Индивидуалното в ННО генератори е това , как ще се разположи клетката за минимални вибраций - по високо кпд при едица разходвана енергия за електролиза.Lrбрацийте забавят елестролизта.Много зависи ефекта от захранването - алтернатора и акумолатора - намалявате разхода на енергия - увеличавате ефекта\аз ползвах 2 акумолатора с кондендатори за да се избегнат прекъсвания и амплитуди в диаграмата на тока.5V7A.
Това се сещам засега , което е важно да се знае при започване.
ПП ламарината е 316L !!!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Winsis32
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 5
- Разглеждан: 1841
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
Други данни
-
Автомобил
Mercedes Benz E220 CDI W210 (2000г.)
0
Neutral
Инструменти
Приятели
Winsis32 не е добавил приятели
Моите мнения
В тема:Водороден генератор (HHO generator) подходящ за автомобили .
19 ноември 2012 - 21:32
В тема:Водороден генератор (HHO generator) подходящ за автомобили .
19 ноември 2012 - 21:01
Колеги малко късно се включвам в темата , но все пак е нещо
crush може ли да дадеш малко повече инфо за метал хидридите и технологията
за HHO генератори - ефект има , но е много индивидуален.Като начало енергията изразходена за получаването на окси-водорода е по ниска в сравнение с тази получена от изгарянето му.НО и това е относително - ако клетката е направена без да се мисли , може и нищо да не стане.Няма смисъл да купувате клетки за някакви колосални суми \500-600-700лв\.Клеката се прави от ламарина 316 , понеже е достъпна - за по добър ефект някой химик може да посъветва какви примеси да се търсят в сплавта , за достигане максимална проводимост и кпд.Листата ламарина ги редите на 2мм един от друг \ това е оптималното радстоание при клитка до 15 листа-генерира окси-водород в граници 3 - 10 л\сек \.Системата е желателно да я сложите в 0,5-1,0см плексигласена обвивка , за да може да следите състоянието на клетката.Сложете реагент с водата против утайки и наслявания-NaOH и тем подобни други.
Клетката може да тествате без регулатор на подаване на оски-водород в двигателната система на стари коли - ориетировъчно до към 80-85 та , за по-новите рискувате объркване на електрониката.
Старайте се клетката да е максимално близо до двигателя - колкото , по-къс маркуч използвате , толкова по-добре.
ако не се регулира подаване на газ , двигателя се износва по - бързо !Аз лично при опита си обедних сместа на колата значително , за да избегна проблема с голямото износване.
На колегата , който иска да полза окси-водород за отопление - има по-добри варианти , с окси-водород не съм пробвал , но ти предлагам да пробваш конвенционален бендинов генератор с пантон . Лично аз смятам , че енергийният баланс ще е по-добър.Друга идея , която мога да ти дам е трансмутационен генератор , като вложка ползваш информационно изчистена вода , а за матрица бензин\дизел.Няма да се впускам в обяснения понеже в момента се подготвям да го тествам , за да видя има ли смисъл да се забавлявам с нещо повече от тест.
Има и някаква технология с някакви ампули , действаци като филтър , през който минава горивото - ако някой ги е мяркал , ще съм му благодарен да ми прати 1 линк за да видя за какво иде реч.Предполагам действат на принципа за преподреждане на атомите на горивото с идея да го направят структурирано и токо до подне разхода - й все пак не съм ги виждал.
Дано съм бил поне малко в помощ
crush може ли да дадеш малко повече инфо за метал хидридите и технологията
за HHO генератори - ефект има , но е много индивидуален.Като начало енергията изразходена за получаването на окси-водорода е по ниска в сравнение с тази получена от изгарянето му.НО и това е относително - ако клетката е направена без да се мисли , може и нищо да не стане.Няма смисъл да купувате клетки за някакви колосални суми \500-600-700лв\.Клеката се прави от ламарина 316 , понеже е достъпна - за по добър ефект някой химик може да посъветва какви примеси да се търсят в сплавта , за достигане максимална проводимост и кпд.Листата ламарина ги редите на 2мм един от друг \ това е оптималното радстоание при клитка до 15 листа-генерира окси-водород в граници 3 - 10 л\сек \.Системата е желателно да я сложите в 0,5-1,0см плексигласена обвивка , за да може да следите състоянието на клетката.Сложете реагент с водата против утайки и наслявания-NaOH и тем подобни други.
Клетката може да тествате без регулатор на подаване на оски-водород в двигателната система на стари коли - ориетировъчно до към 80-85 та , за по-новите рискувате объркване на електрониката.
Старайте се клетката да е максимално близо до двигателя - колкото , по-къс маркуч използвате , толкова по-добре.
ако не се регулира подаване на газ , двигателя се износва по - бързо !Аз лично при опита си обедних сместа на колата значително , за да избегна проблема с голямото износване.
На колегата , който иска да полза окси-водород за отопление - има по-добри варианти , с окси-водород не съм пробвал , но ти предлагам да пробваш конвенционален бендинов генератор с пантон . Лично аз смятам , че енергийният баланс ще е по-добър.Друга идея , която мога да ти дам е трансмутационен генератор , като вложка ползваш информационно изчистена вода , а за матрица бензин\дизел.Няма да се впускам в обяснения понеже в момента се подготвям да го тествам , за да видя има ли смисъл да се забавлявам с нещо повече от тест.
Има и някаква технология с някакви ампули , действаци като филтър , през който минава горивото - ако някой ги е мяркал , ще съм му благодарен да ми прати 1 линк за да видя за какво иде реч.Предполагам действат на принципа за преподреждане на атомите на горивото с идея да го направят структурирано и токо до подне разхода - й все пак не съм ги виждал.
Дано съм бил поне малко в помощ
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Winsis32
- Privacy Policy