Здравейте колеги!
Подобно на много от вас и аз имах придърпването и грубата смяна на скоростите докато не е добре загрял автомобила w211 4matic. Изчетох доста за проблема и набедиха соленоида на хидротрансформатора като виновник. Обиколих няколко сервиза, но всички директно ме засилваха за ремонт на хидрото. На своя глава бях решил че първо ще пробвам със смяна на соленоида му. Някой в темата беше споменал за сервиз Монкс, където имали и Стар диагностика. Още по телефона приемчика категорично каза че виновник за проблема е въпросния соленоида. Закарах колата при тях сутринта, а следобяд беше готова. Вече втори ден карам автомобила и наистина няма и помен от неприятното превключване на скоростите.
Крайно неприятното изненадан съм обаче от първите сервизи, които посетих. Сигурен съм че те също са били наясно с естеството на проблема, но просто искаха да усвоят парите за много по-скъпия ремонт на хидротрансформатора. За мен извода е ,че човек първо трябва да изрови наличната информация по проблема си и чак след това да предприема каквото и да било.
Искам и да попитам, дали изтриването на адаптациите на скоростите като по клиповете в нета е равнозначно с това което се прави със Стара.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: slav4o
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 38
- Разглеждан: 2781
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 50 годишен/шна
- Рожден ден: Април 12, 1974
-
Пол
Мъж
-
Град
София
-
Интереси
Обичам автомобилите и спорта. Инересувам се от иновации и политика. Практикувам риболов, карам уиндсърф и ски.
Други данни
-
Автомобил
w163 ML320 2000г.
6
Neutral
Инструменти
Приятели
slav4o не е добавил приятели
Последни посетители
#406568 Смяна на lockup соленоид на 722.6
Публикувано от slav4o на 25 март 2018 - 20:23
#260067 Буксуване,ESP, блокажи и прочие...
Публикувано от slav4o на 27 декември 2011 - 10:23
ЕSP се изключва когато се движиш в кал или дълбок сняг. В тези случаи имаш сцепление в резултат на което автомобила се движи. Ако попаднеш в коловоз или двигателните колелета пробуксуват за момент и се хлъзнат в страни ,системата за стабилност ще реши че си поднесъл и освен с намеса чрез спирачките ще отнеме и газта. Това обаче е най-лошото което може да се случи при положение че вече се движиш. Не случайно старите "офроудаджии", казват че препятсвие се преодолява без да отнемаш газта, т.е. през кал или пряспа се минава с толкова газ с колкото си влязал в нея. Когато ESP-то ти отнеме газта, вероятността да спреш да се движиш там където е най-гадното място е голяма. При буксуване нямаме линейно движение и ESP не се намесва, а и не е нужно. Целта му е да ти помага да поддържаш курса който си избрал с волана. При изключването му с бутона не се изключва "тракшън контрола" (TC), който е съвсем друга програма, ползваща обаче същите датчици като ESP, BAS, EBD, ABS. Точно тракшън контрола е системата която замества блокажа на дифа.
- 2
#243378 W211 vs. ML
Публикувано от slav4o на 30 август 2011 - 22:26
Със ML-а движението по магистрала е далеч от приятно. Още по-кошмарно е пътуването по планински път с чести завои.Високият център на тежестта и неудобните предни седалки си казват своето. Говоря от опит въпреки че моята кола е W163, но предполагам че и фейслифта е същия.
От друга страна смея да твърдя ,че човек нуждаещ се често от автомобил с някакви възможности и извън пътя би направил подходящ избор с един ML!
От друга страна смея да твърдя ,че човек нуждаещ се често от автомобил с някакви възможности и извън пътя би направил подходящ избор с един ML!
- 1
#218538 Молба за помощ относно главоблъсканица с ESP
Публикувано от slav4o на 09 януари 2011 - 18:31
Мога да се похваля че днес окончателно реших проблема с ESP. Вчера купих прът за волана заедно с конзолата. Когато пристигна обаче се оказа че и неговите лагери имат доста голям луфт. Интересното беше че преди да бъде свален от колата донор, волана и въобще не мърдаше и не тропаше като на моята. Това ме наведе на мисълта че самите лагери не са виновни за потропването. Оказа се че в горната част на пръта точно под спиралата на еърбега има нахлузена пластмасова втулка. Тя служи за уплътняване на луфта в горния лагер ,а също има и един "зъб" който изключва мигачите при изправяне на волана. При мен тази втулка беше счупена и имаше само малки остатъци от нея. Луфта в долния лагер се компенсира от сглобката м/у пръта и каренцето към кормилната рейка -нужно е да бъде под леко напрежение. Хубавото е че навсякъде има белези които помагат при напасването на отделните части и ако човек внимава няма начин да ги сбърка. Точно такова невнимание беше причината датчика за ъгъл на волана първоначално да показва -90 градуса при изправени колела и поради това бях принуден да потърся помощта на сервиз където тотално оплескаха нещата, но в крайна сметка ме принудиха сам да си реша проблема.
Дано не ви се налага, но ако някой има нужда от помощ и информация относно ЕSP и датчиците му, нека да пита! Ще помагам с каквото мога!
Дано не ви се налага, но ако някой има нужда от помощ и информация относно ЕSP и датчиците му, нека да пита! Ще помагам с каквото мога!
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: slav4o
- Privacy Policy