Директно се ориентирай към дебитомер. Според мен там е проблема. Вижте го на живи данни.
Какво ще рече живи данни - в движение ли ?
09 юни 2017 - 11:21
Директно се ориентирай към дебитомер. Според мен там е проблема. Вижте го на живи данни.
Какво ще рече живи данни - в движение ли ?
08 юни 2017 - 14:52
На мен това ми звучи като проблем с дебитомера. Щом ти забив на 3500-4000 оборота. И на бензин и на газ ли го прави или само на газ?
Да и на двете, това е лошото =)
08 юни 2017 - 13:46
въпреки, че явно темата не е много интересна.. аз продължавам с монолога си
след стар диагностиката преди малко при Петко излезе, че проблема е в 1ви цилиндър.. не добра смес и тн.. говорихме си за свещите които смених вчера и той ми обясни че щом са имали черни черти/нагар по порцелана значи може нещо или лулата или бобината да не дават добре ток и да замасяват нещо надолу по цилиндъра.. неговото предложение:
да се свали дросела да се чисти и да се провери коя от лулите не е добре да се смени тя да се види дали е лула или бобина и да се обучи наново дросела и да се ходи при газаджията да обучава наново газовия компютър съответно.. каза че най вероятно и новите свещи са се преебали наново
таа.. сега се чудя тъй като ползвам доста големи отстъпки за части дали отново самоинициативно да не сменя всичките щекери и кабели на свещите сам и да се надявам проблема да се реши без допълнителни сваляния на дросел четения нови настройки и обучавания =)
08 юни 2017 - 13:35
И аз имам същия проблем, при мен не е от свещи и бобини а от друго: не качествен монтаж, не добри компоненти, настройки....не знам. ГИ е Ланди Ренцо, монтирано в София на Маргела. Лошото е че "специалистите" и те не знаят. Ходил съм над 10 пъти, никакъв ефект. Карам така вече 5 години и над 100хил км.
да разбирам че 5г. си караш компресора 200коня до 3000 оборота така ли
при положение че проблема го има при каране на бензин също какво общо има газаджията не схванах нещо ?
08 юни 2017 - 13:32
Здравейте,
След 7г. каране на бензин се реших най-накрая да сложа газ. Уредбата е РоманоЕКО с доплащане за по дебели маркучи и изпарител заради конете. В градски условия без проблем засега (на 1000км. трябва да отида на преглед при газаджията), обаче преди няколко дни на извънградско колата направи проблема описан в първия пост на темата. Газта беше пред свършване принципно, но изведнъш колата започна да прекъсва, изгуби единия цилиндър - превключих на бензин и пак същото. Спрях, поизчаках малко, запалих я на бензин и всичко тръгна както си беше - заредих отново газ и пак никакви проблеми. Ще изкарам още около 200км ми остават до прегледа и се надявам газаджията да дде компетентно мнение. Мишо се казва (под моста Чавдар в Хаджи Димитър - доста приятели ми го препоръчаха). Предполагам че в компютъра на газивата ще се е записала някаква грешка, но все пак ще съм благодарен и за Вашите мнения относно проблема (знам, че газовата ми не е кой знае какво, но все пак колата никога не е имала никакви проблеми с бензина).
таа след посещение при Мишо за преглед след 1000км. човекът каза че настройките почти не са мръднали пооправил ги и като чели проблема отшумя.. ноо честито ново 20 получавам :
от няколко дни като дам по рязко газ двигателя прави 3500-4000 оборота и забива муцуната (губи мощност) и започва прекъсване.. като върна газта и до тея обороти си върви добре
след изслушване на различни мнения днес смених свещи (междудругото под едната бобина се беше образувала следа от нагар) - свещите бяха зле като цяло едната даже пукната въпреки че не са на повече от 15хил.км., ноо.. след новите свещи още по зле положението - по малко мощност и вече върви до 3000 оборотаще съм благодарен за всякакви мнения и препоръки.. предполагам да започна със стар диагностика като за начало (досега съм правил веднъж само при сервиза за Мерцедеси на този Петко ако го знаете - предполагам че и на др места правят ? )
въпреки, че явно темата не е много интересна.. аз продължавам с монолога си
след стар диагностиката преди малко при Петко излезе, че проблема е в 1ви цилиндър.. не добра смес и тн.. говорихме си за свещите които смених вчера и той ми обясни че щом са имали черни черти/нагар по порцелана значи може нещо или лулата или бобината да не дават добре ток и да замасяват нещо надолу по цилиндъра.. неговото предложение:
да се свали дросела да се чисти и да се провери коя от лулите не е добре да се смени тя да се види дали е лула или бобина и да се обучи наново дросела и да се ходи при газаджията да обучава наново газовия компютър съответно.. каза че най вероятно и новите свещи са се преебали наново
таа.. сега се чудя тъй като ползвам доста големи отстъпки за части дали отново самоинициативно да не сменя всичките щекери и кабели на свещите сам и да се надявам проблема да се реши без допълнителни сваляния на дросел четения нови настройки и обучавания =)
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com