В допълнение, сега успях да видя каква грешка изписа на EXENTRY DIAGNOSIS :
Броят на проведените регенерации на филтъра за твърди частици е прекалено голям. Ако някой е имал такъв проблем моля да ми пише, защото не зная това просто грешка ли е на таблото която се появява и изчезва или може да доведе до по сериозни последствия.
Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: КАПИТАНА
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 24
- Разглеждан: 1944
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Бургас
Други данни
-
Автомобил
CLK 200 KOMPRESSOR 2001 AUTOMATIK TIPTRONIK продаден
Е 280 SPORT PACKAGE evo продаден
C 220 cdi avantgarde продаден
ML W164
6
Neutral
Инструменти
Приятели
КАПИТАНА не е добавил приятели
Моите мнения
В тема:Запушване на DPF
13 март 2020 - 04:28
В тема:Запушване на DPF
13 март 2020 - 04:01
И ето че днес check engine отново светна като причината е неуспешна регенерация на dpf. Утре ще го засиля с 140 на 5та скорост по магистралата, защото съм карал около 1000 км само градско и според майстора се е запушил.Не ми се вярва много много, защото всичките ми коли са били с dpf и никоя от тях не се е запушвала от градското ми каране. Имам съмнение че системата за регенерация каквато и да е тя не работи. Или горивния процес не е добър, но пък всичко излиза добре на компютъра, дюзи, егр, няма никакви проблеми pcv е наред. Обмислям сериозно дали да не изхвърля филтъра, но не искам зад колата ми да пуши като някое пишлегарско бмв без dpf и заглушители.
Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
В тема:Запушване на DPF
21 февруари 2020 - 22:12
Когато ми светна check engine филтърът беше запушен на 70% и на диагностика даде че има много опити за регенерация но неуспешни. След сваляне, почистване и смяна на диференциация датчик мисля че мирише малко по малко, но тръбите са черни когато бръкна в тях. До сега мерцедес с dpf не ми е цапал ръката, за това си мисля че има проблем с горивната система, който да кара колата да си запушва филтъра и да цапа ауспуха.И моята е германка, нито пуши, не смърди на нищо. На колко % е запушен ДПФ-а?
Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
В тема:Запушване на DPF
20 февруари 2020 - 22:53
Колата карам само с дизел от Ромпетрол, както и всичките си коли, които са били с бели ауспуси. При свалянето на dpf смениха диференциалния датчик и почистиха lambda сондата. Нямаше никакви грешки, освен че колата е опитвала да прави регенерации но не са били възможни. Дюзите гледахме на диагностика и не изписаха проблеми, както и EGR.203 се регенерира на място без да обиждам твоя приятел
по добре иди другаде
и това с печенето и то е съмнително да не е баница да я печеш
а колегата от първия пост провери си дюзите
Рзбрах нещо любопитно днес при майстора на колата. При него е дошла w212 с двигател 2,2 и сменен dpf в Германия с aftermarket. Въпросният филтър се свързва с компютъра на колата и няма грешки, но цапа тръбите и не може да се регенерира ефективно в резултат на което се запушва. Моята кола също е от Германия и ме навежда на мисълта че филтърът ми не е оригинален.
Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: КАПИТАНА
- Privacy Policy