Към съдържанието

  •  

advanced

Регистрация: 17 май 2010
Офлайн Последно: 20 юли 2010 - 15:39:25
-----

Моите мнения

В тема:климатик 124 проблем

17 май 2010 - 10:09

Бутонът е "EC", не е AC.

EC - economy - значи икономичен режим, т.е. компресорът не работи.

Колегата пуснал темата - компресорът има защита - даже няколко. Първо на дехидратора има един датчик за налягане на фреона. Няма фреон - не се включва компресора.

После релето наклимата е сложна схема която следин оборотите на мотора и на компресора - и ако има фрапираща разлика, изключва електро-магнитния съединител на задвижващата шайба.

Трето - ако не ти работи вентилатора - компресорът също не тръгва. На мен ми изглежда като да е последното.

Четвърто - дори бутонът ЕС да не свети, компресорът не е включен постоянно, а само тогава когато температурата в купето е по-висока от зададената на градуираното колелце. Така че зиме-лете, спокойно може да си караш с включен климатик. Компресорът работи само при нужда.


Прав си колега "ЕС" беше...
мерси за разяснението, разбрах идеята :)

В тема:климатик 124 проблем

17 май 2010 - 07:09

т.2 и т.3 в комбинация с това, че по подразбиране климатикът е включен са нещото, заради което се кефа на Мерцедес!


колега,
на баща ми му взехме Ц220 с климатик, за който майсторът твърди че е включен, когато бутонът "АС" не свети... Когато свети бутонът, казва че е изключен... На мен ми се струва това много странно - свикнал съм като е включено нещо - тогава индикаторът му да свети. Излиза че половин зима сме карали на включен климатик ...
И все пак влязах в този форум за да получа потвърждение - значи климатик на С220 е Включен, когато бутонът му не свети, а е изключен когато свети червено на бутонът "АС".
Странно!