Към съдържанието

  •  

st.stoilov

Регистрация: 29 юни 2010
Офлайн Последно: 31 окт 2022 - 15:07:18
-----

Моите мнения

В тема:Придърпване при автоматична скоростна кутия на S211 Е270

24 септември 2020 - 07:40

Един update от мен. Преди седмица смених въпросния соленоид. Поне за сега, придърпването изчезна. Надявам се завинаги. Платката изглеждаше добре и я оставих. Смених и масло, цялото, и филтър. В момента кутията си работи прекрасно, но съм минал само около 1000км. след смяната. EGS модула си е стария. Не съм правил и адаптации, нито съм закачал диагностика.


В тема:Придърпване при автоматична скоростна кутия на S211 Е270

21 февруари 2020 - 09:06

Някаква връзка към този бюлетин?


В тема:Придърпване при автоматична скоростна кутия на S211 Е270

18 февруари 2020 - 17:20

При мен проблемът пак се завърна. Започна отново придърпването. Разглобих отново EGS-а, но си беше сух. Свалих и буксата на скоростите- и там всичко изглеждаше добре. Явно стм я сменил при предишната смяна на масло и сега си е суха. Маслото в EGS-а явно си е било там отпреди. Сега съм малко объркан защо все пак колата се оправи за известно време. Ще се опитам да намеря друг EGS, с който да пробвам и ако няма разлика ще трябва да подхващам мозъка.


В тема:Придърпване при автоматична скоростна кутия на S211 Е270

03 февруари 2020 - 08:46

Никой ли няма мнение относно кабелите и маслото?


В тема:Придърпване при автоматична скоростна кутия на S211 Е270

28 януари 2020 - 10:36

Здравейте отново!

 

 Малко нова информация по моя проблем. Ходих на диагностика. Съответния майстор е "общопрактикуващ" по Мерцедес, не е специалист по автоматици. Наред с многото не дотам значителни грешки, имаше и няколко, които можеше да свържем със съответния проблем. Първо го качих в колата да усети придърпването, преди да закачим Star-a. Според него идвало от двигателя. Имаше грешка Р2053, прекъсване 3-ти цилиндър както и доста подобни грешки за целия двигател. Те, обаче според мен идват от това, че вече 220 000км. карам на газ и дюзите на бензина са в трагично състояние, въпреки че съм ги чистил. Понеже каза, че не разбира от автоматици, не настоявах пред механика да закачим скоростната кутия на живи данни в движение, както и пробата със заключване/отключване на ХДП-то. Диагностиката не показа никакви грешки в самата кутия. В компютъра обаче имаше запаметена друга грешка- Р2001, която показва дефект в EGS модула, който управлява кутията. Механикът предположи, че това може да е проблем свързан с т.н. капилярен ефект и масло да е попаднало в EGS-а. Аз редовно преглеждам буксата на скоростната кутия и бях сигурен, че нямам такъв проблем. Отворихме кутията с управляващите блокове в двигателния отсек и прегледахме буксите на EGS-а. Кабелите бяха сухи и аз се успокоих, но не за дълго. Като махнахме буксите, бяха омаслени. Човекът ми обясни, че маслото избивало през пиновете на платката в кутията и по самите жици, буквално под изолацията, катери към модула. В този случай се сменяла платката в кутията и буксата. Ако нямам

 Изтрихме грешките, рестартирахме адаптациите на кутията и се разбрахме като се прибера да отворя EGS модула и да го почистя ако има масло в него. На път за вкъщи не останах с впечатление проблемът да е изчезнал, но разстоянието не е много и не можах да я изпробвам на 100%. Както и да е, свалих EGS модула, обърнах го и....пълен с масло. Разглобих го. Реших да рискувам и го изчистих обилно с brake cleaner и продухах с компресор. Майсторът каза да обърна внимание на кондензатора, дали не е надут. Не беше. Сглобих си отново модула, изчистих и буксите, и започнах да се моля колата да включва поне не по-зле от преди. 

 Два дни по-късно каране, все още не усещам проблема с придърпването. Рано е да се успокоявам, но определено мисля, че е различно...поне за сега. Може и триенето на грешките и адаптациите да е помогнало, но мисля, че почистването на EGS-а свърши най-голяма работа.

 От тук нататък въпросът е дали да бързам да сменям платката в кутията и буксата или има и друго лечение- примерно нещо по кабелите, което да спира походът на маслото към модула. Не ми се иска да човъркам иначе перфектно работеща скоростна кутия, за да сменя платка, която иначе работи, но пропуска масло.

 Изводът до тук- редовно преглеждайте буксите и EGS-а за масло. От тук тръгват досат проблеми.

 Благодаря за всяко мнение и съвет.