Към съдържанието

  •  

nsxx

Регистрация: 08 фев 2011
Офлайн Последно: 15 фев 2011 - 11:54:57
-----

Моите мнения

В тема:Въпроси преди покупка на CLK W208

15 февруари 2011 - 11:54

Струва ми се, че имаш някаква грешка - или в обема на двигателя, или в модела или в цената! Защото SLK от 2000 г. за да струва 14000 лв. трябва да са го държали в гараж и само да са му сменяли маслото...



Хахахах.. Толкова му иска.А историята на колата е следната. Преди 5г. я купиха от Германия на 75000км за 13000 евро. От тогава е карана само лятото и сега е на 106000км. Освен това е с всички екстри за модела (ама наистина с всички). Аз много я харесвам колицата и дори за три дена ми я оставиха да я покарам, Колата е перфектна,ама дори да падне 1000-2000 лв. на мен пак са ми много.

В тема:Въпроси преди покупка на CLK W208

08 февруари 2011 - 18:32

Мога да се хвана на бас за по бира,че е удряна отпред и е боядисвана...Интересно,че не е снимана шоф. седалка !!??? За мен минусите на тази са ръчните скорости и светлия интериор. Нещо не ми харесва. ..


В тема:Въпроси преди покупка на CLK W208

08 февруари 2011 - 18:08

Ти пък, защо ти е Балкан Стар, там всичко е със записване, чакане и т.н.?? :dontknow Ако отидеш така, на момента, от сега за веднага и то с ЦЛК на 10-11 години, единственото, което ще получиш е отказ и пренебрежително отношение ;) Да не купуваш три годишна S класа, че да я проверяваш в официален сервиз? Не ти трябва Балкан Стар, трябва ти нормален сервиз, с грамотни майстори, които да ти отделят време, а не да те претупат. На този модел няма кой знае какви тънкости и специфични неща за гледане- гледайте общо състояние, окачване, двигател, най-важно гледайте за следи от тежки удари по купето, греди, рогове и отдолу по пода. За смяна може да се окажат дебитомера и амортисьорчето на обтягащата ролка на пистовия ремък- за съжаление консумативи при двигателите М111. Каквото и да купиш задължително ще смениш всички видове масла и филтри + запалителни свещи и ако е необходимо кабели.


Това за дебитомера и амортисьорчето на обтягащата ролка на пистовия ремък,не го знаех и ще го имам предвид. А за записването и сервизите го знам. Може да ти е смешно,ама преди 4г. си купих FORD PUMA 1.7 и го закарах в сервиза на Форд в Младост( чаках 1 седмица ,платих доста) ,но и колата се оказа перфектна.За 4г и 35000км в София -само консумативи и никакви ремонти. ////
Ми то няма какво да му мисля само трябва да намеря време да скоча до Плевен . А ако някой се интересува от SLK 200 kom. 2000г. - 14000лв. Колата е на мой приятел и е невероятна но цената за мен е много...:dry:

В тема:Въпроси преди покупка на CLK W208

08 февруари 2011 - 16:56

:allhail Брей... Много сте бързи с отговорите.Благодаря.
Лошото е,че в Плевен няма Балкан Стар и няма кой да ми каже какво е за смяна.За километрите и за съм съгласен,че не са 66000 а по-скоро 160000 (вижте волана)
Бронята е удряна отдолу,но неличи да има катострофи . Има ли някой от Плевен от форума или пък добър сервиз там???

В тема:Въпроси преди покупка на CLK W208

08 февруари 2011 - 14:25

Привет,
Доста хубав форум имате и реших да се присъединя :)
Основната причина обаче е, че искам да си купя MB и се колебая между SLK 200 kom. и CLK kom.
Знам,че са различен клас, но аз по-скоро търся добър автомобил (тех.),а не модел.
Някой има инфо за това CLK 230 от Плевен http://nfs.mobile.bg...0865&f1=details