Към съдържанието

  •  

LAST RIDE

Регистрация: 10 ное 2010
Офлайн Последно: 07 дек 2014 - 14:56:32
-----

Моите мнения

В тема:Затруднен студен старт

31 март 2014 - 21:36

След четене не излезе никаква грешка свързана със запалителната система,освен ламда сондата която вече подмених.

Проблема с продължителното въртене преди да запали сутрин си остава....


В тема:проблем с C200 Kompessor

09 февруари 2014 - 17:31

Ето от тук http://www.ac.com.pl/ може да изтеглиш програмата на стаг-а с които ще ти е колата и да го поразгледаш


В тема:проблем с C200 Kompessor

09 февруари 2014 - 11:02

Откакто съм сложил газ съм изминал около 50х км и засега единствено рейки сменям на около 20х явно неим понася нашата газ.... За компа и настроиките му трябва да пита някои които се занимава профи с монтаж и настроиките му,но засега съм нямал проблем с него(това бе и едно от изискванията ми при избор на ГИ )Относно испарителя също съм нямал някакви фрапантния ядове правил съм го чисто профилактично-всички Артик  са си фабрично на 8мм вход стесненията обикновенно са след входа...

в момента съм на 2.5мм и 1.4бара диференциално....

На по голямо налягане от 1.5 неминава автонастроики....


В тема:проблем с C200 Kompessor

28 януари 2014 - 23:25

Бе и 20х да изкарат пак ще съм доволен...

Сложих 2.3мм дюзи и смъкнах налягането на 1.45(сега налягането от испарителя ми е 1.10 а мап-а 0.35) и колата тръгна малко по добре,  за в момента мисля да я оставя така....Паднаха и времената... тон бензин 3.5мс тон газ 4.7мс

В таблицата на Ац ми дават дюзите за моя мотор да са 2,5мм но несъм сигурен дали ще мине автоматичните настроики на това налягане и тези дюзи, или ще ми испише че са големи.....и как ще се държи в ниските

 

 

Благодаря на всички за съветите ако има нещо пак ще пиша  :beer


В тема:проблем с C200 Kompessor

26 януари 2014 - 22:24

Благодаря колеги!

Изпарителя съм го разпробил(дори темата за тунинговането му аз съм я постнал тук)

 

Подмених всички маркучи и сложих другата рейка (Валтек 3ом) и нещата се оправиха

За жалост неможах да я тествам как се държи на високите че с това време навън ЕСП неспира да свети и над 100 :)

 

Прави ми впечатление 4е времената ми са много високи а когато вдигна налягането ми исписва че дюзите са много големи (тон бенз, 3.4мс тон - газ 5.3мс) диференциалното ми е 1.5