Към съдържанието

  •  

Илко Гоце Д

Регистрация: 14 май 2010
Офлайн Последно: 24 май 2016 - 09:27:49
-----

Моите мнения

В тема:C220 CDI

23 септември 2010 - 15:02

Здравей,

Виж си първо прозрачните маркучи преди и след горивният филтър за въздух в тях. Този двигател е с механична подкачваща помпа и ако има въздух като повъртиш малко си качва горивото. С времето стареят уплътненията точно на тези тръбички за нафтата и от там смуче въздух.

В тема:Изолиране на EGR на W202 220 CDI?

21 август 2010 - 17:52

Сега имам и друг проблем - перката на радиатора.

Колата стига 100 градуса, но перката си се върти съвсем бавно, не увеличава скоростта си. От всичко, което успях да намеря тя се управлява директно от компютъра на колата, няма отделен датчик за нея. От ЕКУ-то се подава сигнал към един блок в левият подкалник, има го при С и Е класите. Той пуска тока по нататък към перката. Свалих блока, вътре има четири транзистора и един диод на Шотки - всички са здрави. Пък и щом се върти на някаква скорост :rolleyes:

Какво да го правя този вентилатор, защо не си увеличава оборотите? Накрая ще му сложа един датчик от Лада на радиатора, едно реленце 40-60 А и ще я разкарам тази сложна система :slap:

Колеги помагайте, че положението е...

В тема:Изолиране на EGR на W202 220 CDI?

20 август 2010 - 08:14

Има си лампа на таблото - EDC. Electronic Diesel Control или нещо такова значи. Но явно свети при по-сериозни грешки от неработещ ЕГР.

В тема:Изолиране на EGR на W202 220 CDI?

19 август 2010 - 14:04

Колега можеш ли да кажеш къде и как си го запушил клапана,че аз моя само съм го откачил от вакумите?


Сваляш го, държи се на три болта. Като го свалиш ще видиш от къде минават изгорелите газове. Не е през отделен маркуч, а през смукателният колектор. Превиш си една триъгълна гарнитурка така че да покрива отвора в колектора и си готов. Вакуумчето можеш да си го закачиш, да си стои за да не ти губи от там вакуум в системата.

До колкото разбрах от чуждите форуми при ЦДИ работата на ЕГР-а се следи от МАП датчика. Като започне да се отваря ЕГР-а налягането в колектора се променя. Като го запушиш въпреки подаденият сигнал към ЕГР-а данните от МАП-а не се променят и записва грешка ЕГР. Нямам софтуер за тази кола и не съм я гледал на компютър, но поне червени лампи по таблото не светят дари и при запушен ЕГР.

При мен нямаше разлика след запушването, което значи че си е работел.

В тема:Изолиране на EGR на W202 220 CDI?

20 юни 2010 - 21:33

Да катализатор имаше, изкрътил съм го. И с него и без него пушека си е един и същ. Само сега му е по-леко на мотора, усеща се видимо. Имаше доста сажди в него, сухи.
Ламбда сонда няма, никъде по цялата генерация няма никакъв датчик.