Към съдържанието

  •  

fallen angel

Регистрация: 05 фев 2011
Офлайн Последно: 04 ное 2013 - 07:10:56
-----

Моите мнения

В тема:слабо парно

14 декември 2012 - 22:03

Мушнах маркуча зад дуо вентилите(или там както се казват) извадих от другата страна до сервото но да тече върху двигателя и усилих чешмата докато тръгна чиста вода. Днес смених втулките на вентилаторчето, взех ги от някаква друга кола. Радиаторчето е горещо на пипане а духа хладен въздух. Реното на брат ми вентилаторчето е в купето и има положение да върти въздуха вътре (страхотно парно). При нас винаги вкарва въздух от вън, някак си да го обърне от -20 на +20 трудна работа колкото и да е горещо радиаторчето. Така мисля аз.

В тема:слабо парно

13 декември 2012 - 22:04

Аз правих тази процедура още септември-но без препарати, като видях какво излиза от парното ми се догади. По случайност съм уцелил посоката на промиване :) и пак нямам парно, държах маркуча да върви водата много, след като се избистри. Втори вентилатор сменям и все се разбиват втулките на роторчето.

В тема:дюзите

07 февруари 2012 - 17:20

Благодаря ти ще го потърся да се пооправи времето страх ме е да я карам сега, ще ме остави на пътя и трябва да ангажирам хора да ме дърпат а в това време кофти тръпка. Имаме още 3 коли ще карам тях, толкова се радвах, като я купих, че най-после съм независим от нашите ама нЕмах късмет.

В тема:дюзите

07 февруари 2012 - 12:54

От регистрираните Г. Оряховчани Krasch ми излиза като най-активен. Предполагам за него става дума?

В тема:дюзите

07 февруари 2012 - 01:06

И на мен така ми казаха преди да го купя. За това търсих точно такъв. Филтрите ги смених лятото и сложих допълнителен от онези прозрачните, като го разклатя нафтата се вижда не е замръзнала, а когато сменяха елементите помолих да измерят компресията (майстора) каза, че е много добра. Май остава да е (майстора)
А вчера, като не запали от стартер помолих да ме дръпнат, и запали с превъртането на двигателя странна работа ама не мога да го паля на буксир всеки ден.