Казано е - колите са Мерцедес и всички останали. Вие като собственици на тази велика марка направо разбихте всякаква представа за качество с изказвания като следното- Изолираме с термошлаух иначе кабелите са си ДОБРЕ. Или пък изолираме с изолирбанд. Или пък кабелите в буксите са добре за това изолираме до тях и колата вече работи по добре. Да работи по добре защото сте си свършили работата добре и има резултат, но качеството в този резултат го няма и след време ще съжалявате. Явно просто не сте видели истинска нова инсталация преди да пишете. За Мерцедеса не трябва само да се елиминира проблема кратковременно, а трябва да се направи качествено както подхожда на този автомобил и да сте горди че всичко е наред. Много време съм правил само нови инсталации на Мерцедеси и тези неща които чета тук направо ме отчаяха как след като съм обяснил истината за инсталациите вие си знаете вашето от незнание. В тази връзка цената която бях обявил за ремонт от 150 символични лева, вече е 300 символични лева. Все пак качеството се измерва с цената. Поне за някои от вас. И моля да не се подигравате защото аз съм обяснил по нагоре и съм дал съвет как трябва да се ремонтира инсталация, дори и да не е при мен. Опитвам се да помогна на някои от вас , а срещам подигравки свързани с цената която бях предложил и качеството на инсталацията което прелагам. Мисля ,че съм от малкото които знаят какво и как правят. Желая безаварийно шофиране на всички.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: iinko
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 9
- Разглеждан: 2978
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-2
Neutral
Инструменти
Приятели
iinko не е добавил приятели
#207635 Проблем с инсталацията на двигателя
Публикувано от iinko на 26 юни 2010 - 09:14
#207634 Изгорели кабели в двигателният отсек - рискове и решения !
Публикувано от iinko на 26 юни 2010 - 09:10
Казано е - колите са Мерцедес и всички останали. Вие като собственици на тази велика марка направо разбихте всякаква представа за качество с изказвания като следното- Изолираме с термошлаух иначе кабелите са си ДОБРЕ. Или пък изолираме с изолирбанд. Или пък кабелите в буксите са добре за това изолираме до тях и колата вече работи по добре. Да работи по добре защото сте си свършили работата добре и има резултат, но качеството в този резултат го няма и след време ще съжалявате. Явно просто не сте видели истинска нова инсталация преди да пишете. За Мерцедеса не трябва само да се елиминира проблема кратковременно, а трябва да се направи качествено както подхожда на този автомобил и да сте горди че всичко е наред. Много време съм правил само нови инсталации на Мерцедеси и тези неща които чета тук направо ме отчаяха как след като съм обяснил истината за инсталациите вие си знаете вашето от незнание. В тази връзка цената която бях обявил за ремонт от 150 символични лева, вече е 300 символични лева. Все пак качеството се измерва с цената. Поне за някои от вас. И моля да не се подигравате защото аз съм обяснил по нагоре и съм дал съвет как трябва да се ремонтира инсталация, дори и да не е при мен. Опитвам се да помогна на някои от вас , а срещам подигравки свързани с цената която бях предложил и качеството на инсталацията което прелагам. Мисля ,че съм от малкото които знаят какво и как правят. Желая безаварийно шофиране на всички.
- 0
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: iinko
- Privacy Policy