Към съдържанието

  •  

asenov_m

Регистрация: 28 фев 2011
Офлайн Последно: Днес, 11:15
-----

Моите мнения

В тема:Проблем фантом , помощ!

03 август 2020 - 13:44

Мотора OM612 или OM647 е? Не трябва да се гледат само грешки, а и живи данни. Ако човека, който я чете, не знае какво прави, и със Стар да я чете, може да не открие проблема. А между другото, Делфито показва не малко неща на Мерцедесите от тези години и може да те насочи.

П. П. Ако си с 612 мотор, може да провериш вакуумните маркучи за управлението на турбото и ЕГР, както и маркучите от турбото към мотора, да няма някой сцепен.

Изпратено от моят STK-LX1 с помощта на Tapatalk

В тема:Ретрофит на Команд 2.0 ДХ на ЦЛК В209/Comand 2.0 DX retrofit on CLK W209

07 април 2020 - 11:15

Да. Пин 10 от С2 е

Изпратено от моят STK-LX1 с помощта на Tapatalk

В тема:Влиза в авариен режим

10 март 2020 - 21:56

Колега, 2,7 има 2 модификации. Едната е с вакуумно-електрическо управление на турбото и ЕГР, другата е с актуатори. Нищо чудно самия ЕГР клапан механично да си работи, но вакуумния клапан (или актуатора, в зависимост с кой мотор си) да не го движи.
При W211 би трябвало мотора да е ОМ647 с актуаторите и би трябвало да има сонди за изгорелите газове. И на диагностика трябва да излезе.
Не знам на какъв майстор си попаднал, ама щом на забила в авариен режим кола е успял да провери, че турбото бачка супер, надали ще ти свърши работа.

Тоше, за клапите в колектора си излиза конкретна грешка.


Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk

В тема:Влиза в авариен режим

10 март 2020 - 19:32

Две седмици по-късно, две диагностики по-късно, колата още не върви. Окончателно мразя кочината.
Закачи я друг препоръчан човек в София. Всичко в норми без ЕГР клапан. Той постоянно отворен 95 от 95 единици, показа на стара. 100% бил той виновника. Викам си кеф - намери се проблема. Взимам втора употреба ЕГР, уж работещ - не работи на мойта кола същата работа - при първото подаване на газ влиза в авариен режим. Втора употреба части - риск - връщам го. Днес отивам при познат с морга, 3 ЕГР-а пробваме - всичките след първото подаване приключват. Свалени от работещи коли? Вече не знам, на работа ли да ходя, колата по майстори ли да карам, направо полудях. Тя с тоя проблем сеца не върви...мъка, добре че живея в равното, че с това сецане не знам как се изкачва баир...Безизходица тотална.

А някой сети ли се да ти провери управлението на ЕГР-а, било то вакуумно или актуатор? Възможно е проблема да ти е там.
А и все си мисля, че ако си с ОМ647, би трябвало да имаш сонди по генерацията. И сега, както си избушил катализаторите, тия сонди да карат ЕГР да стои постоянно отворен, за да връща колкото може повече мизерия в мотора.
Също на диагностика може да ти проверят педала на газта дали работи коректно, щом си писал, че в него имаш съмнения.
На моето китайско делфи излизат тия работи, та на Стар ли да не излязат. Не вярвам проблема да е кой знае колко сериозен, според мен просто не си попаднал на някой, който да се поразрови по-сериозно.

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk

В тема:Проблем със светлините Мерцедес w203 2.2 cdi 150к.с

21 януари 2020 - 12:39

С ксенон ли си, или с обикновените халогенни крушки?

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk