Към съдържанието

  •  

nov75

Регистрация: 19 яну 2011
Офлайн Последно: 02 фев 2011 - 20:38:59
-----

Моите мнения

В тема:Покупка на w202 c200kompressor

26 януари 2011 - 21:22

Здравеите на всички колеги! Може ли някои да каже ако С класа има бутон за ASR но на таблото няма жьлт триьгьлник значи ли това,че няма ASR? Преди време карах 190D 2.5 която имаше триьгьлника на таблото.Всеки пьт при поднасяне на сухо тои святкаше.Но в сьщото време зимата при буксуване не се усещаше намесата на никакав блокаж.Интересувам се от този ASR толкова защото си обичам марката Mercedes но ми омрьзна зимата да се чудя дали ще изкача този бряг или не........и да слагам по 2 чувала в багажника.Много е гадно-поне за мен е така!Дори ис нови гуми пак е относително.Помага ли този ASR наистина? Даите светлина по този вапрос

В тема:Покупка на w202 c200kompressor

25 януари 2011 - 22:33

Едва ли е монтиран в "Мерцедес" - съмнявам се /поне аз не знам да има такъв прецедент/,..... естествено че допълнително е поставян......но италианците са го направили доста кадърно /поне така ми казаха газаджиите/.

Марката на ГИ е "Таратарини" - всички части...дори и филтрите са на Тартарини /даже днес ги смених и двата/ - не е сбирщайн, като повечето ГИ, монтирани при нас.

Нямам ASR , но не е болка за умиране. Е ..... по лесно е когато го има, но и така е ОК.... ако си разумен водач и имаш читави /нови/ зимни гуми .

Благодаря на всички колеги за отговорите!Ако има някои с ASR на c200k нека сподели все пак мнението си за тази система

В тема:Покупка на w202 c200kompressor

25 януари 2011 - 20:31

Имам W202 Ц200К, макар и да не съм фен на газта, моята я купих с ГИ - така си беше от Италия, карал съм и на газ.....смесен разход при нормално каране до 120/130 дава разход 10/11газ.....само градско не съм я засичал, ако я галиш може и под 10 да падне...поне при мен е така

А имаш ли ли представа дали твоят ГИ е монтиран заводско в Мерцедеса ти или е поставен после допьлнително? Каква марка е-пише ли нещо на него? И още един вапрос-имаш ли ASR и помага ли ти при зимни условия,защото аз нямам и понякога ми е доста трудно

В тема:Покупка на w202 c200kompressor

23 януари 2011 - 16:32

Моето ЛИЧНО мнение е, че малък мотор, еле с принудително пълнене, няма как да е по-издържлив от големия му еквивалент със същата мощност. Демек, ако си намериш 2.8 бензин най-добре. Като коне е същото.

Сега, моят мотор е М111.944. Имам колата от началото на август и доста я сръчквам. Пъргава е, не харчи кой знае колко. Лятото при нормално каране и в никакво задрсътване съм постигал и разход 12.5, но това е било много рядко. Варира м/у 13 и 14, а сега стига и до 15. Вижда ми се издържлив мотор, а и не малко пъти съм чувал, че точно 944 е най-здравият. За абслужване никак не е скъп. Нямам наблюдение как е с автоматични скорости, моят е с ръчни. Прави ми впечатление, че на колите с ръчни скорости и мощни двигатели доста бързичко им се износват синхронизаторите. Това е важно и трябва да му обърнеш внимание. Слаби места още не съм открил, освен може би байпасът за въздуха, който ми бърка в здравенцето. Другите колеги, които имат такава кола по-отдавна ще ме допълнят. За сега не се сещам за друго. А, и да, разликата в конете м/у 2.3 и 200 компресор е осезаемо голяма. Ако ще я сменяш, заради мощност, то определено има смисъл. Ако си спокоен водач и не те брига толкова това, не виждам никакъв смисъл.

Благодаря за отговора колега. Моят c230 150ps харчи 10-11 на 100. Ти казващ че твоят c200k 192ps ти гьлта 13-14 бензин. Имаш ли представа колко ще ти харчи ако е на газ или метан? Чул съм че c200k харчи 10-11 газ. Възможно ли е сроред теб?