След четене не излезе никаква грешка свързана със запалителната система,освен ламда сондата която вече подмених.
Проблема с продължителното въртене преди да запали сутрин си остава....
31 март 2014 - 21:36
След четене не излезе никаква грешка свързана със запалителната система,освен ламда сондата която вече подмених.
Проблема с продължителното въртене преди да запали сутрин си остава....
09 февруари 2014 - 17:31
Ето от тук http://www.ac.com.pl/ може да изтеглиш програмата на стаг-а с които ще ти е колата и да го поразгледаш
09 февруари 2014 - 11:02
Откакто съм сложил газ съм изминал около 50х км и засега единствено рейки сменям на около 20х явно неим понася нашата газ.... За компа и настроиките му трябва да пита някои които се занимава профи с монтаж и настроиките му,но засега съм нямал проблем с него(това бе и едно от изискванията ми при избор на ГИ )Относно испарителя също съм нямал някакви фрапантния ядове правил съм го чисто профилактично-всички Артик са си фабрично на 8мм вход стесненията обикновенно са след входа...
в момента съм на 2.5мм и 1.4бара диференциално....
На по голямо налягане от 1.5 неминава автонастроики....
28 януари 2014 - 23:25
Бе и 20х да изкарат пак ще съм доволен...
Сложих 2.3мм дюзи и смъкнах налягането на 1.45(сега налягането от испарителя ми е 1.10 а мап-а 0.35) и колата тръгна малко по добре, за в момента мисля да я оставя така....Паднаха и времената... тон бензин 3.5мс тон газ 4.7мс
В таблицата на Ац ми дават дюзите за моя мотор да са 2,5мм но несъм сигурен дали ще мине автоматичните настроики на това налягане и тези дюзи, или ще ми испише че са големи.....и как ще се държи в ниските
Благодаря на всички за съветите ако има нещо пак ще пиша
26 януари 2014 - 22:24
Благодаря колеги!
Изпарителя съм го разпробил(дори темата за тунинговането му аз съм я постнал тук)
Подмених всички маркучи и сложих другата рейка (Валтек 3ом) и нещата се оправиха
За жалост неможах да я тествам как се държи на високите че с това време навън ЕСП неспира да свети и над 100
Прави ми впечатление 4е времената ми са много високи а когато вдигна налягането ми исписва че дюзите са много големи (тон бенз, 3.4мс тон - газ 5.3мс) диференциалното ми е 1.5
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com