Бутонът е "EC", не е AC.
EC - economy - значи икономичен режим, т.е. компресорът не работи.
Колегата пуснал темата - компресорът има защита - даже няколко. Първо на дехидратора има един датчик за налягане на фреона. Няма фреон - не се включва компресора.
После релето наклимата е сложна схема която следин оборотите на мотора и на компресора - и ако има фрапираща разлика, изключва електро-магнитния съединител на задвижващата шайба.
Трето - ако не ти работи вентилатора - компресорът също не тръгва. На мен ми изглежда като да е последното.
Четвърто - дори бутонът ЕС да не свети, компресорът не е включен постоянно, а само тогава когато температурата в купето е по-висока от зададената на градуираното колелце. Така че зиме-лете, спокойно може да си караш с включен климатик. Компресорът работи само при нужда.
Прав си колега "ЕС" беше...
мерси за разяснението, разбрах идеята