Към съдържанието

  •  

КАПИТАНА

Регистрация: 17 окт 2010
Офлайн Последно: 31 окт 2024 - 20:32:09
-----

Моите мнения

В тема:Запушване на DPF

13 март 2020 - 04:28

В допълнение, сега успях да видя каква грешка изписа на EXENTRY DIAGNOSIS :
Броят на проведените регенерации на филтъра за твърди частици е прекалено голям. Ако някой е имал такъв проблем моля да ми пише, защото не зная това просто грешка ли е на таблото която се появява и изчезва или може да доведе до по сериозни последствия.

Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk

В тема:Запушване на DPF

13 март 2020 - 04:01

И ето че днес check engine отново светна като причината е неуспешна регенерация на dpf. Утре ще го засиля с 140 на 5та скорост по магистралата, защото съм карал около 1000 км само градско и според майстора се е запушил.Не ми се вярва много много, защото всичките ми коли са били с dpf и никоя от тях не се е запушвала от градското ми каране. Имам съмнение че системата за регенерация каквато и да е тя не работи. Или горивния процес не е добър, но пък всичко излиза добре на компютъра, дюзи, егр, няма никакви проблеми pcv е наред. Обмислям сериозно дали да не изхвърля филтъра, но не искам зад колата ми да пуши като някое пишлегарско бмв без dpf и заглушители.

Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk

В тема:Запушване на DPF

21 февруари 2020 - 22:12

И моята е германка, нито пуши, не смърди на нищо. На колко % е запушен ДПФ-а?

Когато ми светна check engine филтърът беше запушен на 70% и на диагностика даде че има много опити за регенерация но неуспешни. След сваляне, почистване и смяна на диференциация датчик мисля че мирише малко по малко, но тръбите са черни когато бръкна в тях. До сега мерцедес с dpf не ми е цапал ръката, за това си мисля че има проблем с горивната система, който да кара колата да си запушва филтъра и да цапа ауспуха.

Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk

В тема:Запушване на DPF

20 февруари 2020 - 22:53

203 се регенерира на място без да обиждам твоя приятел
по добре иди другаде
и това с печенето и то е съмнително да не е баница да я печеш
а колегата от първия пост провери си дюзите

Колата карам само с дизел от Ромпетрол, както и всичките си коли, които са били с бели ауспуси. При свалянето на dpf смениха диференциалния датчик и почистиха lambda сондата. Нямаше никакви грешки, освен че колата е опитвала да прави регенерации но не са били възможни. Дюзите гледахме на диагностика и не изписаха проблеми, както и EGR.
Рзбрах нещо любопитно днес при майстора на колата. При него е дошла w212 с двигател 2,2 и сменен dpf в Германия с aftermarket. Въпросният филтър се свързва с компютъра на колата и няма грешки, но цапа тръбите и не може да се регенерира ефективно в резултат на което се запушва. Моята кола също е от Германия и ме навежда на мисълта че филтърът ми не е оригинален.

Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk