mechoka 77
Регистрация: 18 яну 2011Офлайн Последно: 26 юни 2014 - 20:02:31
Последни статуси
![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-17014.jpg?_r=0)
mechoka 77 → Subsonic
Регулатора го смених преди 2месеца,сълзеше ,новия е добре проверих го отново преди седмица.
Гледах и за теч по стените под клапата няма видими.
Проблемите дойдоха след като не запали преди време и поседя в сервиз една седмица.Майстора я настройваше топла вървеше добре и не миришеше от аспуха но на другата сутрин трудно палеше не можеше да потегли придарпваше и гаснеше.Майстора врътваш...
Гледах и за теч по стените под клапата няма видими.
Проблемите дойдоха след като не запали преди време и поседя в сервиз една седмица.Майстора я настройваше топла вървеше добре и не миришеше от аспуха но на другата сутрин трудно палеше не можеше да потегли придарпваше и гаснеше.Майстора врътваш...
![](https://forums.mbclub.bg/public/style_status/ipb.png)
![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-17014.jpg?_r=0)
mechoka 77 → Subsonic
Колега благодаря за съвета.Чаках да вземеш отношение за високия разход, но в града обиколих майстори и сервизи всички връткат шестограма и казват готово да пари апосле пак30 ,40,50 разход
![](https://forums.mbclub.bg/public/style_status/ipb.png)
-
Eric
Здравей колега,
Връткането на шестограма при КЕ-Jetronik в повечето случай не решева проблема.
Необходимо е да се измери налягане в долна и горна камера на дистрибутора на гориво, след което се измерва и настройва електро-хидравличния регулатор (ако вече е пипан) и чак тогава се работи евентуално с шестограма при наличие на СО анализатор.
Високия разход е заради пипан електро-хидравличен регулатор.
Потърси майстор който притежава манометър и специален разпре...
12 май 2017 - 15:32:16