Към съдържанието

  •  

Kalin2007

Регистрация: 20 сеп 2010
Офлайн Последно: 18 юли 2023 - 01:06:05
-----

#414050 Обобщено за W204 - въпроси и съвети

Публикувано от Kalin2007 на 24 ноември 2018 - 09:14

По реда на нещата: Който му е кеф - да хвали на воля :happy
Парк лайт трябва да съответният фар според иконката, на която сочи стрелката. Ляв габарит или десен габарит, тоест - само единият от двата фара трябва да свети. А вътре в купето мисля, че вечер не свети "врътката", поне копчето за нивото на фаровете със сигурност не.
 
До колегата Калин - немски възпитаник съм и окото ми е свикнало повече на това - може би и колата като я свързвам с Германия и ми седи още по-немско, демек качествено.  :boxing  По-нататък ще го сменя. Та така :)
По отношение на тел. указател - аз лично не успявам да се справя, може би няма такава опция да се запаметят. Гледам си списъка и си набирам така номерата. А в същото време виждам, че има опция да се вкарат визитни картички. Не знам, аз поне не се справям.
По отношение на музиката - нямам опция да зареждам регистъри и USB. Явно aps 20 си е като елеганс :) :) :)


Здравей отново колега,
Поиграх си да намеря в нета линкове с ръководство за работа с COMAND системата вграждана в модели W204. От американския сайт на Мерцедес за помощ е, но едва ли има съществени разлики. Там със сигурност маса народ ползват iPhone, та опциите за свързване положително са обяснени в детайли. Като за американци.

https://www.mbusa.co...2008/MY08-C.pdf
  • 3


#364941 Недостатъци и слабости на W204

Публикувано от Kalin2007 на 21 юли 2015 - 11:02

Колеги, не се излагайте с приказки, че точно BOSCH няма да имат чистачки за W204. Та те са ОЕМ доставчик.

Пак ще се повторя:

 - за модели W204 произведени в периода месец 01.2007 г. до месец 11.2008 г.  референтния модел чистачки са:  BOSCH A 053 S

 - за модели W204 произведени след месец 12.2008 г., референтния модел чистачки са: BOSCH  A 938 S

 

Има си едни екселски таблици в сайта на BOSCH по модели и години, където и първокласник ще се ориентира кой модел чистачки му трябва за съответния автомобил.

Проблема е, че обикновено ги нямат по магазините и става с поръчка в онлайн магазини. Има 2 български такива, където ги открих, когато си поръчвах за мен миналата година.

Пасват идеално, с крачета, фаски и всичко останало. Пустите му инженери от BOSCH все пак си бяха свършили работата. :-)


  • 2


#359572 Недостатъци и слабости на W204

Публикувано от Kalin2007 на 24 февруари 2015 - 16:21

Иначе да споделя мнение за недостатъците.
Съгласен съм, че се стопяват гнездата на габаритните крушки на предните фарове, както и горят облицовките на кабелчетата за тях и има риск от окъсяване по слаботоковата инсталация.
Случи ми се и неприятния проблем с Electric Steering Lock соленоида, който зацепи, слава богу в отключено положение. Справяне с проблема - емулатор за 700 лева, че подмяната в сервиз с нов е към 1500 лв. И пак ще се прецака. Заложено си е, за да вървят продажбите в афтърмаркета. Затова емулатор да ми е мирна главата.
Засега само това са ми дертовете с тази кола, което е добра новина за кола на почти 7 години.
П.С. Пропуснах да кажа, че амортисьорите на задната врата (комби е колата) се мокрят при автомивки и дъждове, след което бързо могат да ръждясват и да се съсипят, не са скъпи, но се доставят по-бавно и е досадно. Лечение - старателно си ги подсушавам след автомивка или ако съм карал в дъждове и не ме мързи. :-)


Sent from my iPad using Tapatalk
  • 1


#251751 Нормално ли е да пуши

Публикувано от Kalin2007 на 24 октомври 2011 - 01:11

Здравей колега. Честито за новата машина. Това чудо си дърпа сериозно с неговите 370 Нютона. Надявам се да си попаднал на добре поддържан двигател, защото съм слушал много спорни мнения точно за този модел двигател на Мерцедес. Сега на въпросите:
1. Аз си сипвам 10W40 полусинтетика, та да съм спокоен зимата. А като марка използвам MOTOREX TOPAZ, защото са швейцарски, правят се в един единствен завод само там и се използват обикновено в моторните спортове. Освен това са одобрени от Мерцедес ( MB Approval 229.1 )
2. По повод припушването - задължително трябва да отидеш на читава STAR диагностика за двигател. Може да е дюза, която подава повече нафта или не може да компенсира остатъчната такава. Може да е някоя глупава дифтунга на дюза за 2-3 лева, но това обикновено се отразява и на мощността, а освен това на празен ход се чува отчетливото съскане, когато дюзата губи компресия. Познава се моментално и коя е, защото като отвориш декоративния капак на двигателя, веднага се вижда натрупания нагар около нея. Проблема е, че като са нагорели, понякога се вадят трудно, мамка им. Особено ако нямаш подходящия инструмент (обикновено е "обратен чук" със специален захват).
А по принцип CDI-тата си попушват, но не чак толкова дразнещо ако дюзите са им наред. Освен това и загряват по-бавно, защото имат по-ниска работна температура (72оC), та особено при минусови температури, не се шашкай. Ако имаш подгряваща печка (а тези модели обикновено имат), я дръж включена при ниски температури, и двигателя ще достига работната температура по-нормално и бързо.
Не трябва да се забравя също, че тези двигатели имат и два катализатора - единия е в двигателния отсек, при турбото, а другия си е отдолу. За съжаление и по правило, първия винаги го има, но обикновено е изтърбушен, а втория направо си го свалят. Откъдето също си попушва повечко. Повръща ми се направо от автоджамбазите, да ти кажа, с техните цигански номера да свалят всичко, от което ще изкарат още 50 кирливи лева, ама нейсе.
  • 1


#250938 Pioneer DVH-P4100UB или Hyundai HDV-727USB?

Публикувано от Kalin2007 на 17 октомври 2011 - 23:50

Такаа. Да взема да се включа и аз като човек, който 7 години е продавал автотехника. SONY? Бегай надалеко. Оптика - финито до 1-1,5 год.(може и по-скоро, защото окото е скапана пластмаса (поликарбонат, извинете). А ако не е оптиката, то транспорта на диска ще сдаде багажа. Много са крехки. Звук - приличен. Малко му куца динамиката.
JVC - маалко по-добър избор от SONY, ако говорим за кар-аудио. По-надеждни и в CD транспорта и в оптиката. Звук - същия. И при JVC и при SONY има проблем с номиналните мощности на канал по RMS стандарт. Пишат едни пикови мощности по 50W, но номиналите с прилично изкривяване (да не се чува) е не повече от 15-17W на канал.
Ще ме извините, но Hyundai i Eonon въобще не смятам да коментирам. Все пак за кар-аудио говорим, а не за експерименти от рода "..и ние го правим"
От моделите описани в началото на темата определено избирам PIONEER без да се замисля и секунда. Тия изроди четат ВСИЧКО. Пускали сме (по погрешка) на PIONEER-и нефинализирани CD-R (без съдържание и етикети на песните)и тръгват?!? По онова време (2001-ва) това беше нечувано, за който и да е друг плеър. Оптиката и транспорта са железни (просто не си спомням да съм имал оплакване от клиент, а съм продал хиляди през годините). За звука - само казвам - MOSFET крайно стъпало. Избора на аудиофилите. PIONEER бяха първите, които го вградиха в авто-радио и свири със забележителна разлика в динамиката на сигнала, а и с по-малка загуба на мощност. Звука, особено в средните честоти е наситен, колоритен и жив, а точно звука в средните честоти ви кара да слушате, да слушате и да искате да слушате. Басът ще ви измори много бързо. Не че го няма при PIONEER. Номиналната мощност по RMS на канал при този модел е 22W при 50W пикова.
И тук имам едни притеснения относно конкретния модел - DVH-P4100UB. Първо - това е модел от 2009-та. Къде е бил досега, че не е продаден още? Мостра по стендове с часове работа? По сервизи и ремонтиран? Има и малък шанс количества да са се застояли някъде по Европа в складовете на производителя или голям дистрибутор и сега да ги разкарват, но...малък шанс. Това трябва да се провери. И второ - има едни таблици за съвместимост между моделите на PIONEER и различните версии на iPhone и iPod. За HTC-то не знам. То е с Android. Но това е по-малкия дявол. Предполагам, че ще свирне и на новите модели телефони, но няма да изписва на дисплей част или изобщо информацията от етикетите (заглавие, певец, албум и т.н.) Но пък PIONEER имат много добра поддръжка на европейския си сайт с ъпдейти на софтуеър и фърмуеър. Та, в заключение, моята препоръка е за PIONEER-а. Свирят по начин, който с времето все повече ти харесва, защото почваш да чуваш мелодиката по различен начин. Надявам се само колоните в колата да са наред и прилично разположени. Този модел няма директен изход за субуфер (един активен такъв ще пасне супер, ако човек си е надделял на масрафа :-) )но това е друга тема, защото ако човек иска да разширява звуковото натоварване в колата подхода би бил различен.
  • 3