Към съдържанието

  •  
  • More

Bavarcho

Регистрация: 20 май 2010
Офлайн Последно: 26 апр 2016 - 08:01:59
-----

#309911 CLK 430 V8 W208

Публикувано от Bavarcho на 27 януари 2013 - 10:21

Да не остана по-назад и да ти честитя, и тук :tongue
Пожелавам ти много безаварийни километри, никакви ремонти и винаги когато го караш усмивката да не слиза от лицето ти :) Радвам се, че толкова свестен човек като теб го взе и съм сигурен, че колата винаги ще бъде в топ състояние в твойте ръце :cool
И да не се отметнеш пред жената за европейската обиколка, ще чакаме снимки :tongue
Да посетиш поне една от сбирките на момчетата да му се порадват (и да поцъкат с език) колколо е хубав, пък ако се е постоплило може и да им покажеш колко спрели били тези V8-ци :drift :tongue



п.с. kdl тази нямаше омаслявания около гарнитурките, но щом нови са евтини може Васко да ги предвиди към обслужването което му готви.
  • 1


#309816 CLK 430 V8 W208

Публикувано от Bavarcho на 26 януари 2013 - 14:34

Ти сам го каза .. сцепление на пътя 0 ... аз не твърдя че 320 и 430 са рамо до рамо до 100 но разликата не е толкова голяма ... карал съм и 500 тка от w209 до 130 км/ч триъгалника не гасне и колата въобще не дава 100% от себе си това исках да кажа ... разхода е 1.5 литра в повече за 430 но ми е смешно като почне да де обсъжда точно разхода ... като иска човек V мотор не може да се обсъжда колко харчи :)
Тъйкато обичам да проверявам разни твърдения а и явно имам свободно врвме се позаиграх :) Ако приемем че ускоренитето и на 430 и на 320 е линейно то ускорението на 430 е 4.4 м/сек , а на 320 е 3.75 м/сек. Следователно при ускорение от 0 - 100 за 6.3 сек 430 ще измине 174.64 м, а за същото време 320 ще измине 148.94 м което си е 25.7 м разлика така че мисля даже ни пожали от към метри :) Всеки сам трябва обаче да прецени какво и колко и защо :) Факт е че 430 е с по-големи разходи за потдръжка но това дали е много голяма разликата от 320 зависи от месечните приходи на човек, но сам каза че зимни гуми минимум 17" да не задълбавиме в другите разлики в цените ( явно аз съм човек който обича да е в златната среда ) :) И пак искам да подчертая 430 разкрива истинските си възможности след 100-120 км/ч не преди това !!! :)


В България и с 200К триъгълника не престава да светка. В Германия например сцеплението е много по-голямо, с кола която тук на старта въртиш гуми там тръгваш като закован. Коментирал съм с приятели и всички са на това мнение.
Определено съм на същото мнение, че колата няма да дава 100% от възможностите си. Но пък не всичко е ускорение на право, контролируемата загуба на сцепление също е приятна :D
За ментрите първоначално написах 20, но го промених на 15 :D понеже го написах "на изуст" (домарзя ме да сятам). Явно е и повече от това което мислех.
Определено 430 ще е мноого приятен по немския аутобан с 160 - 180км/ч. :) И там ще е силата му.
  • 2


#309799 CLK 430 V8 W208

Публикувано от Bavarcho на 26 януари 2013 - 09:47

Реших и аз да изразя моето мнение ...
... всеобщо мнение е че 430 и 320 до 100 км/ч е трудно да усетиш разликата ( 430 от 0-100 .. 6.4 сек 320 от 0-100 ... 7.3 сек ) осмака се усеща обаче след 120 130 км/ч ,,, след като всичките системи спрят да го спъват да не откачи тогава се виждат какво са тези 2 цилиндъра повече ... определено обаче поддръжката му е доста по соленичка ... но пък са и прави хората кеф цена няма ... ако си готов да платиш цената за прекрасния звук на V8 ( не че аз не си намалявам касетофона да си чуя моя V6 ) и искаш автомобил който след сто+ км/ч разкрива възможностите си то това е твоя автомобил ... аз бях обзет от същите мисли преди да взема 320 .. моя избор бе V6. Каквото и обаче да вземеш ще си доволен сигурен съм :))))


Извинявай, но не мога да се съглася с теб.
Разликата между 320 и 430 е 61к.с. и 90Нм, ако е трудно да усетиш разликата не знам. Второ от 0 до 100 км/ч. по каталог са съответно 7.4с и 6.3с., което е разлика секунда и една десета. А една секунда до 100км/ч. е много изразена в метри ;) От място когато 430 направи 100км/ч. 320 ще е с едно 15 метра назад, което си е един тир. Нагоре когато продължат да ускоряват и 320 достигне 100км/ч. разликата хич няма да стане по-малка.
На 402 метра 320 дава висока 14-ка/ниска 15-ка, а 430 от средна до ниска 14-ка, което пак е много.
Не че имат значение сухите цифри, но да кажеш че разлика между 320 и 430 не се усеща, било то само до 100км/ч. според мен не е вярно. Просто 430 върви доста повече от 320.
Друг въпрос е, че в България тези времена са непостижими, защото сцеплението по пътищата ни е много близо до 0, дори на скоро асфалтираните пътища.
Е да подръжката ще бъде по-солена, веднъж на 10хил. километра имаш няколко литра масло в повече (не знам колко точно). Ще имаш няколко свещи повече, които ги сменяш веднъж. Зимата няма да словиш 16-ки зимни, а ще караш със 17-ки. Данъка не е кой-знае колко по голям.

Според мен са само митове това как 320 и 430 вървели почти еднакво и как разликата в подръжката била много голяма, измислени от хората които карат 320
Да не се убидят всички които карат 320, но нека гледаме по-реално - за всеки влак си има пътници.
  • 1


#309413 CLK 430 V8 W208

Публикувано от Bavarcho на 23 януари 2013 - 11:34

Каквото и да говорим между 430, 320 и 230K разликата е голяма. Най-вече във вървежа.
ЦЛК не съм карал 320, този мотор съм го карал в МЛ и Ц-класа, но там друго, но пък съм карал ЦЛК 230К, а казват че върви почти като 320. ЦЛК 430 и него съм го карал :D
Разликата между 230К и 430 е ороомна. Осмака с изключен ASR и задни гуми 255/40/18 няма укротяване. (ако седи включен свети постоянно, а и няма фън :D )
Карал съм и Алфа с 3.0 - V6 едната 166-ца, другата ГТВ (макар ГТВ-то много малко и не съм й давал доволно газ) и споделям мнението на някой колега напред, че въври колкото 320, но не и колкото 430.
Някой колега от раздела имаше в подписа "ЦЛК-то е прасе на стероиди, няма много спортно усещане" или нещо подобно и аз съм с това мнение, но 430-ката малко го промени. Сигурен съм че това се дължи на 100% от окачването, със сток окачване за мен е прекалено "мека" (да не се обидите сега) В тоя ред на мисли не бих се лишил от това окачване, макар да си има минуса че е доста ниска (с което се свиква малко от малко). Е пак си го има усещането, че караш Мерцедес.
За разхода не знам какво толкова се плашите. Колегата ще слага газ на 100% така че 3 - 4 литра макс. разлика на газ са 5лв. на 100 километра.
Преди година и нещо продадохме на един приятел (съсед) S класа 430, като той предимно я кара извънградско, по-малко градско и почти винаги с доста газ. Като я взе я газифицира веднага, но извънградско често си кара на бензин.
Градско с нормално каране разхода който му дава е от порядъка на 18/100. Извънградско 11/12 на 100 с умерено шофиране.
А лятото ходи до Германия с нея като я е карал само на бензин. Отиде да си купи един камион (влекач) и на връщане е карал само зад него с 90км/ч. по магистралите и ме е страх да кажа какъв разход му е дала, да не ме линчувате в форума че говоря глупости. :D
Все пак колата не е за всеки, данък, гуми (минимума е 17 за зимата), свещите не ги коментирам защото те се сменят веднъж, маслото не събира кой знае колко много, пък и то не се сменя всеки ден.


п.с. Обратно на повечето писали до тук не харесвам Алфа :D Всъщност харесвам много стари Алфи, дето ги няма по пътищата Тези новите не ги разбирам, а Алфа е марка с доста интересна история в света на Моторспорта..
  • 2


Зареждане...