Към съдържанието

  •  

GNV

Регистрация: 05 окт 2010
Офлайн Последно: 14 яну 2021 - 14:55:03
-----

Моите мнения

В тема:Грешка в sbc-to

06 февруари 2013 - 17:11

Здравейте,в един друг форум прочетох,че проблема се решава като се върне брояча на помпата на SBC.Някой ако е наясно, дали това е безопасно и възможно нека помага.

В тема:Проблем със предавките на W211 автомат

05 януари 2013 - 18:17

Здравейте и ЧНГ ! Според мен проблема е решен . Смяна на маслото с FUSCH TITAN ATF 4134 /236.14/.При смяна изтичат около 3.5 литра , каране 5-6 хил.км. и отново смяна. За две смени и ефекта е много голям.На пролет мисля да потретя и да го реша окончателно .Успешна нова година на всички във форума !

В тема:Проблем със предавките на W211 автомат

18 април 2012 - 13:50

Спаси ме от голям срам по сервизите ! Жив да си , големи благодарности !

В тема:Проблем със предавките на W211 автомат

18 април 2012 - 13:28

Благодаря за превода колега ! Имал е същият проблем с АСК според мен. Ето какво е написал във форума :
habe seit 2007 einen 280 TCDI 5-gg.Automatik Bj.12/2004 mit ca 75.000km
der Wagen war ein Dienstfahrzeug der DB-Organisation und hat "natürlich"
ein Scheckheft.
Einziges Problem, dass offenbar das Getriebe beim Beschleunigen aus unteren Drehzahlen ziemlich genau im Bereich von 1200 bis 1300 U/min vibriert,
was sich über die Karosserie durch störendes Dröhnen bemerkbar macht.
Ab 2000 U/min läuft wieder alles ruhig und weich, wie es sein soll.

Der Glykoltest wurde bereits gemacht, jetzt will man ein Software-Update versuchen
ich fürchte, daß sich da eher der Wandler sehr langsam verabschiedet und die
NL nur warten möchte, bis die Garantie abläuft.

Kennt jemand diese Erscheinung ? Ist das normal bei einem so jungen und gepflegten
Fahrzeug ? Hängt dies mit dem für frühere Verhältnisse hohen Drehmoment
in Kombination mit zu schwachen Automatgetrieben zusammen ?
Könnte daraus ein latentes Problem mit diesem Auto werden ???

Vielleicht kann mir wer helfen ?

Das Problem ist gelöst !

Ursache wurde nach 8 Monaten in der 3.Werkstatt endlich gefunden :

es war angeblich ein Haar-riss an einer Auspuffaufhängungsstütze im Bereich des
Krümmers. Diese seien etwas schwach dimensioniert und sollten daher von Allen, die unter ähnlichen Dröhngeräuschen leiden einmal kontrolliert werden.

Übrigens in der so "sensationellen DB Gebrauchtfahrzeuggarantie" sind alle Teile
der Auspuffaufhängung, Krümmer und Dämpfer ausgenommen !

Also Achtung, Gebrauchtwagenkäufer !

Ще съм благодарен за твоя коментар !

В тема:Проблем със предавките на W211 автомат

18 април 2012 - 11:17

Здравейте , отново по проблема. Това намерих в немски форум . Моля който е напред с техническия немски да помага . Благодаря предварително .
Es war angeblich ein Haar-riss an einer Auspuffaufhängungsstütze im Bereich des
Krümmers. Diese seien etwas schwach dimensioniert und sollten daher von Allen, die unter ähnlichen Dröhngeräuschen leiden einmal kontrolliert werden.