Male
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г
http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
1258
Excellent
User Tools
Latest Visitors
#393673 Съвместимост между климатик и климатроник
Posted by Вай Басо
on 22 June 2017 - 09:32
#393515 5Г проблем
Posted by Вай Басо
on 20 June 2017 - 09:27
Ако в Гоце Д. има Стар, прочетете и пуснете грешките тук. ....снимайте дисплея на диагностиката, с текстовете в електроника на АСК, електроника на избирателен лост и електроника мотор.
Уверете се, че маслото е на правилното ниво, карайте и наблюдавайте кога се предава кутията - само под товар или без знаение.
Според мен проблема още не е станал голям.
- 1
#390172 проблем с автомат
Posted by Вай Басо
on 21 April 2017 - 10:04
Или конектора не е паснат като трябва, или са оплескали нивото, или поради незнание са опекли платката( датчиците). Това се случва когато някой кратунковци точат АСК без да са я изчакали да изстине!
СТАР му е майката!
- 1
#389487 w210 320 4matic
Posted by Вай Басо
on 11 April 2017 - 09:43
Двигателя V6 M112 не похапва масло. Течове може да има от гарнитурите на капаците на клапаните, от гарнитурите на радиаторчето за масло, от капачката за наливане на масло, от гарнитурата или липсата на такава на един капак от долната част на двигателя (не знам как се казваше това чудо) и от предния и най вече задния семеринг на коляновия вал. Всички тези течове са за 1-1.5 литра максимум масло за доливане на 10 000 км. За да е на минимум маслото трябва течовете да са по големи и никой да не е поглеждал колата доста време. Ремонтите не са скъпи и времеемки, само за задния семеринг на коляновия вал ще трябва да се сваля скоростната кутия. Само да знаеш че течовете се появяват след 300 000 км пробег. 3 години карах М112 във W210 и съм бил доволен.
+1
Малката капачка под охладителя и няколко пластмасови тапи отзад на главите.
Страхотен мотор!
- 1
#388416 МОЛЯ ЗА ПОМОЩ! Единия цилиндър не работи?
Posted by Вай Басо
on 24 March 2017 - 09:16
Ама какво се чудите толкова.......... измъкнете буксите на пръднята и закачете бензиновите, веднага ще покаже!
Ако газомонтажистите не са ползвали преходници, а са рязали инсталацията.... изрежете импровизациите им, възстановете заводското и ако проблема не е механичен, колата ще заработи както му е реда.
- 2
#387916 Взаимозаменяеми ли са задните мостове?
Posted by Вай Басо
on 16 March 2017 - 09:28
Еднакви са Ванка.
- 1
#386752 Честит Рожден Дена на MIMO160
Posted by Вай Басо
on 20 February 2017 - 09:57
Наздраве Мимче!
- 1
#386195 ESP,BAS, ABS - светнаха заедно . E класа - 2002 год , 2,2 cdi.
Posted by Вай Басо
on 06 February 2017 - 10:46
То не е казано ,че винаги сензора като уред създава проблем . Много често и проводниците до сензора дефектират ...
Момчета, не пропускайте този съвет.
- 1
#386170 Проблем с хидравилика
Posted by Вай Басо
on 05 February 2017 - 10:11
Търсете клапан на рейката, вероятно в буксичката му или в самият клапан е проблема.
- 1
#386033 Обучение на дросел! Помощ
Posted by Вай Басо
on 02 February 2017 - 10:23
Изкарай го на дълъго - 10/20км.
Калибровката обаче ще се получи, само ако всичко друго от което зависи е наред - дебитомер, бобини, кабели, свещи, освобождаване на картерни, ламбди, плътност.....
Само тогава!
Демек ако причината за сваляне и почистване на дросела е само профилактика, ще се получи.
- 1
#385395 Проблема е ,, мистичен ,,приемам всякакви съвети
Posted by Вай Басо
on 20 January 2017 - 10:47
Черният пластмасов електровакуумен клапан до дросела здрав ли е.... До него стига ли вакум - ако не, маркучето е откачено или напукано.
Металният клапан до него - който се управлява от пластмасовият здрав ли е...
Всички вакумни връзки трябва да са супер!
Извадете и запушете с болт 10мм дебелият вакум на дросела - оставете черната му тръбичка да виси - не е проблем.
Демонтаж и оглед на свещите биха дали яснота .Сменете ги ако не сте сигурни в тях!
Пробвайте да размените лулите и бобините и следете със СТАР.
Гарнитурата се разбира много лесно - погледнете главата от задната страна от страната на изпускателя, ако е скапана, там ще има зелени, розови или сини следи от антифриз. Първо протича навън и макар и губейки го може да си върви безпроблемно и без колебания.
Ако мотора прекъсва от гарнитура, симптома е по различен от като при свещ,кабел, лула или бобина.
Преди всички тези проби, затворете изходящият кран на газовата бутилка за да не постъпва газ към системата и се уверете че газовите връзки не са повредени.
Покажете написаното в темата на "майстора" ви и току виж би се подсетил за избавлението.
Успех!
- 2
#383837 Ч.Р.Д. LiL (КамитУ)
Posted by Вай Басо
on 19 December 2016 - 10:54
Жива, Здрава и красива, мацко!
- 1
#382523 ЧРД на Аспарух (Mr.Big)
Posted by Вай Басо
on 19 November 2016 - 10:39
Здраве и Късмет Аспо
- 1
#382013 Питаме за автоматик
Posted by Вай Басо
on 08 November 2016 - 08:27
.Попринцип не трябва ли всички автомати като пуснеш спирачката да тръгват?
Ако няма наклон, да.
Разковничето е в трудно пропускащ филтър, количеството масло или и двете. Другата причина може да е в изпаднал филтър ( случва се при 722.6 ). Колата е 05г., от тогава обаче започват да слагат и 722.9, там филтъра не пада в картера.
Под "изпаднал" да се разбира, излязъл от гнездото и легнал на дъното на картера. Това се случва когато гумичката на филтъра се е опекла, не уплътнява добре и фитъра пада с 2мм, лягайки на дъното на картера.
- 1
#381847 SCN Coding 7G
Posted by Вай Басо
on 04 November 2016 - 10:01
Ако е здрав, не би трябвало да има проблем с втората употреба, има значение обаче дали здравият блок е за дизел или бензин, съответно да отговаря на твоето гориво.
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Viewing Profile: Reputation: Вай Басо
- Privacy Policy