Здравейте,
Това е първата тема, която пускам от както съм регистриран във форума. Намерил съм доста решения на проблемите до сега но за този не можах да намеря подходяща тема точно за този модел.
Колата е W202 220 CDI, 1999 година. Намерих доста теми за изолирането на ЕГР клапана при W203 със същият двигател, но за моя няма. При W203 колегите пишат, че след затапването колата наистина намалява пушенето и върви по-добре, НО след известно време компютъра "разбира" за това и влиза в авариен режим и не може да вдигне повече от 3000 оборота.
Въпроса ми е при W202 ще го има ли този проблем с аварийния режим и също ако е възможно схема на ЕГР системата при този двигател, защото това не е първата кола на която ще изолирам ЕГР, но просто не мога да видя от къде минават изгорелите газове за да стигнат до всмукателният колектор? На други коли, които съм правил ясно се вижда тръбата по която минават, но тук не мога да видя да има такава. Ако трябва ще постна и снимки на мотора.
Поздрави
Илко Гоце Д
Регистрация: 14 май 2010Офлайн Последно: 24 май 2016 - 09:27:49